- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik nu ook niet meerKaLe zei:En wat helemaal erg was...
Soms lukt het allemaal echt niet en moet je even naar de badkamer rennen om je poepert met een nat washandje te cleanen. Zo ook die ene keer dat ik dat washandje liet slingeren en mijn moeder haar mond afveegde na het tandenpoetsen met hetzelfde washandje. Je had die kop moeten zien. En ik kwam niet meer bij![]()

whahaha lmao!Ik veeg mijn voorhoofd altijd even af met een wc papiertje... alleen zorgen voor een schone, anders zit er een bruine streep op je voorhoofd.

MightyDuck zei:gebruik ik dat handdoekje soms ook om mijn pik aan af te vegen. And guess what? Ik laat het daarna meestal gewoon hangen.![]()
Voor de visite die de volgende ronde hun gezicht/handen weer af droogt. 
Lauw zei:Vrouwen die poepen zijn eigenlijk geen vrouwen. Iedereen weet dat vrouwen niet poepen en dat een vrouwen-anus alleen een decoratieve functie heeft (net als mannentepels zeg maar).

Little Me zei:![]()
inderdaad een combinatie die banned is in mijn kop
Ik had ooit eens een vriendin die scheten liet , dumpen die handel . Per ongeluk kan ik nog een verhaaltje verzinnen voor mezelf maar die deed het opzettelijk .![]()
ontopic :
3 keer per dag is geen rariteit , gewoon het beste kamertje in huis
totale relaxatie door omgekeerde penetratie![]()
I feel your painKaLe zei:
Klaaswitz zei:Raken jullie ook welleens spontaan in paniek tijdens het schijten? Zit je net op je gemak die laatste staaf eruit te drukken komt er zo'n paniekaanval opzetten![]()
?