Fitness Seller

hoeveel vocht bij whey...

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Jongens, ik neem denk ik teveel water bij mijn whey ongeveer een 550 a 600 ml...

hoeveel nemen jullie altijd ?

ik wordt er zo opgeblazen van...

kan het niet een 400-450 of zo ?

natuurlijk kan dat. Zolang het gewoon netjes oplost in het water is het geen probleem. Ik doe het meestal zelfs met 300ml. Anders proef ik de whey niet :p. Maar teveel water kan niet echt. Je zal het water maar binnen hebben he. Ik kiep meestal na de whey er nog eens 500 ml water er achter aan.

Ik neem altijd 300-400ml magere, halfvolle melk of water bij mijn whey. Je kan er ook meer vloeistof in doen, maakt niet zoveel uit.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik weet dat meer mag.

maar aangezien ik 2-3 shakes per dag neem, geeft dat water zo'n ' vol gevoel dat het een beetje te kosten gaat van wat er voor de rest aan vast voedsel bij kan...

dus vandaar.

Ja maar water is ook zo je lichaam weer uit he:D!
Dus dat je een paar honderd ml meer of minder pakt maakt nie zoveel uit...

Persoonlijk vind ik de smaak van de meeste whey proteine nogal slecht. Daarom voor mijn shake na de training naast water met wat siroop, dan heb je ook gelijk een carbo. Gooi hier nog wat creatine en glutamine bij en je hebt de ideale post-training shake. Als je whey gebruikt met een neutrale smaak, is het nog lekker ook!

ca 300-400 ml water voor 60 gram eiwit en 30 gram dextrose. maar ik drink t in 2 porties op. dus 175 ml water voor 30 gram eiwit ongeveer.

Ik doe whey-poeder ook wel eens in de yoghurt. Maar nu vroeg ik me laatst af of dat wel slim is. Wordt de whey dan wel goed en snel opgenomen door mijn lichaam?

Terug
Naar boven