XXL Nutrition

hoeveel schone spier massa zijn julie dit jaar aangekomen??

• Topic Starter Topic Starter
ja en nu even zere neus :D

Ik ben een klein jaar geleden begonnen met bb, zat toen op 82,7 kilo, 10%. Nu weeg ik 93, bij 13%.

Dus jij bent met je 10 kilo (als het idd schoon is) goed bezig geweest, in vergelijking met mij.

Maar ik weet niet gemiddeld is...

Ik ben geen boy, maar ben 7 kilo schoon aangekomen... :cool:

zo rond de 8 a 9 kilo schoon aan de haak. 20 kilo gewicht voordat ik begon met cutten

Moeilijk te zeggen, ten opzichte van 1 Oktober vorig jaar ongeveer 1 kilo (maar wel 7 kilo vet minder en dus een significant lager vet% (van 17 naar 10%)). Als je vetwinst/verlies niet meerekend kom je op rare getallen uit, ook moet je rekening houden met leeftijd, trainingsjaren, en je BMI/FMMI (hoe zwaar/licht was je om te beginnen, iemand van 200 cm met 60 kilo heeft meer groeipotentieel als iemand van 170 bij 90 kilo uiteraard), dus let op wat je waarmeee vergelijkt.

ik train nog maar een half jaar, en ben zo'n 3 kilo aangekomen, en AMPER iets in vet.

het is natuurlijk wel zo (zoals wazzup zegt) dat spiermassa niet het enige is, dat van belang is. je bf% ver omlaag brengen neemt natuurlijk een hele grote hap uit de mogelijk om VVM te winnen.

heb ook 10 kilo gegained in een jaar...begon met vetpercentage
van 10 en dat heb ik nog steeds :cool:
...vriend van mij is in het jaar dat hij begon zo'n 15 kilo gegained,
maar 10 kilo is hartstikke netjes toch? ga zo door!

vorig jaar: 63kg met 8% | VVM = 57.96
nu: 88kg met 13 à 14% | VVM = 75.68

dat wil zeggen: 75.68 - 57.96 = 17.72kg VVM in het afgelopen jaar :)

Natuurlijk 17KG, met cheaten erbij 22/23KG Maar ik doe nu 5 a 6 maanden bodybuilding dus ik heb nog 6 maanden te gaan :cool:

11 kg VVM. :)

Laatst bewerkt:
van 58kg bij 10%BF naar 68,5kg bij 9%BF
dat is dus:
van 52,2kg VVM naar 62,33kg VVM
ah, bijna precies 10k:)

m'n eerste jaar is nog niet voorbij trouwens :D

Whaha ik pakte in april en mei 16kg waarvan helaas wel 6 vet :o

Sinds juni aan het cutten gegaan en zie daar, 18kg kwijt, 7kg vvm extra overgehouden tov maart. :)

Tja dat cutten... het moest er een keer van komen :D

Beetje moeilijk te zeggen want ik ben ook nog gegroeid in de lengte...

Maar toen ik zo'n 14 maanden geleden begon waren mn stats: 1,67m 53kg ong 10% vet.

Nu: 1,70m 73kg en ong 12a13% vet.

van 73kg naar 82kg train nu precies een jaar.
Maar 4-5 kilo vet kwijt.

zit nu op 6k, met nagenoeg zelfde vet%.
Ik heb nog 5 maanden te gaan :)

Terug
Naar boven