MuscleMeat

Hoeveel vet in bulk

Richard11

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
Tot hoeveel kg vet extra tijdens de bulk vinden jullie acceptabel? Ongeacht op hoeveel procent vet je nu zit.

Minimaal 1gr per kg lichaamsgewicht en zolang je aan 2 gr eiwitten per kg lichaamsgewicht komt is er feitelijk geen bovengrens.

Oeps, verkeerd gelezen, maar het kont eigenlijk door de reactie van @loky. ;)

Wat is dit voor een vraag :p

Toch een redelijk normale vraag? Hoeveel stijging in vetpercentage vinden de meeste hier acceptabel tijdens de bulk. Alleen een beetje vreemd geformuleerd wel.

Nou.. wat acceptabel is heeft juist alles te maken met je vetpercentage...

Ik ben heel benieuwd naar jouw antwoord op deze normale vraag :)

Laatst bewerkt:
Nou.. wat acceptabel is heeft juist alles te maken met je vetpercentage...

Ik ben heel benieuwd naar jouw antwoord op deze normale vraag :)

Nogmaals, dat is toch net hetgeen wat hij vraagt. Tot welk vetpercentage vinden de mensen hier acceptabel om te bulken. De ene zal niet boven de 13% vet willen gaan bij wijze van spreken terwijl de ander geen probleem heeft met tot 18% ofzo te gaan. Nogmaals, bij wijze van spreken.

Nee, hij vraagt hoeveel kg vet aankomen acceptabel is, onafhankelijk van je huidige percentage.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry voor de verwarring. Ik zal het iets duidelijker formuleren.

Stel, je zit op 10% lichaamsvet en je wilt gaan bulken, tot hoeveel % (of tot hoeveel kilo) lichaamsvet willen jullie dan gaan om uiteindelijk weer te stoppen met bulken?

Laatst bewerkt:
Ik zou persoonlijk niet hoger dan 15% gaan, maar goed nogmaals dat is persoonlijk.

Nogmaals, dat is toch net hetgeen wat hij vraagt. Tot welk vetpercentage vinden de mensen hier acceptabel om te bulken. De ene zal niet boven de 13% vet willen gaan bij wijze van spreken terwijl de ander geen probleem heeft met tot 18% ofzo te gaan. Nogmaals, bij wijze van spreken.

Dat is niet wat er staat

Stel, je zit op 10% lichaamsvet en je wilt gaan bulken, tot hoeveel % (of tot hoeveel kilo) lichaamsvet willen jullie dan gaan om uiteindelijk weer te stoppen met bulken?

12-13

Tot ik in de spiegel kijk en denk "Jezus, dit kan echt niet."

Check in de bulk de spiegel om te bepalen wat JIJ acceptabel vind. Hoeveel % dit is doet er verder niet toe.

Terug
Naar boven