AndroidHealthClinic

Hoevaak buik trainen per week

Gewoon lekker 3x per dag lekker veel gewichtloze situps doen. Als je opstaat zoveel situps doen als je kan, bij lunch en avondeten ook. Overdag loop ik met zo'n riem rond:
51JgvwYyA6L._SL500_AA280_.jpg

Gewoon 7 dagen per week aanpakken, en vooral niet laten rusten!!!(Daar houden de buikspieren niet van)

Werkt echt super, helemaal in combinatie met zo'n riem, kijk maar eens, die man heeft ook goede abs!

Laatst bewerkt:
Gewoon lekker 3x per dag lekker veel gewichtloze situps doen. Als je opstaat zoveel situps doen als je kan, bij lunch en avondeten ook. Overdag loop ik met zo'n riem rond:
51JgvwYyA6L._SL500_AA280_.jpg

Gewoon 7 dagen per week aanpakken, en vooral niet laten rusten!!!(Daar houden de buikspieren niet van)

Werkt echt super, helemaal in combinatie met zo'n riem, kijk maar eens, die man heeft ook goede abs!

wa nen gay riem

Lol

Wat men probeert duidelijk te maken is dat je je buikspieren niet anders moet trainen dan andere spiergroepen. Je doet bijvoorbeeld ook geen 100 benchpresses met enkel de stang.. Dit heeft ook weinig zin.

Waarom je buikspieren anders trainen dan de rest?

Voor een sixpack hoef je het niet te doen. Ga dan cardio'n. Wegens omstandigheden ben ik heel wat kilo's verloren en krijg nou wat! Heb spontaan een sixpack gekregen. Terwijl ik al maanden me buikspieren niet heb getraint.. Rara hoe kan dit..!?

Dus zoals men hier zegt:
Doe 3x10 ofzo met gewicht. Niet zeggen dat dit niet lukt door je rugoperatie want je kan ook 300 gewichtloze situps...

Laatst bewerkt:
1 of 2 keer per week, zwaar aanpakken. In plaats van clichématig je buikspierschema vol situps en crunches te pompen, zou je bijvoorbeeld weighted hanging leg raises kunnen doen.. weighted situps deden niet echt veel voor mij, deze oefening daarentegen!

Dus 2 maal per week gewoon flink aanpakken werkt het best?

Je kan ze inderdaad op 2 verschillende manieren trainen:

1: 1x of 2x in de week keihard en veel reps doen ( men zegt dat je hier grote uitstekende bodybuilder abs van krijgt)

2: Elke dag ong. een kwartier (eventueel thuis ) gewoon gewichtloze crunches, sit ups en andere oefeningen ( men zegt dat je hier platte abs krijgt )

En inderdaad, je zult het maar al te vaak horen, je moet echt weinig tot geen vet op je buik hebben wil je wat zien.

Persoonlijk doe ik een combinatie van nummer 1 en 2, in de gym train ik ze keihard (2/3x in de week) en thuis doe ik nog wat oefeningen als ik ff niks te doen heb.
Zo ziet het er ongeveer uit:

http://4.bp.blogspot.com/_eFSK912j8Pc/Se-dgGl22VI/AAAAAAAABH4/YW9GfqelIXQ/s1600/Anthony+Gallo2.jpg

Je kan ze inderdaad op 2 verschillende manieren trainen:

1: 1x of 2x in de week keihard en veel reps doen ( men zegt dat je hier grote uitstekende bodybuilder abs van krijgt)

2: Elke dag ong. een kwartier (eventueel thuis ) gewoon gewichtloze crunches, sit ups en andere oefeningen ( men zegt dat je hier platte abs krijgt )

En inderdaad, je zult het maar al te vaak horen, je moet echt weinig tot geen vet op je buik hebben wil je wat zien.

Persoonlijk doe ik een combinatie van nummer 1 en 2, in de gym train ik ze keihard (2/3x in de week) en thuis doe ik nog wat oefeningen als ik ff niks te doen heb.
Zo ziet het er ongeveer uit:

http://4.bp.blogspot.com/_eFSK912j8Pc/Se-dgGl22VI/AAAAAAAABH4/YW9GfqelIXQ/s1600/Anthony+Gallo2.jpg

lol. Waar halen mensen deze onzin vandaan?

Wat zou een bro-science filter hier op het forum soms zalig zijn.

Terug
Naar boven