XXL Nutrition

Hoeveel is maximaal naturel te gainen?

jordi102

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Post maar ff aangepast vanwege een wat onduidelijke stelling.

Ik wil graag weten hoe zwaar jullie waren toen jullie net begonnen met trainen, en hoeveel kilo je nu bent.

Alleen van de mensen die geen AAS gebruiken tho.

Ik wil weten wat jullie tot nu toe hebben kunnen gainen zonder het gebruik van AAS.

Ook ff bij vermelden of je supps hebt gebruik. Uiteraad eiwitten en vitamines en toebehoeren maar doel vooral op performance boosters.

Laatst bewerkt:
wat zijn dit toch altijd voor vragen?
ieder lichaam is anders, dus totaal niet vergelijkbaar.

/slotje

• Topic Starter Topic Starter
Daarom vraag ik ervaringen, misschien post 2x lezen voordat je antwoord

Uberhaupt eerst maar is beginnen met 1x helemaal te lezen.

Laatst bewerkt:
Ieder lichaam is anders, maar het zal je nog verbazen wat er allemaal haalbaar is naturel.

idd, mensen grijpen veel te snel naar de aas tegenwoordig

Dr titel zegt het eigenlijk allemaal. Ik wil graag van meerdere mensen weten wat in hun ervaring mogelijk is om te naturel te gainen.

Met naturel bedoel ik eigenlijk ook geen supplementen. Dus only Train, Eat, and Sleep.

Ik kom vanaf ongeveer 66kg en loop nu al een hele tijd tege de 80 kg aan te hikken.

Hebben mensen ervaringen hiermee of het bijvoorbeeld voor iemand die 65kg ongetraind is om 90kg naturel te berijken? droge massa natuurlijk dus geen spekpens.

Ik weet dat dit bij iedereen weer anders is daarom wil ik graag ervaringen weten van meerdere mensen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen deze gebruikt wel whey geloof ik.

Vreemd, toen ik m gister aan de telefoon had was hij enkel op dieet van sla en wortelen.

Voor de achterlijke mensen onder ons, ga uw onzin spammen in de secties die hier voor bedoeld zijn ;)

Naturel kun je maximaal 21,8kg gainen... daarna moet je overstappen op AAS... je hebt je antwoord...

slotje?

vind "zonder supplementen" beetje onzin wat je zegt!
Niemand heeft de grens van natural opgezocht zonder whey, creatine of whatever te hebben gebruikt, hoort er gwn eenmaal bij!
supplementen, naam zegt et al, aanvulling op dagelijkse sport dieet!
ik begon op 68/69 4 jaar geleden! ik schommel nu tussen de 83 en 85 laatste maanden!
einde deze bulk hoop ik een mooie getal als 86 of 87!
gaat alleen niet meer zo snel, train en eet me helemaal suf voor een beetje massa afgleope jaar!

Vreemd, toen ik m gister aan de telefoon had was hij enkel op dieet van sla en wortelen.

Voor de achterlijke mensen onder ons, ga uw onzin spammen in de secties die hier voor bedoeld zijn ;)

Een achterlijke vraag krijg je achterlijke antwoorden op... is afhankelijk van allerlei variabelen. Lichaamslengte, lichaamsbouw, lichaamsverhoudingen, stofwisseling, voedingsschema, karakter, inzet, etc etc. En wat zou dan t maximum vetpercentage moeten zijn bijvoorbeeld? En waarom zouden supplementen niet mogen? Vitaminepilletjes wel? Onzin natuurlijk.
Oftewel, je hebt geen zak aan de antwoorden van anderen en kunt alleen naar jezelf kijken.

^ Wat Tymboo zegt. En zelf 2,5 jaar geleden begonnen op 59 kg. Nu 82.

Bepaalde spiergroepen die te groot worden vind ik niet mooi. Van die rugspieren (lats?) waardoor je helemaal breed gaat lopen, dat vind ik bijvoorbeeld helemaal niks. M'n benen train ik zo dat ze mooi getoned zijn. Traplopen en de Hometrainer gebruik ik daarvoor. Ik heb de buikspieren altijd verwaarloost en was flink aangekomen door antipsychotica gebruik. Hier ben ik op terug gekomen omdat je door deze spieren te trainen je figuur zo ontzettend verbeterd. Maar mijn persoonlijke paradepaardjes: biceps, triceps. Ja die train ik echt veel. Een ding ben ik inmiddels wel achter gekomen, en dat is geduld. Heel veel geduld en je lichaam de kans geven te herstellen. Wat er bij mij mogelijk is? Time will tell. Just keep moving forward. Een ding weet ik wel zeker, mijn armen gaan groot worden. Ik ben echter nog steeds ontevreden over het gebrek aan massa op mijn armen en aangezien ik voor die paar extra cm een zooi aan ijzer heb moeten pompen, denk ik dat ik nog een lange weg te gaan heb. Zo richting de zomer ga ik weer een fotootje posten. Zodat sommigen hier ook weer voer hebben om grappige striptekeningen over mij te maken.

@tymbo, leg is uit dan hoe dit een achterlijke vraag is.

Dus het vragen naar ervaringen van mensen die naturel trainen is een achterlijke vraag? Sure thing bro.

En dr staat niet dat ik GEEN reacties wil van mensen die wel supps gebruiken. Ik was gewoon benieuwd.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 09:03 ----------

@ gzhn n steff, thx

denk zo'n 30 kg

Bepaalde spiergroepen die te groot worden vind ik niet mooi. Van die rugspieren (lats?) waardoor je helemaal breed gaat lopen, dat vind ik bijvoorbeeld helemaal niks. M'n benen train ik zo dat ze mooi getoned zijn. Traplopen en de Hometrainer gebruik ik daarvoor. Ik heb de buikspieren altijd verwaarloost en was flink aangekomen door antipsychotica gebruik. Hier ben ik op terug gekomen omdat je door deze spieren te trainen je figuur zo ontzettend verbeterd. Maar mijn persoonlijke paradepaardjes: biceps, triceps. Ja die train ik echt veel. Een ding ben ik inmiddels wel achter gekomen, en dat is geduld. Heel veel geduld en je lichaam de kans geven te herstellen. Wat er bij mij mogelijk is? Time will tell. Just keep moving forward. Een ding weet ik wel zeker, mijn armen gaan groot worden. Ik ben echter nog steeds ontevreden over het gebrek aan massa op mijn armen en aangezien ik voor die paar extra cm een zooi aan ijzer heb moeten pompen, denk ik dat ik nog een lange weg te gaan heb. Zo richting de zomer ga ik weer een fotootje posten. Zodat sommigen hier ook weer voer hebben om grappige striptekeningen over mij te maken.

Goed antwoord, precies wat hij vroeg! :D

definitely Troll

Hahaha exactly xD

dus als je supplementen gebruikt ben je geen natural?

Dat zeg ik niet, zoals ik eerder al zij was ik gewoon benieuwd of dr veel mensen zijn die zonder supps trainen, zoja, maak je veel gains? zelf gebruik ik al maanden niets meer en moet echt ziek veel eten en trainen om de grammetjes dr bij aan te krijgen

maar ook als je supps gebruikt wil ik graag weten waar je begon en hoeveel je nu ong bent ;)

Terug
Naar boven