MuscleMeat

Hoeveel is maximaal naturel te gainen?

• Topic Starter Topic Starter
Laat ik het zo staten dan, geen pre workouts en creatine en andere performance boosters
Wel je vitamines en eiwitten en dergelijke of course

Dat zeg ik niet, zoals ik eerder al zij was ik gewoon benieuwd of dr veel mensen zijn die zonder supps trainen, zoja, maak je veel gains? zelf gebruik ik al maanden niets meer en moet echt ziek veel eten en trainen om de grammetjes dr bij aan te krijgen

maar ook als je supps gebruikt wil ik graag weten waar je begon en hoeveel je nu ong bent ;)

Ben van 67 naar 87-88kg nu gegaan in een jaar en wat maandjes.
Wel supps gebruikt, maar vraag me af of ik daar uberhaupt veel aangehad heb, misschien kilootje of 2

• Topic Starter Topic Starter
Kijk nuttige info :D

Nee.. Succes als je alles uit je voeding wilt halen..

Supplementen zijn overrated voor de meeste natural haalbaar fysieken.
Tribulus, bcaa, glutamine, kre-alkalyn, etc..

De helft heeft niet eens bewezen voordelen. De enige sups die ik vind dat kunnen helpen naar spiergroei zijn creatine en whey.

20kilo op 1,5jaar hier. VP ook wel wat omhoog gegaan maar dat komt eerder door m'n gebrek aan tijd om te kunnen lopen ofzo.
In het begin was nog niet alles duidelijk dus heb ik pasta en brood liggen eten als een varken.

22,9031254012751kg Ongeveer. Misschien dan he, het kan.

zon 39,4 kg spieren maar dit is enigzins persoonsgebonden.

De gemiddelde persoon kan naturel 15-16kg droge massa op 5jaar tijd behalen. Dat is zowat je max potentieel. Genetische freaks, of mensen die voor ze begonnen te trainen en eten ondervoed waren, niet meegerekend. Bron? www.brinkzone.com

Da ****. Maximaal haalbare is 80kg, 10% BF op 1m86... Daar ben ik al een tijdje voorbij...

brb buying steroids

Het is dan ook maar een gemiddelde, als je "goede genetics" invuld kom je al op >90kg, het is dus erg persoonsgebonden en ligt aan hoe hard je kan gainen het was ook maar een indicatie.

Supplementen zijn overrated voor de meeste natural haalbaar fysieken.
Tribulus, bcaa, glutamine, kre-alkalyn, etc..

De helft heeft niet eens bewezen voordelen. De enige sups die ik vind dat kunnen helpen naar spiergroei zijn creatine en whey.

20kilo op 1,5jaar hier. VP ook wel wat omhoog gegaan maar dat komt eerder door m'n gebrek aan tijd om te kunnen lopen ofzo.
In het begin was nog niet alles duidelijk dus heb ik pasta en brood liggen eten als een varken.

Ik zeg ook niet dat je dat soort supplementen nodig hebt.. Ik gebruik ook alleen de basis:

-Whey isolaat
-Casseine
-Creatine
-Omega 3-6-9
-Multivit
-B12 injecties

Af en toe nog een PWO'tje erbij, meer heb je niet nodig :)

Haha 'alleen de basis' :o

Dan moet ik maar eens aas gaan kopen, ben al over mijn quotum heen voor de komende 3.5 jaar :(
Het lijkt mij dat, dat geld voor mensen die volledig uitgegroeid en ontwikkeld zijn, dus zo een beetje vanaf 21+ Jaar, als je op je 16 ofzo begint met trainen gain je ook nog erg veel door je normale groei, dus van die gains die je dan maakt is een groot te deel te verklaren doot het feit dat je lichaam zich nog steeds aan het ontwikkelen is.

je kan niet gainen zonder anabolen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:trollfacex:

Supplementen gaan idd niet zoveel verschil maken als je denkt.. het is vooral een makkelijke manier om je voedingsstoffen binnen te krijgen, die jij waarschijnlijk met normale voeding binnenkrijgt. Ik ben zelf 11kg aangekomen in iets meer dan een jaar, BF% is denk ik met 2% gestegen. Moet er wel bij zeggen dat ik vaak uit ga en daarbij veel drink, en er daardoor redelijk wat dagen tussen heb zitten dat ik mn onderhoud aan kcal niet eens haal... :P

Hoeveel naturel te behalen is is natuurlijk onmogelijk te zeggen.. ik denk dat het maximum bij mij rond de 80kg ligt (10%), maar dat is rekening houdend met het feit dat ik geen hardcore BB-dieet volg. ;)

Ik kan nog 9.5 vvm gainen staat er. :( zelfs als ik als een hond lift, eet als een non en slaap als een beer dat dus.

brb clen,winstrol,test,deca

Dan moet ik maar eens aas gaan kopen, ben al over mijn quotum heen voor de komende 3.5 jaar :(

Jij bent met een 67kg @ 1m92 dan ook serieus ondervoed begonnen.
Denk niet dat wanneer Will Brink het heeft over een gemiddeld persoon dat hij iemand +20kg onder zijn lengte bedoelt. Neem voor jou 80 a 85kg +16kg, dat zal wel ongeveer je natuurlijk potentieel (tenzij je een genetic freak bent).

Voor mij zal het op een droge 80kg liggen en een 85-90kg + vocht en vet, schat ik. Meer dan behoorlijk wat mij betreft.

http://www.youtube.com/watch?v=7X1uSCecLyA

en ook interessant:

http://www.youtube.com/watch?v=XOIqyt28fYU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=lJiNJJyOn9E&feature=related

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven