MuscleMeat

Hoeveel scheten heb je vandaag gelaten?

Vrouwen laten nooit scheten yeah right! Ons hondje die laat zelfs af en toe een puffie.

OT: Heb net me eerste gelaten. Ben dan ook net pas een uur me nest uit. Goed dat me moeder um niet rook wnt die meurde behoorlijk. Lang leve de Koffie

toen ik net naar de wc liep om te poepen (@ work) stond er zoveel druk op dat ik per ongeluk een scheetje liet tijdens het lopen :o
volgens mij hoorde niemand m want niemand keek op..

hij meurde jongû

geen, maar net wel lekker wezen poepen joh :D

Net en het ging zo..pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff en meuren die scheet!

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

toen ik net naar de wc liep om te poepen (@ work) stond er zoveel druk op dat ik per ongeluk een scheetje liet tijdens het lopen :o
volgens mij hoorde niemand m want niemand keek op..

hij meurde jongû

Ze hoorden het niet maar roken het wel.
:D

noooh er zitten echt hele vieze tussen XXXDDD en hard jonguhh

maar bier en eieren.... dan vraag je er om.

ik moest wel hardop lachen!!!!

gatverdamme een meid/vrouw die een scheet laat.
begon spontaan te kokhalzen

Hahahaha flatulentie :P
volges mij perst ze gwn die scheten eruit voor de camera :rolleyes:

stukje wikipedia voor de liefhebber/petomanen..

Winderigheid wordt in de volksmond besproken met de term: 'een wind (of scheet) laten'. Winden laten heet officieel 'flatuleren'. De kunst van het winden laten wordt ook wel petomanie genoemd. Een [Link niet meer beschikbaar] is iemand die er een ziekelijk genoegen in schept winden te laten. Petomaan komt van het Franse woord wat 'winden laten' betekent.

Haha die op 0:46, nice skills

Vanaf 4:16 t/m 4:30 is ook epic

God heeft ook de meest ranzige geuren bedacht FUUUUUU

ik ben potverdomme de les uit gestuurd omdat ik een klein windje had gelaten :roflol:.... oke ik geef toe hij rook wel een beetje sterk :')

alleen mijn klasgenoten overdreven wel een beetje door hun trui over hun neus te trekken :D

t*ring die scheet stonk echt zooooo ****ed up hard. ben als sinds gisteren zo bezig :D kon er gewoon niet van slapen die geur :roflol:

Kan er altijd juist goed van slapen

Toch nog maar 1 scheetje geloof ik ... vanochtend

Al een uur op periodieke basis van ong 2 min :mad:

Terug
Naar boven