MuscleMeat

Hoeveel testo bij 4e kuur van alleen testo ?

Salden

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
16
Lengte
1m80
Massa
91kg
Graag jullie suggesties bij het volgende.

Mijn laatste echte kuur betsond uit Testo 500 mg / Deca 400 mg en dianabol.
Nu wilde ik Deca overslaan ivm de zeer schadelijke bijwerkingen op je axis.

Ip daarvan wilde ik 750 mg Testo p/week nemen ; niet alleen grootte , maar ook extra veel kracht erbij.

Ipv Dianabol neem ik nu M1T die ik al had.
( Vorig jaar gebruikt ik alleen m1T van BSL en kwam toen in 3 weken 5 kilo aan ).

Wat zou beter zijn als dosering :

- eens per week 750 mg Testo

of

- een week ma + vr elk 500 mg Testo en de week erna alleen woensdag 500 mg Testo. De week erop weer op ma + vr. Zo is het mooi verdeeld over tweeweekse periodes.

mag ik een gokje wagen?

de tweewekelijkse verdeling is beter dan het wekelijkse megashot... (je voeding moet natuurlijk perfect zijn en in het weekend net zo schoon en mooi, elegant en voedzaam als door de week. bla bla bla :D)

Nu de clu: ik weet nog bijna niks van AS, ga ze nie gebrauchen, maar vind het wel verdomde interessant. Dus: zie het bovenstaande NIET als een advies, ik ben gewoon benieuwd.
Is er overigens een drempelwaarde voor werkzaamheid van test?

Je hebt het over schadelijke bijwerkingen van de Deca.

Wat bedoel je precies hiermee?
Bedoel je de zogenoemde deca d*ck of bedoel je echte bijwerkingen op lange termijn.?

ik zou de test nooit eens per week zetten, maar altijd verdelen over de week..

Verder ben ik geen fan van test only, heb het een paar keer geprobeerd, maar ik probeer er altijd een zuiver anabool middel erbij te nemen...primo is mischien een optie voor je of equipose..

grt. Rico

Als je gaat voor een testo only kuur zou ik het volgende adviseren

Kuur van 8 weken

week 1-2 2000mg cypionaat of enthate
week 3-8 1000mg cypionaat of enthate
week 1-8 2 proviron perdag

goede nakuur.

Grtz

ja ik ben ook geen vorstander van test only en zou je eerder het volgende aanraden

week 1-10 400mg boldenone
week 1-6 500 mg sustanon
week 1-6 25 mg d-bol
week 7-10 100 mg test propionate eod
week 7-10 50mg winstrol depot eod

Met grotere hoeveelheden test zou ik net als Chemical ook voor sustanon gaan. Je injecteert dan toch meer dan eens per week.

Voordeel van test is natuurlijk dat het echt overal mee combineert.
Wanneer je voor test only kiest in zulke hoeveelheden, zou ik er arimidex bijnemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen Arimidex , maar wel 5x 2000iu HCG.
Daar kan ik dus elke week 500 iu van gebruiken. ( 12x 500iu )

En natuurlijk ook nog extra de laatste 2 weken van de kuur elke week 2000 iu.

Daarnaast heb ik mijn leverancier gevraagd naar Boldenone.
Waarschijnlijk kan ik daar pas volgende week mee beginnen.

Dus de eerste 2 weken van de kuur alleen Testo.

De werking van de M1T na 3 dagen begin ik al goed te voelen ; een behoorlijk opgepompt gevoel de hele dag door.
De pomp van de training gisteren is niet weggegaan.

Met de testo ben ik vorige week woensdag pas mee begonnen dus dat moet nog echt aanslaan.
En als die de komende dagen er nog eens bovenop komt ben ik waarschijnlijk redelijk onderweg.

Bedankt voor al jullie advies.

Salden zei:
Ik heb geen Arimidex , maar wel 5x 2000iu HCG.
Daar kan ik dus elke week 500 iu van gebruiken. ( 12x 500iu )

En natuurlijk ook nog extra de laatste 2 weken van de kuur elke week 2000 iu.

???
Ik weet niet precies hoe je HCG moet doseren, dus advies hierover zal ik aan de anderen overlaten.
Maar ik weet wel dat je HCG niet gedurende de gehele kuur neemt. Alleen gedurende de laatste weken van de kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Op het forum staat bij HCG gebruik dat ipv alleen achteraf HCG te gebruiken je ook al eerder in de kuur om de 2 weken 1000iu kunt gebruiken.

Op het Amerikaanse forum adviseren ze in elke periode van 5 weken de laatste 2 weken 500iu HCG per week te gebruiken.
Dat gedurende de hele kuur ; of het nu 10 -12 of 16 weken duurt.

En zowiezo altijd de laatste 2 weken van de kuur.

dat ook, en hcg is geen aromatase remmer vriend, ik zou toch wat femara, arimidex of letrozole erbij nemen bij deze aromatiserende middelen

Terug
Naar boven