XXL Nutrition

Hoeveel boete in 2010?

1857,96 euro inclusief aflossing ontnemingsvordering.

Ik heb al 3 jaar lang geen boete meer gehad:D.

30 euro voor 1 biertje drinken (boete was gesplitst in 2en) en 75 euro voor rijden zonder licht (auto), dit was 60 maar werd verhoogd.

Edit: Of was dat licht vorig jaar al? Dan alleen die 30e:)

Edit2: Wel meer dan een half jaar zonder stufi gezeten.

Dus je was zo bezopen van dat ene biertje dat je vergat je licht aan te doen?:D

nul. ik ben beginners rijder maar heb soms wel momenten dat het rustig is en ik zo wegblaas, het is stom maar nog nooit aangehouden.

Vol criminelen hier op DBB:D

48, fietsen zonder licht plus administratiekosten. Administratiekosten... Alsof ik verdomme om een boete gevraagd heb, ronduit belachelijk.

Een van 80 euro, maar ik was nooit op die plek geweest. Opgebeld en bleken ze zich vergist te hebben in het kenteken. De stumperds

uhh 60euro omdat mijn scooter 1km te hard kon op de rollerbank

Had wel een boete op school omdat ik me boek te laat inleverde:D 15 euro nogwat xD

+/- 200 volgens mij. Goed jaar geweest. Vroeger veel meer en hogere boetes.
Verstand komt met de jaren.. (beter opletten waar ze staan :D)

edit: 70.000 km gemaakt.

1700 ongeveer.
180 cc mother****er!

0 euro :D moest wel 2x op de rollenbank komen met de brommer..
1e keer bleek de rollenbank stuk te zijn en mocht ik met een waarschuwing weg
alhoewel de teller al wel 90 aan gaf en daar overheen error aan gaf, maar
waarschijnlijk omdat ik me goed gedroeg tegen meneer de pliesie mocht ik weer weg.
2e keer had ik 3 dagen om mijn brommer weer af te voeren. :)
kost me allemaal wel veel tijd..

Laatst bewerkt:
35 euro voor zonder licht op de fiets. Ik heb hem echter nog steeds niet gehad en het is al een aantal weken geleden. Misschien vond hij me wel zo aardig dat hij de boete verscheurd heeft, denk het niet, maar het kan.

0 €, mag nog niet rijden, komende jaar wel, dan ga ik hier nog eens moeten terugposten :)

Krijg boetes van UPC en van NUON.:mad:

35 euro voor zonder licht op de fiets. Ik heb hem echter nog steeds niet gehad en het is al een aantal weken geleden. Misschien vond hij me wel zo aardig dat hij de boete verscheurd heeft, denk het niet, maar het kan.

Reken er maar niet op

dit jaar ongeveer 0 euro:cool:, vorig jaar 155 euro:mad: waarvan een genaaide, staat er een agent achter de bosjes te wachten tot er iemand de rotonde linksom neemt:mad:

275 euro aan bekeuringen te hard/ door rood licht. en een boete van 50 voor door rood licht rijden, en 35 voor fietsen zonder licht op een fiets die niet van mij was

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven