- Waardering
- 9
Whahaha, herkenbaar! Ik heb ook zo’n hekel aan mn eigen poep, dat ik ongeveer 10 keer onnodig mijn gat afveeg gewoon om zeker te zijn dat er geen strontresten aan mijn aars kleven. Dat is leuk als je aan de diaree bent, dan heb je binnen 2 dagen een enorm schrale reet. Ik vind poep echt 10 keer niks, ik wil er zo weinig mogelijk mee te maken hebben. De prettigste drollen zijn die dikke sigaren die soepel en zonder sporen achter te laten uit je anus glijden. Een onderhoudsvrije drol zeg maar.MightyDuck zei:Hehe ik ook, vroeger in ieder geval. De laatste tijd valt 't reuze mee, vooral omdat ik me nieuwe schijtmethoden heb aangeleerd waarbij mijn billen beter van elkaar blijven.
Nu wil 't wel nog zo zijn dat ik zo'n gefreakte billen-schoon-fan ben dat ik als ik durfde nog papier ín m'n anus zou steken. Nu durf ik dat niet, maar ik wrijf wel tig keer overbodig, bang als ik ben dat ik toch iets laat zitten.
Bonusvraag: Wie zweet zich met dit weer ook zo te pletter tijdens intensief kontafvegen? Vreselijk vind ik dat.![]()
Wie heeft er nog meer zo’n enorme hekel aan die plonstoileten?? Dan zit je ontspannen te schijten en een tel nadat je je bruine W.M.S. heb gedropt krijg je een straal water tegen je aars. Water uit een plee! Waar mensen in schijten en zeiken! Ik krijg daar dus acute smetvrees van, ik wil geen spetters pleewater tegen mijn anus en testikels. Die mogen hooguit besprenkeld worden met hele dure parfum en vruchtennectar.
Om je vraag te beantwoorden, ik zweet als een buffel als ik op de plee mijn drol er in 3 setjes van 10 reps uitpers.

Muuske is dus echt heel lenig? Of kijkt ze toe als jij ligt te douwen?

...