Ik gebruik dit cardio toestel,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik doe het altijd zo'n 70-90 minuten na mijn avondmaal gedurende 60 minuten.
Mijn toestel heeft 16 niveaus die de cardio sessie zwaarder maken, ik gebruik het zwaarste niveau. Volgens mijn cardio toestel, waar ik mijn gewicht, lengte en geslacht heb moeten ingeven, verbrand ik tijdens die 60 minuten de volle 1350 Kcal.
Liegt mijn cardio toestel?
In mijn verdediging, ik sta dan ook wel redelijk te hijgen en te zweten als ne zot...
Nu wilde ik ook wel eens weten hoeveel Kcal jullie verbranden tijdens een cardio sessie, welk toestel of welke oefening je dan doet, voor hoelang en op welk tijdstip van de dag? Ik zou graag wat variatie in mijn cardio programma willen steken, vandaar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik doe het altijd zo'n 70-90 minuten na mijn avondmaal gedurende 60 minuten.
Mijn toestel heeft 16 niveaus die de cardio sessie zwaarder maken, ik gebruik het zwaarste niveau. Volgens mijn cardio toestel, waar ik mijn gewicht, lengte en geslacht heb moeten ingeven, verbrand ik tijdens die 60 minuten de volle 1350 Kcal.

Liegt mijn cardio toestel?
In mijn verdediging, ik sta dan ook wel redelijk te hijgen en te zweten als ne zot...Nu wilde ik ook wel eens weten hoeveel Kcal jullie verbranden tijdens een cardio sessie, welk toestel of welke oefening je dan doet, voor hoelang en op welk tijdstip van de dag? Ik zou graag wat variatie in mijn cardio programma willen steken, vandaar.

En dik hehe.
Welke vorm van cardio doe je dan ?