- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
365 x 0.5 = 182.5 bij mij..?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zit te twijfelen om in 2014 wat te pakken..
nooit iets gebruikt. Eerst maar eens zien of die knie/schouderblessure weg wil
?
Wat is het nut van kijk mijn eens AAS gebruiken en opscheppen wat je allemaal gepakt hebt. Wat me wel beviel was 350mg npp 350mg tren a en 500mg test. Dat noem ik niet om op te scheppen maar omdat 2x 19nor een no go lijkt te zijn en ik snap niet waarom als je de dosis normaal houd.
Wat is het nut van kijk mijn eens AAS gebruiken en opscheppen wat je allemaal gepakt hebt. Wat me wel beviel was 350mg npp 350mg tren a en 500mg test. Dat noem ik niet om op te scheppen maar omdat 2x 19nor een no go lijkt te zijn en ik snap niet waarom als je de dosis normaal houd.
Ik vind dat de aas gebruikers onder elkaar daar toch enigsinds taboeloos over moeten kunnen praten, ik zie er niets van opschepperij aanWat is het nut van kijk mijn eens AAS gebruiken en opscheppen wat je allemaal gepakt hebt. Wat me wel beviel was 350mg npp 350mg tren a en 500mg test. Dat noem ik niet om op te scheppen maar omdat 2x 19nor een no go lijkt te zijn en ik snap niet waarom als je de dosis normaal houd.

Had je toen een abces? Ik had dat ook met prikken van winny in de schouder.. op de echo kon je zien dat het geen abces was maar meer een hematoom volgens de artsen want het zat door de hele schouderkop heen.. volgens mij gewoon allemaal pus enzo. Had een ontstekingswaarde van 120 in mn bloed toen.. als je grote teenflink ontstoken is zit je zo rond de 20..Dit jaar heb ik sustanon 250mg/ml, dianabol 5mg, clenbuterol 0,02mg, omnadren 250mg/ml, trenbolone A 75mg/ml, anapolon 50mg, effedrine 50mg/ml, hcg 10.000ui, clomid 20mg genomen en dan 10ml sustanon300mg/ml en deca300mg/ml genomen en in de vuilnisbak kunnen kieperen omdat er na het prikken een ontsteking op de plaats van de injectie ontstond (was een onbekend ug merk waar meerdere klachten over waren)
Effe voor de duidelijkheid ik benoem het hier niet op volgorde !!
Lichte koorts had ik ook maar heb ik wel vaker als ik kuur, ik had ze in mijn kuiten gezet omdat ik het daar het makkelijkst vind om het zelf te doen, zat met 2 ontstoken kuiten en bsn in de apotheek al mankend een flexiumgel gaan halen en nog paar dagen last van gehad heb toen 0,5ml geprobeerd met 1ml sustanon van een beter betrouwbaarder merk en had weer last aan de plaats van injectie dus heb ze weg gesmeten. Ik ben vergeten van welk ug merk het was maar was in elk geval een dat ik niet kende de deca was met een blauw opschrift en de sus met een geel en beide 300mg/ml zijn er hier mss mensen die weten welke ik bedoelHad je toen een abces? Ik had dat ook met prikken van winny in de schouder.. op de echo kon je zien dat het geen abces was maar meer een hematoom volgens de artsen want het zat door de hele schouderkop heen.. volgens mij gewoon allemaal pus enzo. Had een ontstekingswaarde van 120 in mn bloed toen.. als je grote teenflink ontstoken is zit je zo rond de 20..
Paar dagen goed ziek van geweest.. koorts van 40 graden enz