De titel zegt het al: moet er een bepaalde tijd tussen je shakes inzitten? Of worden de eiwitten toch wel opgenomen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via google kom je vaak ook op dit forum terecht, zie het probleem niet zo...
Maar na zwaar wetenschappelijk onderzoek is eruit gekomen dat Stunna gelijk heeft 44 minuten 56.3 seconden
Vooral de 0.3 seconde is heel belangrijk, doe je het te laat dan kom je geen spieren aan, doe je het te vroeg plas je het allemaal uit!
2 per dag, maar ik vraag me af of het uitmaakt of je bijv. 1 sochtends en 1 savonds neemt, of 2 in de middag. (Bijv 13.00 en 15.00u)
een shake 's ochtends om je eiwitten terug aan te vullen

en een shake vlak na het trainen om je spieren te voeden voor herstel is voldoende. Zou de shake wel zo'n 30-45 minuten na het trainen innnemen.

Als je slaapt krijg je normaal gesproken geen voedingsstoffen binnen, je gebruikt ze wel maar vult ze niet aan, daarom belangrijk om dat de volgende ochtend te doen.Dat mag je voor mij eens, gewoon voor de gein, even onderbouwen.
En deze ook.
Of is het beide broscience? Ik weet namelijk het antwoord, enkel het probleem ligt erin dat (onervaren) leden dit ook lezen en jouw meningen als correct beschouwen.