Fitness Seller

hoeveel aromasin tijdens test only kuur

ben, zou je dan eerder opteren voor bijvoorbeeld een primo-only kuur?
Wat ik daarvan lees is dat het geen zoden aan de dijk zou zetten.

Winstrol zou nog kunnen, maar ik heb een peesontsteking gehad en nog weleens een beetjes las van. Winstrol droogr je gewrichten en pezen uit, dus dat is geen goede keuze.

Wat blijft er verder dan nog over???

Verdere sides als acne en haaruitval boeit me niet.

Je moet wat verder leren kijken dan je neus lang is en vooral niet denken dat je op basis van gebruikers van ondergrondse middelen betrouwbare informatie kunt krijgen over de werking van individuele anabole steroiden. Je kunt alleen maar raden naar wat zij in hun gluteus spuiten omdat niemand weet wat er in die vials zit behalve de 'fabrikant'. De 'wijsheid' die blijkt uit je post spreekt boekdelen. Primobolan valt af omdat iemand anders iets post, winstrol ook om dezelfde reden. Tja wat blijft er dan over? Toch test zoals in je voorstelde. Verrassend.
Als ik nou zeg dat ik 15 kilo ben aangekomen op 300mg primo of ik verander mijn stats en maak mij 10 kilo zwaarder met 6% vet ga je dan ineens wel doen wat ik zeg? Waar gaat het over? Verdiep je in de verschillende soorten middelen, koop eens een boek, gebruik google, pubmed en lees fora zoals dit om een en ander in perspectief te plaatsen. Als je bang bent voor oestrogenen moet je geen middelen nemen die aromatiseren, of middelen nemen die minder aromatiseren dan bijvoorbeeld testosteron, dan doseer je lager en kijk je hoe je lichaam erop reageert.

Pezen uitdrogen? Wat is dat nu. Dat is weer bb'ers praat. Dat heb je toch niet van een dokter gehoord. Een peesontsteking krijg je doordat je spieren te hard groeien en je pezen niet kunnen volgen of door overbelasting. Daar heeft winstrol niets mee te maken. Gewrichten en pezen zijn totaal verschillende dingen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 16:25 ----------

maar van dboll zul je alleszins evenveel of meer kans hebben op gyno dan van test. dboll is nr 1 op gebied van oestrogeenomzetting.

Waaruit blijkt dat d-boll als in methandrostenolon makkelijk aromatiseert dan testosteron? Mg voor mg?

Terug
Naar boven