XXL Nutrition

Hoeveel roids heb jij in 2013 gebruikt??

Wat is het nut van kijk mijn eens AAS gebruiken en opscheppen wat je allemaal gepakt hebt. Wat me wel beviel was 350mg npp 350mg tren a en 500mg test. Dat noem ik niet om op te scheppen maar omdat 2x 19nor een no go lijkt te zijn en ik snap niet waarom als je de dosis normaal houd.

Ben ik ook nog wel benieuwd naar idd, Ace met NPP. Misschien dat ik dat nog wel een keer doe :P

Mijn zwaarste dit jaar was 150 mg Ace ED, week gedaan omdat anders m'n vial niet op kwam. Daarvoor 11 weken op 100 ED gezeten met wat Var ( kreeg ik last van m'n pens van dus weggegooid ) Test E op 300 en MastP op 350. Prima kuur. Over 2 a 3 weken beginnen met 1000 test/600 deca.

Zeg ik lekker niet!!

jesse2010 heeft nogal wat aas verspilt in 2013 zeg :o

:trollface:

Doen kerel ! haha klinkt fout om dat te zeggen maar je gaat een goede sprong maken met je fysiek.
Je staat er al goed bij als natty.

Haha thanks. Eerst even mn knie en schouder weer maximaal kunnen gebruiken en inlezen eventueel over welke kuur en hoeveel

Lichte koorts had ik ook maar heb ik wel vaker als ik kuur, ik had ze in mijn kuiten gezet omdat ik het daar het makkelijkst vind om het zelf te doen, zat met 2 ontstoken kuiten en bsn in de apotheek al mankend een flexiumgel gaan halen en nog paar dagen last van gehad heb toen 0,5ml geprobeerd met 1ml sustanon van een beter betrouwbaarder merk en had weer last aan de plaats van injectie dus heb ze weg gesmeten. Ik ben vergeten van welk ug merk het was maar was in elk geval een dat ik niet kende de deca was met een blauw opschrift en de sus met een geel en beide 300mg/ml zijn er hier mss mensen die weten welke ik bedoel???

heb je die gehaald in borgerhout hahahhaha

1-3 test p 100mg eod
1 - 12 test e 250mg eo5d

Ik begin in april met 250/400 test e & tren e. Ook winny, ben dr alleen nog niet uit of ik het als kicker ga gebruiken of aan het einde

Terug
Naar boven