AndroidHealthClinic

Hoeveel denken jullie dat mijn vetpercentage is?

6-7?

Denk rond de 8/9?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal (die tijd hebben genomen om serieus op mijn antwoord te reageren)!!!!

Misschien wat foto's van je rug en benen uploaden?

Iedereen heeft een andere vetverdeling. Mensen kunnen nu wel raden op basis van je abdomen en armen, maar als je straks een foto van benen post waar ik elke afzonderlijke ader bij wijze van spreken kan zien lopen, heeft dat wel flink effect op het geschatte vetpercentage.

Jij hebt niks te doen. Reageer eens serieus op zijn vraag. Waarom altijd topics verpesten door over mij te beginnen? Hij stelt toch een serieuze vraag?

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 00:20 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Does he even squat?

10cm? :roflol:

Wel een goed fysiek, knap!

Laatst bewerkt:
Als ik je foto google kom ik op gaysites terecht...

ni zo droog als zyzzz:rolleyes:

Ja dat had ik in t begin al gezegd, dit is Bryce zelf. De manier vAn reageren van beide OP en bryce. Hhaha wem vermakelijk dit.

En iedereen die een Turkse naam heeft hier, dat is in werkelijkheid Mesut?:D

---------- Post toegevoegd Sun 10 Mar 2013 om 10:42 ----------

Beetje vriendelijker mag wel he!
Jij hebt die foto gegoogled niet ik. Kan ik toch niet weten dat die op een gay blog staat?
Google kan vergelijkbare foto's vinden had ik begrepen, dacht dat je zoiets bedoelde. Zeg dan gelijk dat het dezelfde is.

Beetje vriendelijker mag wel he!
Jij hebt die foto gegoogled niet ik. Kan ik toch niet weten dat die op een gay blog staat?
Google kan vergelijkbare foto's vinden had ik begrepen, dacht dat je zoiets bedoelde. Zeg dan gelijk dat het dezelfde is.

Denk gewoon na voor je onzin post. Je moet je niet constant aangevallen voelen als iemand het over fl**kers heeft. De wereld draait niet rond jouw geaardheid. :rolleyes:

Ik denk 12%. Zie geen diepe lijnen en spiervezels zijn nog niet zichtbaar. Alleen een vetmeeting kan je de waarheid geven van dat ene moment.

Terug
Naar boven