XXL Nutrition

Hoeveel betaal jij voor je gym-abonnement?

• Topic Starter Topic Starter
Woon in zeeland, betaal 37 euro per maand voor onbeperkt trainen. Kleine gym, geen extra's verder (sauna, groepslessen of wat dan ook.) Wel free weights. Erg druk, weinig plek. 1 km vanaf mijn woonplaats

Ga naar een andere gym waar ik kan thaiboxen. Betaal daar 50 euro per maand voor onbeperkt trainen + thaiboksen en allerlei andere zaken zoals sauna/grote zaal met veel apparaten/free weights. 15km vanaf mijn woonplaats dus moet wel telkens met de auto.

Wat zou jij doen? wil dolgraag thaiboksen maar ik ben maar student. is die 13 euro per maand + reiskosten de moeite waard?

Ga samen met 2 vrienden en we kunnen om de beurt rijden. moet de reiskosten enigsinds drukken.
wat zou dbb doen?

als ik die bedragen hier lees van mensen.... :(

25 Euro p/m onbeperkt is een krachthonk met een hoop oud schroot.

Inclusief.

Ligt er maar net aan hoeveel meer mens Eddine is ;)

als je wil impliceren dat hij normaal alleen in de gym is, dan betekent dat dat als je op 4 mensen uitkomt bij een vermeerdering van 30%, dat eddine ongeveer staat voor 3,075 mensen:)

en is je uitspraak dus eigenlijk een compliment

2 abbo's in verschillende gyms, 16.50€ per maand en 30€ per maand

Tsss, Belg, leer lezen :D

Als Eddine erbij komt, 3->4, is +33%.
Omdat Eddine zo'n klein jongen is, afgerond naar 30%.

Lang niet zo leuk meer als je het eerst uit moet leggen

30 per maand nu. Heb eentje die maandelijks opzegbaar is, kan 20 euro per maand betalen als ik 2 jarig contract neem.

niks .......me werkgever betaald

16€ per maand.

Basic fitness waar focus ligt op training en minder op bijkomende zaken als sauna etc, vrij ruime keuze aan toestellen, grote collectie dumbbells & presses en grote collectie cardio-toestellen. Kleedkamers zonder douches, drank uit automaten ipv bar.

39.50/m. alles inbegrepen

Wat een prijzen zeg, hier mag je voor €250,- per jaar trainen, en nee er zit geen jaarcontract aan vast, daar doen we niet aan, je mag per jaar betalen dat wel :)

Ikke 32,- Begeleiding die Schemas maakt en progressie bijhoud, leuke sfeer. Verder niks speciaals.

Ik train gratis :D
Trainmore. Concept is kom je gemiddeld in 3maanden tijd 3x per week (39bezoeken) train je volgende kwartaal gratis.
Onderzoek wees uit dat slechts 15% deze norm haalt.
Kom je gemiddeld 2x pw dok je 19,95 p.m. en 1x in de week gemiddeld is 43,10.p.m.

Toch ga ik naar andere gym in januari. Zit bij mij in de straat en in mn huidige gym wordt alleen maar wijven muziek gedraaid.
Bij die gym ga ik 191eu voor een jaar dokken.

12-. per maand voor onbeperkt trainen

dat was zeker wat je oorspronkelijk bedoelde:rolleyes:

Denk dat je z'n filmpjes eens moet bekijken eerst:p.

25 euro/maand voor 12maanden. Onbeperkt trainen, 1 cage, 1 monolift/cage, 1 oly platform, bankje, 4-5 barbells, SSB, GHR, log, kalk, box, axle, ...

28 pm

Terug
Naar boven