MuscleMeat

hoevaak ga je kakken enquete

Peiling Peiling Hoevaak ga je naar het schijthuis?

• meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 73 64,6%
  • dagelijks

Stemmen: 33 29,2%
  • paar keer per week

Stemmen: 4 3,5%
  • wekelijks

Stemmen: 1 0,9%
  • ik moet soms meer dan een week niet kakken

Stemmen: 2 1,8%

• Totaal stemmers
    113
  • Peiling gesloten .
MightyDuck zei:
Hehe ik ook, vroeger in ieder geval. De laatste tijd valt 't reuze mee, vooral omdat ik me nieuwe schijtmethoden heb aangeleerd waarbij mijn billen beter van elkaar blijven.

Nu wil 't wel nog zo zijn dat ik zo'n gefreakte billen-schoon-fan ben dat ik als ik durfde nog papier ín m'n anus zou steken. Nu durf ik dat niet, maar ik wrijf wel tig keer overbodig, bang als ik ben dat ik toch iets laat zitten.

Bonusvraag: Wie zweet zich met dit weer ook zo te pletter tijdens intensief kontafvegen? Vreselijk vind ik dat. :mad:
Whahaha, herkenbaar! Ik heb ook zo’n hekel aan mn eigen poep, dat ik ongeveer 10 keer onnodig mijn gat afveeg gewoon om zeker te zijn dat er geen strontresten aan mijn aars kleven. Dat is leuk als je aan de diaree bent, dan heb je binnen 2 dagen een enorm schrale reet. Ik vind poep echt 10 keer niks, ik wil er zo weinig mogelijk mee te maken hebben. De prettigste drollen zijn die dikke sigaren die soepel en zonder sporen achter te laten uit je anus glijden. Een onderhoudsvrije drol zeg maar.

Wie heeft er nog meer zo’n enorme hekel aan die plonstoileten?? Dan zit je ontspannen te schijten en een tel nadat je je bruine W.M.S. heb gedropt krijg je een straal water tegen je aars. Water uit een plee! Waar mensen in schijten en zeiken! Ik krijg daar dus acute smetvrees van, ik wil geen spetters pleewater tegen mijn anus en testikels. Die mogen hooguit besprenkeld worden met hele dure parfum en vruchtennectar.

Om je vraag te beantwoorden, ik zweet als een buffel als ik op de plee mijn drol er in 3 setjes van 10 reps uitpers.

Jaja, 2 tot 3 keer op een dag... en inderdaad is dit topic al eens eerder geweest.

Lauw zei:
Whahaha, herkenbaar! Ik heb ook zo’n hekel aan mn eigen poep, dat ik ongeveer 10 keer onnodig mijn gat afveeg gewoon om zeker te zijn dat er geen strontresten aan mijn aars kleven. Dat is leuk als je aan de diaree bent, dan heb je binnen 2 dagen een enorm schrale reet. Ik vind poep echt 10 keer niks, ik wil er zo weinig mogelijk mee te maken hebben. De prettigste drollen zijn die dikke sigaren die soepel en zonder sporen achter te laten uit je anus glijden. Een onderhoudsvrije drol zeg maar.

Wie heeft er nog meer zo’n enorme hekel aan die plonstoileten. Dan zit je ontspannen te schijten en een tel nadat je je bruine W.M.S. heb gedropt krijg je een straal water tegen je aars. Water uit een plee! Waar mensen in schijten en zeiken! Ik krijg daar dus acute smetvrees van, ik wil geen spetters pleewater tegen mijn anus en testikels. Die mogen hooguit besprenkeld worden met hele dure parfum en vruchtennectar.

Om je vraag te beantwoorden, ik zweet als een buffel als ik op de plee mijn drol er in 3 setjes van 10 reps uitpers.

Ik doe dit eigenlijk hoofdzakelijk als ik bij Muuske ben omdat ik niet het risico wil lopen dat ze tijdens het palen ontdekt dat er nog een bruine veeg tussen mijn reet aanwezig is.

Ik heb dat namelijk eens gezien bij een (ranzig) meisje een tijdje terug op een verjaardag. Het meisje zag er sowieso niet al te fris uit. Ze ging naar het toilet en toen ze terugkwam ging ze op een stoel zitten en even later boog ze flink voorover.

