AndroidHealthClinic

Hoeveel pillen slikken jullie per dag?

Omega 3, 3
Calcium, Magnesium en Zink, 3
Vitamine B 100, 1
Multivitamine, 1
CLA, 3
BCAA, 3
Finasteride, 1
= 15

De rest neem ik in poedervorm, dus niet zoveel momenteel.

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 22:09 ----------

2 ritalin
3 diazepam
1 oxasepam
4 paracetamol
2 diclofenac
1 smartie

:haha:

Waarom neemt iedereen visiolie en lijnzaad?

Wat een hoop debielen op een rijtje in dit topic. Waarom in godsnaam zoveel pilletjes per dag? Merken jullie er ook iets van of hebben jullie gewoon pis van 10-15e/dag en overwerkte nieren? Ik kan me niet voorstellen dat dit ergens goed voor zou zijn. Ga dan gewoon lekker kuren als je zo chemically enhanced wilt zijn, waarschijnlijk is dat nog beter voor je organen ook.

Ik neem er 0. Heeeeeel misschien soms een multivitaminepilletje.

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 23:50 ----------

Waarom neemt iedereen visiolie en lijnzaad?
Ga je beter van schijten + omega shitjes, lijkt me.

Nope, zit in de genen.. Ben al een klein beetje haar kwijt en wil alles wat afremmen, anders ben ik tegen m'n 30ste kaal.

Wat een hoop debielen op een rijtje in dit topic. Waarom in godsnaam zoveel pilletjes per dag? Merken jullie er ook iets van of hebben jullie gewoon pis van 10-15e/dag en overwerkte nieren? Ik kan me niet voorstellen dat dit ergens goed voor zou zijn. Ga dan gewoon lekker kuren als je zo chemically enhanced wilt zijn, waarschijnlijk is dat nog beter voor je organen ook.

Ach, je hebt gewoon schrik voor pillen, geef maar toe:D:P

Laatst bewerkt:
1 x multivit (XXL)
2 x Omega 3-6-9
2 x Vit D 1000IU (Now)

binnenkort in cut :
- groene thee extract (kan ook in poedervorm zijn, weet ik nog niet)
- fatburner

Nope, zit in de genen.. Ben al een klein beetje haar kwijt en wil alles wat afremmen, anders ben ik tegen m'n 30ste kaal.

Hey je had het hier over Finasteride. Helpt dat je bij haargroei. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar iets wat helpt. Ik gebruik nu sinds 3 maanden priorin. Tis duur en ik merk niet echt veel verschil. Ik heb geen haaruitval, gewoon erg dun haar.

Wat zijn je ervaringen met Finasteride.

Hey je had het hier over Finasteride. Helpt dat je bij haargroei. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar iets wat helpt. Ik gebruik nu sinds 3 maanden priorin. Tis duur en ik merk niet echt veel verschil. Ik heb geen haaruitval, gewoon erg dun haar.

Wat zijn je ervaringen met Finasteride.

Priorin heb ik vroeger ook nog genomen en dat helpt idd niet. Finasteride is zeker geen wondermiddel, je zal er bv geen nieuw haar van krijgen.. Is enkel om je huidige haar te beschermen en de uitval af te remmen of in het beste geval te stoppen. Neem het nu al 2 jaar en weet eig nog altijd niet echt of het wel werkt (omdat ik ook minoxidil erbij neem). Heb wel de indruk dat door de combinatie van de 2 mijn haaruitval zo goed als gestopt is.

In jouw geval kan je mss beter eens Minoxodil gebruiken, daar werd mijn haar zeker het eerste jaar enorm veel dikker van en had ik ook merkbaar veel meer haar (daarna is de werking jammer genoeg beginnen afnemen).

Laatst bewerkt:
Sommigen nemen nog tribulus, bewezen dat het niet helpt behalve als je gyno wilt :p

Damn wat een pillenslikkers hier!
Ik neem geen pillen.

dagelijk: 12 tot 18 biergisttabletten (meestal 12)

soms:
vit c
magnezium
multi vit
ijzer

5 hooikoorts pillen

9x Kruidvat biergistpillen
(3x smorgens, 3x avonds, 3x voor het slapen gaan)

geen

Dagelijks:

s'ochtends:
- 1sportmultivitaminepil
- 2 visolie
- 1/2 zinktablet
- 3 biergisttabletten
- 1 l-carnitine

s'middags
- 1 l-carnitine
- 3 biergisttabletten

s'avonds
- 1 l-carnitine
- 3 biergisttabletten
- 1 calcium/magnesium
- 3 psyllium husk tabletten

en op een dag met veel koolhydraten verwissel ik psyllium husk voor super enzyme:)
dat komt dus neer op zon beetje 19 pillen per dag, valt mee toch:P

Dagelijks:

s'ochtends:
- 1sportmultivitaminepil
- 2 visolie
- 1/2 zinktablet
- 3 biergisttabletten
- 1 l-carnitine

s'middags
- 1 l-carnitine
- 3 biergisttabletten

s'avonds
- 1 l-carnitine
- 3 biergisttabletten
- 1 calcium/magnesium
- 3 psyllium husk tabletten

en op een dag met veel koolhydraten verwissel ik psyllium husk voor super enzyme:)
dat komt dus neer op zon beetje 19 pillen per dag, valt mee toch:P

Aardig wat pillen inderdaad. Zijn die bieristpillen om acne aan te pakken, merk je veel verschil? Zijn multivits daarvoor niet voldoende?

Aardig wat pillen inderdaad. Zijn die bieristpillen om acne aan te pakken, merk je veel verschil? Zijn multivits daarvoor niet voldoende?

Heb wel aardig last van acne door de hoge eiwitinname, dus ben deze week begonnen met de biergist, misschien dat het verminderd.

laat ik nog wel weten;)

Terug
Naar boven