AndroidHealthClinic

Hoeveel mensen hebben daadwerkelijk gyno?

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Zie hier zoveel gyno topics maar ik ken echt niemand in het echt die er last van heeft en toch hoge doseringen test knallen. Gevoelige tepels of opgezette klieren achter de tepels wel maar dat is verre van gyno.

Volgens mij denken mensen tegenwoordig dat zodra er maar iets met de tepels is tijdens het kuren dat het gyno is

Zodra je klier achter je tepel begint te groeien spreekt men van gyno je kent ze dus wel...

Ik heb al heel lang gyno, gewoon puffy nipples met schijf achter. Heb ik al van voor ik kuurde. Nooit erger geworden maar als ik de kans heb laat ik de klieren volledig wegnemen.

Ik heb al heel lang gyno, gewoon puffy nipples met schijf achter. Heb ik al van voor ik kuurde. Nooit erger geworden maar als ik de kans heb laat ik de klieren volledig wegnemen.

Precies dit, bij mij ook lichte puberale gyno die niet geheel weggetrokken is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook (beweegbare schijven) achter mijn tepels maar dacht gewoon dat het vetweefsel/klieren waren. In de spiegel ziet het totaal niet uit als gyno, je ziet het niet eens. Als ik aan gyno denk moet ik toch meer aan franco columbu denken tijdens mr olympia

franco_columbu_029.jpg

Ja dat dus, nooit weg getrokken. Blijkbaar kan het komen door wiet te roken vroeg in je pubertijd.

Dat heb ik nooit gedaan eigenlijk. Wel ben ik op mijn 14/15e door een blessure in een ruk 10 kilo bijgekomen doordat ik van dagelijks sporten naar geen beweging ging. Ik vermoed nog altijd dat het daar iets mee te maken heeft gehad.

Dat heb ik nooit gedaan eigenlijk. Wel ben ik op mijn 14/15e door een blessure in een ruk 10 kilo bijgekomen doordat ik van dagelijks sporten naar geen beweging ging. Ik vermoed nog altijd dat het daar iets mee te maken heeft gehad.

Ja ken er genoeg die idd nooit wiet gerookt hebben en toch ook blijvende gyno hadden. De kans is groot dat je idd door dat bijkomen van vet een onbalans had in oestogeen/testosteron.

Ja ken er genoeg die idd nooit wiet gerookt hebben en toch ook blijvende gyno hadden. De kans is groot dat je idd door dat bijkomen van vet een onbalans had in oestogeen/testosteron.

Ja shit happens zullen we maar zeggen. Ik zit er eigenlijk niet heel erg mee, je ziet het bijna niet maar als bodybuilder wegen alle kleine beetjes mee. Mocht ik ooit een keer geld teveel hebben overweeg ik een operatie, alleen het zuigt ****ing hard dat je zolang niet mag trainen erna.

Laatst bewerkt:
Ja shit happens zullen we maar zeggen. Ik zit er eigenlijk niet heel erg mee, je ziet het bijna niet maar als bodybuilder wegen alle kleine beetjes mee. Mocht ik ooit een keer geld teveel hebben overweeg ik een operatie, alleen het zuigt ****ing hard dat je zolang niet mag trainen erna.
Hoelang mag je niet trainen dan? Hoe zit dat eigelijk met littekens, ik veronderstel dat er toch een blijvend streepje ofzo moet zijn?

littekens zie je normaal gezien niet, hangt ook van de grootte af. Niet trainen : 3 tot 6 weken ongeveer.
Dat laatste weerhoud mij ervan om het te laten opereren.

heb ook al sinds pubertijd gyno, bij warmte wat puffy nipples en toch wat schijfvorming er achter.

Was altijd bang om te gaan kuren omdat ik dacht extra gevoelig zou zijn en me gyno wat nu nog best mee valt erger zou worden. Echter nu al een aantal kuren achter de rug en heb zelfs het idee dat de gyno minder geworden is.

Ik vermeid wel zoveel mogelijk aromatiserende middelen

ik heb het zelf ook maar ik geloof dat je het bij jezelf heftiger ziet dan dat andere het bij je zien
hoe het er nu voor staat lijkt een operatie me een beetje overbodig omdat er natuurlijk ook een grote kans bestaat dat het er slechter door uit komt te zien..

Heb het zelf echt een heel klein beetje bij, bij me rechter.
Maar dat is verwaarloosbaar en mensen zien het niet, je maakt het dan zelf erger.
Vorige kuur speelde hij iets meer op, proviron 25pd hielp goed, liet de nolva even voor wat het was.
Nu de ze kuur en die knalt goed.Tot nu toe geen last.
Niet eens jeuk.
Gear is goed.Voor ik dat weer krijg te horen :p

Heb ook lichtelijk gyno overgehouden van de pubertijd, is na 4 weken nolva wel een stuk minder geworden,

Heb ook lichtelijk gyno overgehouden van de pubertijd, is na 4 weken nolva wel een stuk minder geworden,

Human grade arimidex schijnt te gyno/puffy nipples te doen verdwijnen, Ik ga het eens proberen tijdens mijn volgende cruise.

Door broscience

En wat zou HG arimidex anders maken dan UG behalve dat ze wellicht wat lager gedoseerd zijn?

Ik weet niet of het waar is maar ik ga het wel proberen. Lagere dosering doet veel.

Ug letro is ook een wereld van verschil met hg letro.

Terug
Naar boven