Aangezien ze een heupbroek aanhad en een reetveter kon ik dus een flink stuk tussen haar billen gapen. Wat zeg ik, iederéén op de stoelen in mijn directe omgeving kon dat, en ze hád me er toch een bruine naad. Gádverredemme zeg :eek:

Dat soort taferelen wil ik dus ten alle tijden voorkomen. Als ik alleen thuis ben en de komende uren niet meer verwacht mijn broek uit te trekken voor ik nogmaals gescheten heb neem ik het soms iets minder nauw. Als ik de tijd en zin er voor heb doe ik het superclean, heb ik dat op zo'n moment even niet dan veeg ik gewoon deftig tot het papiertje schoon blijft en ga niet zitten schuren.

Gompie.. schijt is helemaal mijn onderwerp vandaag :D

het is dan ook een machtig interressant onderwerp. :thumbup:

Zeg Saint, geef de lezer thuis eens een gedataileerde omschrijving hoe het proces 'poepen' er op jouw toilet uitziet?

:D

Ik doe dit eigenlijk hoofdzakelijk als ik bij Muuske ben omdat ik niet het risico wil lopen dat ze tijdens het palen ontdekt dat er nog een bruine veeg tussen mijn reet aanwezig is.
??? Muuske is dus echt heel lenig? Of kijkt ze toe als jij ligt te douwen?
wat het ook is, je hebt het goed voor elkaar! :thumbup:

Vrouwen die poepen zijn eigenlijk geen vrouwen. Iedereen weet dat vrouwen niet poepen en dat een vrouwen-anus alleen een decoratieve functie heeft (net als mannentepels zeg maar).

MightyDuck zei:
Erg he? Na 't kontvegen moet ik altijd m'n hele verrekte lichaam vegen. Met een handdoek dan wel. :D

Ik veeg mijn voorhoofd altijd even af met een wc papiertje... alleen zorgen voor een schone, anders zit er een bruine streep op je voorhoofd.

Lauw zei:
het is dan ook een machtig interressant onderwerp. :thumbup:

Zeg Saint, geef de lezer thuis eens een gedataileerde omschrijving hoe het proces 'poepen' er op jouw toilet uitziet?

:D

Vrouwen die poepen zijn eigenlijk geen vrouwen. Iedereen weet dat vrouwen niet poepen en dat een vrouwen-anus alleen een decoratieve functie heeft (net als mannentepels zeg maar).

Hehe maar hij zit er tóch en er zijn slechts zeldzame lichaamsattributen zonder functie. Je blinde darm bijvoorbeeld, die heeft als hoofdfunctie eigenlijk alleen maar ontstoken raken en je vreselijke pijnen bezorgen als God, Allah, Jaweh of wie dan ook een hekel aan je heeft.

Misschien dient de vrouwenanus in tegenstelling tot de mannenanus dus wel als seksueelitem. Dat verklaard meteen waarom je best een vrouw anaal kunt nken, daar is niets mis mee, en dat het bij mannen die elkaar in's batty ficken 'niet hoort' en ze dan vies en homofiel zijn. :D

Lauw zei:

Ik refereer naar dit onderwerp: [Link niet meer beschikbaar]

Lauw zei:

whahaha briljant kerel :roflol:

Mooie msnnaam :D

KaLe zei:
Ik veeg mijn voorhoofd altijd even af met een wc papiertje... alleen zorgen voor een schone, anders zit er een bruine streep op je voorhoofd.

Dan veeg jij toch niet zo goed als je beweert dat je doet bro, anders zou je op zich met je laatste papiertje best nog je kop af kunnen vegen. Je moet natuurlijk ook niet tussen het poepen door vegen, dan doe je het met het handdoekje die altijd op zithoogte naast het wasbakje hangt.

Alleen bij mij thuis niet doen, want als ik het laatste pleepapier opgebruikt heb gebruik ik dat handdoekje soms ook om mijn pik aan af te vegen. And guess what? Ik laat het daarna meestal gewoon hangen. :D

MightyDuck zei:
Je moet natuurlijk ook niet tussen het poepen door vegen, dan doe je het met het handdoekje die altijd op zithoogte naast het wasbakje hangt.

dat doe ik dus wel, want het giet van me kop en word mijn broek nat.

