XXL Nutrition

Hoeveel liter water drink jij per dag?

Peiling Peiling Hoeveel liter water?

• Totaal stemmers
    155
2 liter per dag water.

+ extra water tijdens het koken natuurlijk
+500-800ml magere melk per dag.

Verder geen frisdrank of lightdranken.

Ik snap niet hoe sommigen van jullie 2-3 liter TIJDENS de training drinken, ik zou gek worden o.0. Volle pens die heen en weer klonst dan..

Anyway, 1-2 liter water per dag, tijdens de training 0,5-1l

Hahaha ja het is wel k*t daarom moet ik tijdens de training ook 3-4x zeiken maar als ik hard aan het trainen ben zuip ik met gemak 2-3 liter weg...

Hahaha ja het is wel k*t daarom moet ik tijdens de training ook 3-4x zeiken maar als ik hard aan het trainen ben zuip ik met gemak 2-3 liter weg...

pfff, ik heb het 2x gehad dat ik moest pissen tussen het trainen door. Meteen focus weg :(.

Nog een leuke broscience die ik van iemand hoorde op me vorige opleiding trouwens "Tijdens het trainen hoor je helemaal geen water nodig te hebben, je hoort je waterbehoefte voor het trainen al naar binnen gewerkt te moeten hebben" . Nog nooit zo hard gelachen.

3-4 liter

liter 3 a 4

pfff, ik heb het 2x gehad dat ik moest pissen tussen het trainen door. Meteen focus weg :(.

Nog een leuke broscience die ik van iemand hoorde op me vorige opleiding trouwens "Tijdens het trainen hoor je helemaal geen water nodig te hebben, je hoort je waterbehoefte voor het trainen al naar binnen gewerkt te moeten hebben" . Nog nooit zo hard gelachen.

Ooh ik train er niet minder door :p.
Fok broscience.. Als ik tijden het trainen niks drink dan drink ik na het trainen wel 2 liter omdat ik dan helemaal uitgedroogd ben in die 1,5 uur keihard trainen:rolleyes:.. En geloof best dat je erom moest lachen :sd:.

1 a 1.5 liter tijdens trainen en 2 a 3 liter buiten trainen om.

2-3L, betrap mijzelf er altijd op dat ik eigenlijk te weinig water drink

3L, is de dagelijkse behoefte voor een mens. Is dus ook genoeg.

Terug
Naar boven