AndroidHealthClinic

Hoeveel dagen draag jij een shirt/vest/broek

Zogauw ik iets uittrek gaat het gelijk de wasmand in.
Wel een hoop vetkleppen hier btw.

Shirt en ondergoed elke dag. Broeken en vesten was ik dan weer een keer in de paar weken.

Ik draag alles gewoon 1 dag, broeken wil ik nog wel eens 2 dagen aan hebben. Jaja de wasmachine draait overuren hier, maar ik voel me gewoon niet prettig in kleding wat ik al een dag ervoor heb aangehad.

En een mooie jeans gaat zeker ook niet langer dan een half jaar mee? Ik laat me jeans altijd gewoon luchten.. of er moeten rare vlekken in komen :D
Van al dat gewas is het mooi er snel af..

Als ie vanzelf blijft staan als ik het op de grond pleur, dan gaat het de volgende week in de was.

spijkerbroeken was ik nooit eigenlijk.

Broek 1-3 dagen ligt eraan of hij vies is geworden, boxer/sokken en shirt worden iedere dag verschoond.

hopelijk ben je een troll swagger...
(of je draagt ze en gooit ze weg)

Sokken en underpants elke dag vers. Jeans en trainingsbroek kan ik gerust maanden dragen zonder te wassen. Trainingsbroek is nu bv zeker al 4 maand niet meer gewassen, dat merk ik bv aan de urinegeur die soms komt bovendrijven. (eig altijd maar merk het gewoon niet meer, alleen dus nog af en toe)

Laatst bewerkt:
T-shirts meestal 2 per dag als ik moet werken.
Broeken doe ik 5-7 dagen mee (broektekort, laatst een hoop broeken uitgescheurd en/of ze gaan niet meer dicht :()
Vesten paar keer aan

Truien ook maar 1 dag, misschien 2

Onderbroek 1 of 2 per dag
sokken 1 of 2 per dag
licht eraan of ik moet trainen

Wat hebben mensen hier toch met het niet of zelden wassen van spijkerbroeken, ik heb daar irl nog nooit iemand over gehoord, de geur die na een tijdje door je boxer heen komt gaat ook in je spijkerbroek zitten hé, zeker na 14 dagen.. :rolleyes:

Wat hebben mensen hier toch met het niet of zelden wassen van spijkerbroeken, ik heb daar irl nog nooit iemand over gehoord, de geur die na een tijdje door je boxer heen komt gaat ook in je spijkerbroek zitten hé, zeker na 14 dagen.. :rolleyes:

Spuit dan ook elke dag wat deo op die plaats:roflol:

Ondergoed verwissel ik na trainen en anders iedere dag. Broeken draag ik lang. Tshirts minder lang. Hangt ook wel van het weer af.

Zet jij ook een extra luchtverfrisser in je kamer ipv dat je em een keer schoon maakt? ;)

emoticon%2520whistling.jpg

Terug
Naar boven