bartman
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 486
pk zei:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pk zei:
Vladi zei:Ik zou er schijtziek van worden als ik zo vaak moest gaan als jullie. Ga om de dag, vind het wel mooi zo.![]()

Heb ik ook veel.Man-Mountain zei:mensen klagen altijd om me heen over het overmatig wc rollen gebruik
jody zei:Heb ik ook veel.
Soms duw ik er zo een lange uit die dan 3 cm boven het water komt, en ik hem met een emmer water moet wegduwen.
Op een keer net toen we verhuisd waren heb ik eens de wc een week verstopt door 1 keer te schijten,daarna heb ik een heel eind niet meer thuis mogen kakken van mijn vrouw.
Zeg ik ok doe ik het wel bij mijn schoonma thuis, heb hem daar ook doen verstoppen(liep zelfs over).
Dan maar op het werk beginnen kakken
respect... masterMan-Mountain zei:haha ik heb een keer in de bulk op mn werk de wc gemold (winkel, 1 wc), zelfs ontstoppers hielpen niet meer (loodgieter moest komen)....hebben ze me niet in dank afgenomen
Man-Mountain zei:haha ik heb een keer in de bulk op mn werk de wc gemold (winkel, 1 wc), zelfs ontstoppers hielpen niet meer (loodgieter moest komen)....hebben ze me niet in dank afgenomen

KaLe zei:
je meent het.
), om vervolgens verder te kakken. Had ik echt nog nooit meegemaakt zoiets.KaLe zei:nee serieus... min. 3 keer per dag. In de cut max. 3 keer per dag.
Ik heb zelfs een keer een pot (op school) tot aan de rand gevult. Ik heb tussendoor moeten stoppen om even door te trekken (wat niet helemaal goed ging overigens..), om vervolgens verder te kakken. Had ik echt nog nooit meegemaakt zoiets.