Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat zeg ik niet, zoals ik eerder al zij was ik gewoon benieuwd of dr veel mensen zijn die zonder supps trainen, zoja, maak je veel gains? zelf gebruik ik al maanden niets meer en moet echt ziek veel eten en trainen om de grammetjes dr bij aan te krijgen
maar ook als je supps gebruikt wil ik graag weten waar je begon en hoeveel je nu ong bent![]()
Nee.. Succes als je alles uit je voeding wilt halen..
zon 39,4 kg spieren maar dit is enigzins persoonsgebonden.
Da ****. Maximaal haalbare is 80kg, 10% BF op 1m86... Daar ben ik al een tijdje voorbij...
brb buying steroids
Supplementen zijn overrated voor de meeste natural haalbaar fysieken.
Tribulus, bcaa, glutamine, kre-alkalyn, etc..
De helft heeft niet eens bewezen voordelen. De enige sups die ik vind dat kunnen helpen naar spiergroei zijn creatine en whey.
20kilo op 1,5jaar hier. VP ook wel wat omhoog gegaan maar dat komt eerder door m'n gebrek aan tijd om te kunnen lopen ofzo.
In het begin was nog niet alles duidelijk dus heb ik pasta en brood liggen eten als een varken.

De gemiddelde persoon kan naturel 15-16kg droge massa op 5jaar tijd behalen. Dat is zowat je max potentieel. Genetische freaks, of mensen die voor ze begonnen te trainen en eten ondervoed waren, niet meegerekend. Bron? www.brinkzone.com

Het lijkt mij dat, dat geld voor mensen die volledig uitgegroeid en ontwikkeld zijn, dus zo een beetje vanaf 21+ Jaar, als je op je 16 ofzo begint met trainen gain je ook nog erg veel door je normale groei, dus van die gains die je dan maakt is een groot te deel te verklaren doot het feit dat je lichaam zich nog steeds aan het ontwikkelen is.Dan moet ik maar eens aas gaan kopen, ben al over mijn quotum heen voor de komende 3.5 jaar![]()

Dan moet ik maar eens aas gaan kopen, ben al over mijn quotum heen voor de komende 3.5 jaar![]()