AndroidHealthClinic

hoevaak ga je kakken enquete

Peiling Peiling Hoevaak ga je naar het schijthuis?

• meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 73 64,6%
  • dagelijks

Stemmen: 33 29,2%
  • paar keer per week

Stemmen: 4 3,5%
  • wekelijks

Stemmen: 1 0,9%
  • ik moet soms meer dan een week niet kakken

Stemmen: 2 1,8%

• Totaal stemmers
    113
  • Peiling gesloten .
Kaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!:d

1 á 2 keer per dag nu, in de cut.. Met bulk makkelijk 3 keer :meal:

KaLe zei:
En wat helemaal erg was...

Soms lukt het allemaal echt niet en moet je even naar de badkamer rennen om je poepert met een nat washandje te cleanen. Zo ook die ene keer dat ik dat washandje liet slingeren en mijn moeder haar mond afveegde na het tandenpoetsen met hetzelfde washandje. Je had die kop moeten zien. En ik kwam niet meer bij :roflol:
ik nu ook niet meer :roflol: :roflol: :roflol:

Ik veeg mijn voorhoofd altijd even af met een wc papiertje... alleen zorgen voor een schone, anders zit er een bruine streep op je voorhoofd.
whahaha lmao! :roflol:

goed topic dit :thumbup:

Vroeger toen ik bijna niets at, 1 a 2x per week. En best veel dan. Zat meestal half uurtje op de plee, ranzige zooi.

Nu 2 a 3x per dag, 1minuutje. En ik moet zeggen, het bevalt stukken beter:cool:

MightyDuck zei:
gebruik ik dat handdoekje soms ook om mijn pik aan af te vegen. And guess what? Ik laat het daarna meestal gewoon hangen. :D

:D Voor de visite die de volgende ronde hun gezicht/handen weer af droogt. :D

Lauw zei:
Vrouwen die poepen zijn eigenlijk geen vrouwen. Iedereen weet dat vrouwen niet poepen en dat een vrouwen-anus alleen een decoratieve functie heeft (net als mannentepels zeg maar).

:roflol:

inderdaad een combinatie die banned is in mijn kop

Ik had ooit eens een vriendin die scheten liet , dumpen die handel . Per ongeluk kan ik nog een verhaaltje verzinnen voor mezelf maar die deed het opzettelijk . :scheet:

ontopic :

3 keer per dag is geen rariteit , gewoon het beste kamertje in huis

totale relaxatie door omgekeerde penetratie :D

Whahahahahahahahahahahhahahaha

Wat een reacties hier.... Prachtig.........

:haha:

meestal 2 keer per dag, soms vaker

Op z'n minst 3x per dag...Door mijn allergieen kan het wel is op lopen tot 6x...schrikbarend...
Say hi to the dungmaster

Little Me zei:
:roflol:

inderdaad een combinatie die banned is in mijn kop

Ik had ooit eens een vriendin die scheten liet , dumpen die handel . Per ongeluk kan ik nog een verhaaltje verzinnen voor mezelf maar die deed het opzettelijk . :scheet:

ontopic :

3 keer per dag is geen rariteit , gewoon het beste kamertje in huis

totale relaxatie door omgekeerde penetratie :D

haha geweldig

3x per dag

soms ook 2dagen niet . maar ik heb een gemiddelde van 2x per dag

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Toch wel 2x per dag. Valt het jullie trouwens ook op dat als je in de douche schijt, dat het daar dan erger stinkt dan in de gewone plee? Ik heb vanmorgen bijna de boel onder staan kotsen. Over kotsen gesproken... Die moeder van me, die kotst nogal snel. Altijd prachtig als ze kokhalsend de wc uit komt rennen, hehe

Raken jullie ook welleens spontaan in paniek tijdens het schijten? Zit je net op je gemak die laatste staaf eruit te drukken komt er zo'n paniekaanval opzetten :o

Klaaswitz zei:
Raken jullie ook welleens spontaan in paniek tijdens het schijten? Zit je net op je gemak die laatste staaf eruit te drukken komt er zo'n paniekaanval opzetten :o
????
Wat erger is is dat je gedaan hebt met harde drollen uitschijten, je staat recht veegt je gat af en dan voel je weer die drang om te persen.
halverwege eruit trekt je sluitspier samen en knak je hem in 2.
razend word ik dan, weer een uur vegen

Ik heb 1 keer gestemd, vandaag ben ik al 2 keer geweest, verander dat eens
mod

ook minimaal 2 keer, met een overheerlijk bloemetjes aroma :p

Vandaag was ik lekker in de tuin rug aant trainen en toen ik gedaan had moest ik kakken.
Helemaal bezweet en met een eeuwige veeg.
Damn

Net terug van een week vakantie........ In die tijd precies 2 keer gekakt.
Kan nu weer lekker thuis de pot vol schijten :D

Ik moet nu scheiten! ik zal zometeen het resultaat ff op foto vastleggen, mogen jullie middels een clickable foto raden wat het is! okay? ik zie de reacties zodadelijk wel! (dit word 1e keer van de dag)

Terug
Naar boven