Fitness Seller

Hoeveel slaap?

Sreppy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
81kg
Vetpercentage
18%
Hoeveel slaap proberen jullie gemiddeld per nacht te halen?
Ik probeer nu toch minstens 8-8.5 uur slaap te krijgen.

rond 7-8 uur, hoezo?

Laatst bewerkt:
Zoveel mogelijk -> iedere ochtend verlatingsangst van mijn bed.

zes is minimaal, zeven standaard, acht is uitslapen.

Gevoelsmatig bij mij belangrijker dan goede voeding. Er zouden meer mensen de kunst van het slapen moeten begrijpen. Slapen is echt fantastisch. Ik probeer minimaal 8 uur te slapen. Zet als ik kan uitslapen wel altijd een wekker na 9 uur.

Begrijp niet hoe je als werkende mens 8 uur slaap kan hebben. Ik slaap gemiddeld 5-6 uur per nacht, in het weekend kan dat al eens langer zijn.

meestal haal ik zo'n 7 uur. 9 uur is eigenlijk optimaal, zeker voor je gains schijnt slaap ongelofelijk belangrijk te zijn.

Er zouden meer mensen de kunst van het slapen moeten begrijpen. Slapen is echt fantastisch. Ik probeer minimaal 8 uur te slapen. Zet als ik kan uitslapen wel altijd een wekker na 9 uur.

Dit. :) Slapen is goed voor het spierherstel en je voelt je veel energieker over de dag dan wanneer je niet uitgeslapen bent en als een zombie voelt.

11 uur slapen, 7 uur wakker, 8 uur slaap.

ik zat ook ff te denken:D
hij bedoelt; hij slaapt van 11uur tot 7uur dat = 8 uur;)

on-topic
7 tot maximaal 9 uur

ik merk echt dat slapen echt heel belangrijk is.
als ik minder dan 7 uur slaap 2 dagen achter elkaar ben ik niet vooruit te branden en kan niet fatsoenlijk trainen.
maar als ik rond de 9 uur slaap ben ik de hele dag door energiek en kan wel elke dag trainen zoals in de vakantie :)

6 uur ... Beetje te weinig , ben dan ook meestal moe hehe

School dagen meestal 7,5 uurtjes, werkdagen meestal 10 uurtjes en als ik hele drukke dagen heb gehad 12 - 14 uur. Maar ligt er ook aan wat ik heb. :P

Probeer toch wel 7uurtjes slaap te krijgen minimaal. Liever meer maar dan moet ik wel heel vroeg naar bed.

school dagen tussen 4-6 uur. in het weekend 7 uur.

door de weeks 7of8u + naps overdag
weekend en vrije dagen >10u

Doordeweeks 5 of 6 uurtjes, weekend rond de 8 of 9 uur.

10.30 - 06.30 : 8 uur
Super belangrijk voor herstel. Meestal 9.45 in bed. Soms eerder op rond 6.

Terug
Naar boven