Op dit moment 1 keer per dag met veel moeite, heb der nog een zere aars van :X

MightyDuck zei:
Alleen bij mij thuis niet doen, want als ik het laatste pleepapier opgebruikt heb gebruik ik dat handdoekje soms ook om mijn pik aan af te vegen. And guess what? Ik laat het daarna meestal gewoon hangen. :D

:roflol:

Ik dacht laatst niet goed afgeveegd te hebben op het moment dat ik in de keuken stond om mijn jatten te wassen. Toen ben ik met de theedoek nog even staan schobben. Ook teruggehangen :roflol:

veegobsessie...

KaLe zei:
:roflol:

Ik dacht laatst niet goed afgeveegd te hebben op het moment dat ik in de keuken stond om mijn jatten te wassen. Toen ben ik met de theedoek nog even staan schobben. Ook teruggehangen :roflol:

veegobsessie...

Je PIk niet goed afgeveegd bedoel je? Aan de theedoek is het vies bro. Dat je het aan de gewone droogdoek doet oke, mensen hebben toch al altijd koloniën vol bacteriën op hun grijpstengels waar ze zich niet van bewust zijn. Maar ik hoef ze niet via die theedoek op mijn bord te krijgen :rolleyes:

En wat helemaal erg was...

Soms lukt het allemaal echt niet en moet je even naar de badkamer rennen om je poepert met een nat washandje te cleanen. Zo ook die ene keer dat ik dat washandje liet slingeren en mijn moeder haar mond afveegde na het tandenpoetsen met hetzelfde washandje. Je had die kop moeten zien. En ik kwam niet meer bij :roflol:

MightyDuck zei:
Je PIk niet goed afgeveegd bedoel je? Aan de theedoek is het vies bro. Dat je het aan de gewone droogdoek doet oke, mensen hebben toch al altijd koloniën vol bacteriën op hun grijpstengels waar ze zich niet van bewust zijn. Maar ik hoef ze niet via die theedoek op mijn bord te krijgen :rolleyes:

Nee me kont (maar deze was niet helemaal serieus ;) ...

KaLe zei:
En wat helemaal erg was...

Soms lukt het allemaal echt niet en moet je even naar de badkamer rennen om je poepert met een nat washandje te cleanen. Zo ook die ene keer dat ik dat washandje liet slingeren en mijn moeder haar mond afveegde na het tandenpoetsen met hetzelfde washandje. Je had die kop moeten zien. En ik kwam niet meer bij :roflol:

Haha en toen kwam je vader zeker ook nog. 'He bah ik stink wat onder mijn armen. Verrek de deodorant is op, ach wel, dan veeg ik gewoon mijn oksels droog met dit leuke washandje met die kolderieke streep' :roflol:

Zeg dat je dit verzonnen hebt bro dit is echt té smerig. Dat jij nog thuis mag wonen...

MightyDuck zei:
Haha en toen kwam je vader zeker ook nog. 'He bah ik stink wat onder mijn armen. Verrek de deodorant is op, ach wel, dan veeg ik gewoon mijn oksels droog met dit leuke washandje met die kolderieke streep' :roflol:

Zeg dat je dit verzonnen hebt bro dit is echt té smerig. Dat jij nog thuis mag wonen...

Dat van dat washandje is dus niet verzonnen :o

Hee en te smerig? Dude, jij veegt je pik af aan een handendroogdoekje... dat is net zo smerig :roflol:

KaLe zei:
Dat van dat washandje is dus niet verzonnen :o

Hee en te smerig? Dude, jij veegt je pik af aan een handendroogdoekje... dat is net zo smerig :roflol:

Nee hoor want ik wás hem ook altijd eerst nadat ik na het toilet ben gegaan, but you'll never know he.. ;)

nu in de cut 1 a 2x. Het lijkt er op dat je trots moet zijn als je meer dan 2x per dag moet schijten. Iedereen die minstens 3x per dag schijt is HARDCORE :roflol:

Terug
Naar boven