XXL Nutrition

Hoeveel dagen draag jij een shirt/vest/broek

T shirts wissel ik altijd wanneer ik een douche neem, om de week dus. Een broek was ik zelden, gewoon als er eentje stinkt ophangen aan de kapstok om te luchten en een andere broek nemen.

Heb net gemerkt dat er een relatief grote scheur zit in m'n broek op een gevoelige plaats. Is een witte broek en heb een zwarte boxer aan. Dubbel fail !

Shirt draag ik 1 keer broek 3 keer vest 2/3 keer.

Totdat alles vies is, en dan draai ik het binnenste buiten.. kan het zo weer drie weken mee. :)

Shirt vaak 1-2 dagen afhankelijk van hoeveel ik heb gezweet, broek gaat soms wel drie weken mee en vest drie dagen.

ondergoed & sokken iedere dag schoon. Kleren draag ik 1/2 max 3 dagen. Maar idd met dit ranzige benauwde weer iedere dag nieuwe:)

onderbroek en kousen: 1 dag
tshirts: 1 dag
hemd: 2 dagen
broek: 4-5 dagen
alles met lange mouwen: 3 tal dagen

Ik draag kleding net zolang tot het vanzelf de wasmand ingaat.

Verschilt per weers type:

5-10 dagen broeken
1dag onderbroeken
sokken lijken allemaal op elkaar kan ze meestal niet goed uitelkaar houden 2-3dagen
shirts 2-3 dagen met dit weer 1 per dag

Spijkerbroeken moet je niet zo vaak wassen.

Na hoeveel douche beurten wassen jullie meestal je handdoeken eigenlijk? Bij mij worden ze na een week ofzo echt keihard, moeten ze dan echt al gewassen worden?

Keihard? Gebruik jij geen wasverzachter? Haha maar ik vind keiharde handdoeken juist fijner na het douchen. Dan kan ik mezelf sneller drogen.

broek 2 keer.
shirt 1 keer.
vest 1 keer.
sokken 1 keer soms 2 paar @ 1 dag als ik sport
ondergoed 1 keer.

Mama wast alles netjes, u mad

T-shirt, ondergoed, sokken: iedere ochtend uit de kast en 's avonds in de wasmand
Broeken: om de dag een schone

broek 4-5 keer
shirt 1 keer
ondergoed, sokken 1 keer
vest 3-4 keer

onderbroeken meestal 3 dagen omdat mijn ballen anders jeuken. Ik heb het graag losjes en sappig.
Broeken om de dag een andere, en tshirt elke dag 1 tot 2 keer.

Terug
Naar boven