AndroidHealthClinic

hoevaak ga je kakken enquete

Peiling Peiling Hoevaak ga je naar het schijthuis?

• meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 73 64,6%
  • dagelijks

Stemmen: 33 29,2%
  • paar keer per week

Stemmen: 4 3,5%
  • wekelijks

Stemmen: 1 0,9%
  • ik moet soms meer dan een week niet kakken

Stemmen: 2 1,8%

• Totaal stemmers
    113
  • Peiling gesloten .
Minimaal 2x per dag. Het kan zomaar 4x zijn;)

Pff met een normale werk- of schooldag meestal 2 á 3 keer per dag.

mensen klagen altijd om me heen over het overmatig wc rollen gebruik

Ik zou er schijtziek van worden als ik zo vaak moest gaan als jullie. Ga om de dag, vind het wel mooi zo. :)

2-3 keer per dag op vakantie 1-2 keer komt door dat witbrood
maar das nu over nu nemen we gewoon een 4 pits gasfornuis met over mee;)

• Topic Starter Topic Starter
Man-Mountain zei:
mensen klagen altijd om me heen over het overmatig wc rollen gebruik
Heb ik ook veel.
Soms duw ik er zo een lange uit die dan 3 cm boven het water komt, en ik hem met een emmer water moet wegduwen.

Op een keer net toen we verhuisd waren heb ik eens de wc een week verstopt door 1 keer te schijten,daarna heb ik een heel eind niet meer thuis mogen kakken van mijn vrouw.

Zeg ik ok doe ik het wel bij mijn schoonma thuis, heb hem daar ook doen verstoppen(liep zelfs over).

Dan maar op het werk beginnen kakken

Wat een kakkers hier allemaal!

Wat een kakkers hier allemaal!

Zoals het potje thuis kakt, kakt het nergens zullen we maar zeggen.

minstens 2 keer per dag.. maar meer regel dan uitzondering zit ik op de 4 keer per dag

jody zei:
Heb ik ook veel.
Soms duw ik er zo een lange uit die dan 3 cm boven het water komt, en ik hem met een emmer water moet wegduwen.

Op een keer net toen we verhuisd waren heb ik eens de wc een week verstopt door 1 keer te schijten,daarna heb ik een heel eind niet meer thuis mogen kakken van mijn vrouw.

Zeg ik ok doe ik het wel bij mijn schoonma thuis, heb hem daar ook doen verstoppen(liep zelfs over).

Dan maar op het werk beginnen kakken

haha ik heb een keer in de bulk op mn werk de wc gemold (winkel, 1 wc), zelfs ontstoppers hielpen niet meer (loodgieter moest komen)....hebben ze me niet in dank afgenomen

• Topic Starter Topic Starter
Man-Mountain zei:
haha ik heb een keer in de bulk op mn werk de wc gemold (winkel, 1 wc), zelfs ontstoppers hielpen niet meer (loodgieter moest komen)....hebben ze me niet in dank afgenomen
respect... master

Altijd 3x kakken.....s'ochtends thuis na het ontbijt. s'middags op het werk nog ff iedereen van mijn aroma's mee laten genieten :D En s'avonds 5 minuten na het avondeten echt altijd.

1x per 2 weken..

nee serieus... min. 3 keer per dag. In de cut max. 3 keer per dag.

Ik heb zelfs een keer een pot (op school) tot aan de rand gevult. Ik heb tussendoor moeten stoppen om even door te trekken (wat niet helemaal goed ging overigens.. :( ), om vervolgens verder te kakken. Had ik echt nog nooit meegemaakt zoiets.

KaLe zei:
nee serieus... min. 3 keer per dag. In de cut max. 3 keer per dag.

Ik heb zelfs een keer een pot (op school) tot aan de rand gevult. Ik heb tussendoor moeten stoppen om even door te trekken (wat niet helemaal goed ging overigens.. :( ), om vervolgens verder te kakken. Had ik echt nog nooit meegemaakt zoiets.

:roflol:

Maar dit vind je toch heerlijk of niet KaLe? Vanwaar die :(

Ontopic: Ik schijt minimaal 3x per dag! Wat erin gaat moet er ook weer uit anders barst ik uit mijn voegen in de bulk :D

Terug
Naar boven