AndroidHealthClinic

Hoeveel nolvadex na 40mg Dianabol & 30mg Winstrol?

*Doet popcorn pakken doen*

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Zal toch niet na Winstrol only? Na deze kuur ga ik aan de Deca en Test. Ben zelf ook niet tevreden met oral maar kwam er toevallig tussen. ---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ---------- Met deze informatie kan ik zeker wat! Fijn dat er ook nog mensen zijn die wel serieus reageren.
ga je dan nog maar eens inlezen over oral kuurtjes en leverschade.

En wat valt hierop serieus te reageren, enige wat ik zeg is je eet echt geen 4k kcal.

Je gaat god***domme toch niet verwachten dat er mensen serieus gaan reageren als je op je 18e met 67 kilogram lichaamsgewicht al aan je 2e kuur gaat beginnen en je derde ook al gepland staat ?

heb jij een chromosoom te veel ?

hihihihihihihihi

hihi

hi

Zal toch niet na Winstrol only?
Na deze kuur ga ik aan de Deca en Test.

Ben zelf ook niet tevreden met oral maar kwam er toevallig tussen.

als je niet tevreden bent met het resultaat van oral, waarom ga je nu dan weer aan een dubbel oral kuur?

je zegt dat je door een tijd niet gesport te hebben aardig wat gainz kwijt bent, en nu kan je makkelijk die winstrol en dianabol krijgen dus wil je dat maar ff doen?

waarom ga je niet eerst ff een paar maanden ff hard trainen zonder kuur om wat van die gainz terug te krijgen, en in die tijd kan je een goede kuur voorbereiden als je toch graag een serieuze kuur wil doen, en niet zomaar paar pillen der in knallen.

Je gaat potverdomme toch niet verwachten dat er mensen serieus gaan reageren als je op je 18e met 67 kilogram lichaamsgewicht al aan je 2e kuur gaat beginnen en je derde ook al gepland staat ? heb jij een chromosoom te veel ?
3e heeft ie al gedaan toch? Wilt nu 4 doen en 5 staat al gepland.
1x 100 tabs
2x 50 tabs zeittie

Mensen reageren niet serieus omdat jij duidelijk nog niet eens 1 a 2 jaar ervaring hebt en op je 17e (Denk ik dan) al met anabolen bent begonnen zonder je ergens over inlezen, waar dit niet alleen zeer gevaarlijk maar daarnaast ook dom is.

Als je je ook maar een béétje had in gelezen had je geweten dat winny een 17aa steroide(17-alfa gealkyleerd) betreft,en deze erg toxisch voor de lever zijn.

Hier op het forum word met enige klem aangeraden om pas te beginnen als je een deftig fysiek heb opgebouwd zonder anabolen, waar dit kijkend naar je avatar makkelijk binnen een jaar had moeten lukken.

Zal toch niet na Winstrol only?
Na deze kuur ga ik aan de Deca en Test.

Ben zelf ook niet tevreden met oral maar kwam er toevallig tussen.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Met deze informatie kan ik zeker wat!
Fijn dat er ook nog mensen zijn die wel serieus reageren.

waarom geef je er dan geen antwoord op :roflol: is dit een troll ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Mensen reageren niet serieus omdat jij duidelijk nog niet eens 1 a 2 jaar ervaring hebt en op je 17e (Denk ik dan) al met anabolen bent begonnen zonder je ergens over inlezen, waar dit niet alleen zeer gevaarlijk maar daarnaast ook dom is.

Als je je ook maar een béétje had in gelezen had je geweten dat winny een 17aa steroide(17-alfa gealkyleerd) betreft,en deze erg toxisch voor de lever zijn.

Hier op het forum word met enige klem aangeraden om pas te beginnen als je een deftig fysiek heb opgebouwd zonder anabolen, waar dit kijkend naar je avatar makkelijk binnen een jaar had moeten lukken.

