- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Junipero zei:
maak je niet druk. Een forum is om te discussieren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Junipero zei:

spiertje16 zei:Dat vezel verhaal van jou he...Ik geloof idd ook niet dat je dan op 1,80 110 kg met 10% kan bereiken
Maar 95 kg op 10% is dan ook niet haalbaar![]()
En iemand met de juiste genetica heeft daarbij ook jaren lange toewijding nodig om dat te bereiken. En dat soort gasten zie je maar weinig.......
KaLe zei:

Junipero zei:Ja maar ik wil goede karma!
al over de 200 posts en niemand geeft iets aan mij he !
Kleine moeite is het maar he![]()

Smoothmold zei:heb jij nog een zinnige opmerking. Krijg je van mij karma![]()

Junipero zei:

Smoothmold zei:dat is zeker wel haalbaar. 110 kg met 10% natural ook wel maar dat is niet voor iedereen weggelegd. En zeker niet zo gemakkelijk als hier een aantal mensen doen gelovenEn iemand met de juiste genetica heeft daarbij ook jaren lange toewijding nodig om dat te bereiken.
calibre zei:Ik hoop dat je beseft dat we het hier over een natuurlijke grens hebben en dat die niet te bereiken is. Binnen 100 jaar nog eens kijken naturel BB'ers en zien of hun zogezegde natuurlijke grens verder zal liggen als die nu.

Sta me toe even een stukje uit Unregistered's msn-nick te quoten (sorry dude, het past gewoonSmoothmold zei:G-men is nu omgerekend 100 kg bij 10%, die 10 kilo extra is voor hem mogelijk. Als ik realistisch ben is dat voor mij niet mogelijk![]()
).Met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit.Black Knight zei:Stel DAT het halen van 110 kg bij 10% BF naturel voor iedereen mogelijk zou zijn. Dat zou wel betekenen dat je na een x aantal kg's spiermassa aangezet te hebben er steeds meer moeite voor zou moeten doen om nog meer spiermassa aan te zetten en het BF binnen de perken te houden.
Ik heb geen zin een jaar keihard en gedisciplineerd te eten, trainen, rusten en veel tijd, geld en energie te steken in net een kilo spiermassa per jaar.
Black Knight zei:Idd, mocht je die 110 kg bij 10% BF naturel al halen, wat ik zeer betwijfel...
En bespaar me die hele filosofie over selphulfilling prophecies, daar heb ik al genoeg banale anecdotes over gelezen. Dat je een positieve instelling nodig hebt om dingen te bereiken is logisch, maar veel mensen drijven er zo ver in door dat za alle oog voor realisme schijnen te verliezen.
Mugje zei:
kickbokser zei:ik train ook puur natuur geen spuiten en that shit.
goed eten en veel eiwitten en koolhydraten en kijken wat er uit komt :O)