MuscleMeat

Hoeveel tijd tussen wheyshakes in?

Wesleyy94

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
De titel zegt het al: moet er een bepaalde tijd tussen je shakes inzitten? Of worden de eiwitten toch wel opgenomen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:slotje:

44 minuten 56.3 seconden

• Topic Starter Topic Starter
Zeer nuttige posts, bedankt

Het spijt me Wesley, maar je weigert gewoon even de zoekfunctie te gebruiken. Je opent voor elke veelvoorkomende vraag een nieuw topic, vind je dat zelf nuttig? De antwoorden voor al jouw reeds gestelde vragen zijn op het forum te vinden, in verschillende topics. Als jij onzinnige topics blijft openen, blijven wij met 'zeer nuttige posts' antwoorden. Fijne avond verder.

Ben nieuw op de site, zie ook nergens een zoekfunctie?
Heb het al op google gezocht maar daar kwam niks uit.

Google :roflol:

Maar na zwaar wetenschappelijk onderzoek is eruit gekomen dat Stunna gelijk heeft 44 minuten 56.3 seconden

Vooral de 0.3 seconde is heel belangrijk, doe je het te laat dan kom je geen spieren aan, doe je het te vroeg plas je het allemaal uit!

Welkom op het forum.
Bovenaan rechts zie je normaal dit als je op 'Zoeken' klikt:

Schermafbeelding_2014_02_19_om_22_14_06.png

Succes.

Google :roflol:

Maar na zwaar wetenschappelijk onderzoek is eruit gekomen dat Stunna gelijk heeft 44 minuten 56.3 seconden

Vooral de 0.3 seconde is heel belangrijk, doe je het te laat dan kom je geen spieren aan, doe je het te vroeg plas je het allemaal uit!
Via google kom je vaak ook op dit forum terecht, zie het probleem niet zo...

@Rhino bedankt iig

Hoeveel shakes wil je nemen dan ?

Gewoon 6x per dag 40 gr whey. Hoef je de rest van de dag niet te eten bro's

Hoeveel shakes wil je nemen dan ?
2 per dag, maar ik vraag me af of het uitmaakt of je bijv. 1 sochtends en 1 savonds neemt, of 2 in de middag. (Bijv 13.00 en 15.00u)

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Pfff nok hem hier nu al, paar idioten ertussen die niet serieus op beginnelingen kunnen reageren.

Ja, in de ochtend en in de avond is prima man..
doe ik ook en met een goed voeding schema zit je goed..

Oke thx

een shake 's ochtends om je eiwitten terug aan te vullen, en een shake vlak na het trainen om je spieren te voeden voor herstel is voldoende. Zou de shake wel zo'n 30-45 minuten na het trainen innnemen. Of je meer shake's gebruikt is afhankelijk van je eiwit-behoefte. Het heeft voorkeur om zoveel mogelijk eiwiten uit gewone en gevarieerde voedselbronnen te halen, shake is slechts een aanvulling

een shake 's ochtends om je eiwitten terug aan te vullen

Dat mag je voor mij eens, gewoon voor de gein, even onderbouwen. :)

en een shake vlak na het trainen om je spieren te voeden voor herstel is voldoende. Zou de shake wel zo'n 30-45 minuten na het trainen innnemen.

En deze ook. :)

Of is het beide broscience? Ik weet namelijk het antwoord, enkel het probleem ligt erin dat (onervaren) leden dit ook lezen en jouw meningen als correct beschouwen.

Ik heb liever een dikke carbmeal na t trainen.. but hey, thats just me:(

Gewoon s morgens gelijk na het opstaan 1 en 1 na het trainen :)

Dat mag je voor mij eens, gewoon voor de gein, even onderbouwen. :)

En deze ook. :)

Of is het beide broscience? Ik weet namelijk het antwoord, enkel het probleem ligt erin dat (onervaren) leden dit ook lezen en jouw meningen als correct beschouwen.
Als je slaapt krijg je normaal gesproken geen voedingsstoffen binnen, je gebruikt ze wel maar vult ze niet aan, daarom belangrijk om dat de volgende ochtend te doen.

Eiwitinname (en ook koolhydraten) na het sporten omdat je spieren dan volop in het herstelproces zitten en eiwitten (whey) het snelst opnemen.

Terug
Naar boven