Ik heb me zeker wel ingelezen en navraag gedaan bij ervaren gebruiker om me heen.
ik ben fout begonnen, maar wil nu gewoon flinke gains in combinatie met aas.

die ervaren gebruikers om je heen hebben die een 2 of 3 cijferig IQ ?

• Topic Starter Topic Starter
als je niet tevreden bent met het resultaat van oral, waarom ga je nu dan weer aan een dubbel oral kuur?

je zegt dat je door een tijd niet gesport te hebben aardig wat gainz kwijt bent, en nu kan je makkelijk die winstrol en dianabol krijgen dus wil je dat maar ff doen?

waarom ga je niet eerst ff een paar maanden ff hard trainen zonder kuur om wat van die gainz terug te krijgen, en in die tijd kan je een goede kuur voorbereiden als je toch graag een serieuze kuur wil doen, en niet zomaar paar pillen der in knallen.

Heb inmiddels 4kg terug, ben nog niet begonnen met deze kuur en zit toch te overwegen om deze te late en over een aanatal maanden te beginnen met deca&test.

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Fout, je bent nogsteeds fout bezig

Gebruik op dit moment niks alleen veel eten.

Je bent 18,
Je bent een skinny ass ecto,
Je hebt al 2 of 3 keer gekuurd,
Je gains blijven uit,
Je wilt weer gaan kuren,
Je wilt 2 orals gaan stacken.

Denk je dat roids de ultieme shortcut naar een gespierd lijf is, zonder enig iets ervoor te doen?
Ga je training na, ga meer eten, en ga kuren over een jaar of 3.

Zeker let ik op mijn voeding, zit op dit moment tussen de 3500 & 4000 calorieen per dag.

1 kuur volledig afgemaakt (100 tabs)
en 2 kuren (50 tabs)

7/8 KG massa winst gehad maar door omstandigheden geen tijd gehad voor de gym dus ongv 5/6kg verloren.

Geen tijd voor de gym.. ga eerst eens lekker met je overgebleven test levels wat gains maken, dit slaat nergens op

---------- Post added at 14:28 ---------- Previous post was at 14:24 ----------

die ervaren gebruikers om je heen hebben die een 2 of 3 cijferig IQ ?

4 cijferig IQ masterrace

Ik heb me zeker wel ingelezen en navraag gedaan bij ervaren gebruiker om me heen.
ik ben fout begonnen, maar wil nu gewoon flinke gains in combinatie met aas.

ik ook, en ik wil ook een penis van 33 cm.

helaas werkt het met AAS niet zo, je moet er een hoop voor doen.

Zeker let ik op mijn voeding, zit op dit moment tussen de 3500 & 4000 calorieen per dag.

1 kuur volledig afgemaakt (100 tabs)
en 2 kuren (50 tabs)

7/8 KG massa winst gehad maar door omstandigheden geen tijd gehad voor de gym dus ongv 5/6kg verloren.

Wooow, zo hey!
Kan jij vertellen hoe je dit gedaan hebt? Wil het wel eens van een echte kuurpro horen!

Je bent inderdaad nog erg licht na "3 kuren", onverantwoord bezig geweest en wilt hierna weer gaan kuren? Ik zou zeggen koop mass gainers en nog wat andere koolhydraat-rijke producten zoals havermout en drink je whey shakes etc... En ga na of wel daadwerkelijk 4000kcal binnen krijgt, want dat betwijfel ik ten zeerste! 18 jaar en deze middelen al allemaal naar binnen hebben gewerkt is vrij heftig. Orals hebben pas zin in combinatie met injects... Dus goed ingelezen? Nee overduidelijk niet want dan was je ook wel op de hoogte over nakuren. Want je kuren die je zelf hebt gedaan zijn ook niet echt goed voor je lichaam! Ik ben ook in voor een slotje.

Laatst bewerkt:
Dat is waar maar kijk ze profiel foto.
Duidelijk trol

Terug
Naar boven