XXL Nutrition

hoevaak ga je kakken enquete

Peiling Peiling Hoevaak ga je naar het schijthuis?

• meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 73 64,6%
  • dagelijks

Stemmen: 33 29,2%
  • paar keer per week

Stemmen: 4 3,5%
  • wekelijks

Stemmen: 1 0,9%
  • ik moet soms meer dan een week niet kakken

Stemmen: 2 1,8%

• Totaal stemmers
    113
  • Peiling gesloten .
Ik schijt om de dag, meestal op de even dagen.
Het liefst ook nog in de baas zijn tijd.

Ik val de laatste tijd trouwens in slaap tijdens het poepen op mijn werk..

• Topic Starter Topic Starter
tijdens de zomer houd ik het op tot ik thuis ben.

Plastic werfwc waarin het 50 graden is kakt niet zo lekker.

en als je dan nog eens 15 min je kont moet afdweilen zweet je je te pletter.

Wie moet trouwens ook 2 rollen papier opwrijven tegen dat alle strontresten weg zijn?

jody zei:

Wie moet trouwens ook 2 rollen papier opwrijven tegen dat alle strontresten weg zijn?

Ik gebruik die nieuwe rollen van page! Extra dik...... Daar kun je dus niet meer met je vinger door heen drukken......:mad: Mooi wel dus!!!
In ieder geval die rollen zijn ook 2 maal zo lang :thumbup:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik soms vochtige doekjes

jody zei:

Ja ik.. altijd die ellendige eeuwige veeg.

1 a 2 keer per dag, combinatie van een peuk en een kop zwarte koffie levert er meestal nog 1 op. Wel goed voor de Tarrelverversing.

Vladi zei:
Ik zou er schijtziek van worden als ik zo vaak moest gaan als jullie. Ga om de dag, vind het wel mooi zo. :)

En dan heb je nooit buikpijn? Als ik iets irritant vind is het een opgeblazen gevoel van de schijt. Of dat je zo ligt te palen en vreselijke pijn in je pens krijgt omdat je darmen zo vol zitten. Lekker 1 tot 4x per dag poepen joh. :)

jody zei:

KaLe zei:
Ja ik.. altijd die ellendige eeuwige veeg.

Hehe ik ook, vroeger in ieder geval. De laatste tijd valt 't reuze mee, vooral omdat ik me nieuwe schijtmethoden heb aangeleerd waarbij mijn billen beter van elkaar blijven.

Nu wil 't wel nog zo zijn dat ik zo'n gefreakte billen-schoon-fan ben dat ik als ik durfde nog papier ín m'n anus zou steken. Nu durf ik dat niet, maar ik wrijf wel tig keer overbodig, bang als ik ben dat ik toch iets laat zitten.

Je kunt dat trouwens ook fijn aanvoelen of je een 'eeuwige veeg' gaat krijgen. Gewoon zorgen dat je altijd gaat poepen als je moet, niet ophouden of wat dan ook. Niet overdreven persen maar gewoon ontspannen en de drol uit je aars láten glíjden, niet er uit dwingen met allemaal hnnghh en hrrr!'s, dat vergroot alleen maar de kans op afbreken en dát wil je echt niet.

Dan heb je namelijk zo'n half geopende aars waar de poepresten nog door naar buiten puilen. Die poepresten zijn dan te klein en dus niet zwaar genoeg om nog naar buiten te vallen, maar houden jou nog wel een kwartier aan de troon gekluisterd.

Overigens wordt het dan ook altijd een zit van een half uur omdat je je eerst 10 minuten zit te ergeren omdat je weet dat het weer zover is. Dan veeg je, en heb je zo'n 'gatverdamme moment' wanneer er zo'n smerige dikke klont poep op het papier ligt (ik maak altijd net gevouwen stapeltjes van 't papier, om deze reden beter dan proppen) waarvan je gewoon voelt dat 'ie wel een paar gram zwaar is, die je lijkt toe te lachen 'toe dan! eet me dan op!' Word ik altijd een beetje misselijk van.

Bonusvraag: Wie zweet zich met dit weer ook zo te pletter tijdens intensief kontafvegen? Vreselijk vind ik dat. :mad:

MightyDuck zei:
Hehe ik ook, vroeger in ieder geval. De laatste tijd valt 't reuze mee, vooral omdat ik me nieuwe schijtmethoden heb aangeleerd waarbij mijn billen beter van elkaar blijven.

Nu wil 't wel nog zo zijn dat ik zo'n gefreakte billen-schoon-fan ben dat ik als ik durfde nog papier ín m'n anus zou steken. Nu durf ik dat niet, maar ik wrijf wel tig keer overbodig, bang als ik ben dat ik toch iets laat zitten.

Je kunt dat trouwens ook fijn aanvoelen of je een 'eeuwige veeg' gaat krijgen. Gewoon zorgen dat je altijd gaat poepen als je moet, niet ophouden of wat dan ook. Niet overdreven persen maar gewoon ontspannen en de drol uit je aars láten glíjden, niet er uit dwingen met allemaal hnnghh en hrrr!'s, dat vergroot alleen maar de kans op afbreken en dát wil je echt niet.

Dan heb je namelijk zo'n half geopende aars waar de poepresten nog door naar buiten puilen. Die poepresten zijn dan te klein en dus niet zwaar genoeg om nog naar buiten te vallen, maar houden jou nog wel een kwartier aan de troon gekluisterd.

Overigens wordt het dan ook altijd een zit van een half uur omdat je je eerst 10 minuten zit te ergeren omdat je weet dat het weer zover is. Dan veeg je, en heb je zo'n 'gatverdamme moment' wanneer er zo'n smerige dikke klont poep op het papier ligt (ik maak altijd net gevouwen stapeltjes van 't papier, om deze reden beter dan proppen) waarvan je gewoon voelt dat 'ie wel een paar gram zwaar is, die je lijkt toe te lachen 'toe dan! eet me dan op!' Word ik altijd een beetje misselijk van.

Bonusvraag: Wie zweet zich met dit weer ook zo te pletter tijdens intensief kontafvegen? Vreselijk vind ik dat. :mad:

:roflol: !!!

Jezus wat schijten jullie veel zeg:eek: Ik gemiddeld 1 x per dag.

Terug
Naar boven