XXL Nutrition

Hoeveel boete in 2010?

17,5€

Zal wel richting de 1000 euri gaan, snelheidsovertredingen en een verdwaalde parkeerboete. Maak veel kilometers woon-werk. :o

9999999,-
Want eigenlijk mag ik nog niet autorijden.. :)

740€ Voor snelheid.
64€ Voor snelheid.
En binnenkort misschien nog wel een boete voor m'n APK, die is nu 5 dagen verlopen.
60 Parkeren zonder bonnetje.
90 Parkeren zonder schijf.
Of waren die laatste 2 nou net andersom....?

Laatst bewerkt:
77 euro - 18 km te hard.
49 euro - 6 km te hard bij wegwerkzaamheden (honden!)
52,50 - Parkeren zonder kaartje.
60 euro - Parkeren op een hoek.
90 euro - Rijden zonder gordel.

Totaal €328,50

Ik woon in een wijk met tekort aan parkeergelegenheid en ik maak dagelijks 70 km woon-werk verkeer, dus ik heb het tot nu toe nog wel netjes gedaan voor dit jaar.

Laatst bewerkt:
740€ Voor snelheid.
64€ Voor snelheid.
En binnenkort misschien nog wel een boete voor m'n APK, die is nu 5 dagen verlopen.
60 Parkeren zonder bonnetje.
90 Parkeren zonder schijf.
Of waren die laatste 2 nou net andersom....?

740 voor snelheid..! :eek: Bij elkaar opgeteld neem ik aan :D

Die rijden zonder gordel was zeker toen je in de bulk zat...? :D

rond de 300.. :(

0 €

rijd toch altijd wel wat te hard (10-20 km) maar gewoon beetje opletten waar je te hard rijd en remmen voor palen :P
verder 2x een waarschuwing gekregen.
1x parkeren op een hoek bij de supermarkt, alles stond vol, moest ff postzegels hebben bij de klantenservice.. wilde net weer wegrijden stop dr een agent op de fiets naast me :P

en 1x geparkeerd staan op een parkeerterrein wat verboden toegang was na zonsondergang.

0, maar ik wacht nog op flitspaal die heeft geflitst voor te hard ( geen idee hoe hard :o )

dus je was je rijbewijs ook kwijt?

Nee ik was geflitst.
Ik kreeg later wel een brief thuis waarin ik moest opgeven wie op dat moment de bestuurder was. Ik heb mn moeder opgegeven anders was ik een punt kwijt. :P

om en nabij de €1200, :o

Hopelijk €0,-
Mja het jaar is nog niet voorbij dus wie weet wat sinterklaas of de kerstman nog komen brengen..

M'n broer is nog in afwachting van de OvJ, 72km/u te hard hehe, wordt ook 'n flinke boete denk ik.

745 euro's(denk misschien nog meer), krijg je met die opgevoerde scootertjes waar helemaal niks aan klopt.

Terug
Naar boven