AndroidHealthClinic

Hoeveel Gig muziek hebben jullie?

omvang weet ik zo niet, maar 18.000 nummers die allemaal correct getagd zijn. (80% metal en rock)
(wat een monsterklus was dat :D) hoofdzakelijk Mp3, maar ook de nodig FLAC's (eigen collectie kompleet geripped) gebruik alleen m'n HTPC nog, komt geen CD'tje meer aan te pas.

Maar wat een verzamelaars hier :D 1,87 TB lol, zoveel capaciteit heb ik niet eens op al de PC's thuis (zijn er 4) :eek:
Wel een chronisch tekort aan ruimte aan het ontwikkelen, met name op video gebied. Teveel interessante docu's.

Ik download voornamelijk losse liedjes via Bearshare. Dan ben je best wat tijd kwijt als je 1GB wilt downloaden.

Bearshare...grapjas :D
Ga dan ook voor voor torrents kerel omslachtig gedoe met o.a limewire ect.
Ik gebruik ook wel eens limewire maar echt zelden meer als preview zeg maar...maar om nu al je nr's stuk voor stuk te gaan downloaden ja dan ben wel even bezig idd.

Zoveel illegale muziek dat jullie hebben :heart:

On-topic: 20 gig

bijna 2000 Gig en dan allerlei muziekstylen

• Topic Starter Topic Starter
Bearshare...grapjas :D
Ga dan ook voor voor torrents kerel omslachtig gedoe met o.a limewire ect.
Ik gebruik ook wel eens limewire maar echt zelden meer als preview zeg maar...maar om nu al je nr's stuk voor stuk te gaan downloaden ja dan ben wel even bezig idd.

Heeft imo weinig zin om elk liedje 5 keer te hebben. En met die geweldige downloadlimiet van 12GB is dat ook onbegonnen werk.

zero gig

Denk zo'n 150 GB waarvan 1 GB gesorteerd? :D

Heeft imo weinig zin om elk liedje 5 keer te hebben. En met die geweldige downloadlimiet van 12GB is dat ook onbegonnen werk.

Hoe bedoel je elk liedje 5x ?
Ja een verbinding met download limiet zuigt wel idd betaal je minder als 10 euro of zo bij welke provider is dat dan.

Ik betaal nog geen 20 voor :

Download: 1600 kbit/s
Upload: 500 kbit/s
Geen limiet

@Home portal: Browsercheck

Laatst bewerkt:
17gb ongeveer, 80% ervan beluister ik zelden of niet.

Lol bekjam....die avatar weer...

50 GIG goeie muziek, en dan nog 10 gig jump/happy hardcore enzo dat ik weggesmeten heb na het downloaden ervan

even een verdeling:

Electro en house: 10 gig
Hardcore: 16 gig
Hardstyle: 6 gig
Hardtechno/schranz: 1 gig
Hiphop: 0,5 gig
Rock: 1,5 gig
Soundtracks en filmmuziek: 1 gig
Trance: 3 gig

;)

ongeveer 6 gig. Ik download geen volledige cd's of zo maar selecteer zowat de beste in de charts pagina's. Ben trouwens dj ;)

ook teleslet?
je kan dat trucje doen om je limiet te resetten
doe ik ook 1 keer per maand
ontopic: +/- 500 GB
verdeeld over verschillende schijven en mappen en moet dringend eens geordend worden :p
wel k*t hier in belgie om te downloaden..

Ik heb echt enorm veel muziek gehad. Maar laatst een hoop eraf gegooid omdat ik het toch niet meer luister.

ook teleslet?
je kan dat trucje doen om je limiet te resetten
doe ik ook 1 keer per maand
ontopic: +/- 500 GB
verdeeld over verschillende schijven en mappen en moet dringend eens geordend worden :p
wel k*t hier in belgie om te downloaden..

trucje??? :eek::D:D

kan je dat eens uitleggen? ik zit er elke maand door ... :(

Terug
Naar boven