AndroidHealthClinic

Hoever kan je natuurlijk gaan?

builderB zei:
het geeft een indicatie van een genetisch potentiaal.
Als jij gebouwd bent als een leptosoom, is het 'niet de bedoeling' dat daar 100 kg spiermassa op geplakt gaat worden.

wel toevallig dat de grootheden uit de pre-AS periode behoorlijk precies aan de berekening voldoen.
Ik begrijp het wel, maar imo kunnen ze beter kijken naar schouderbreedte(botten).
Zo heb ik bv bredere schouders dan de meeste endo's, terwijl die endo's wel vaak dikkere polsen hebben, enkels weet ik niet:D

builderB zei:
hoe en door wie zijn die BFpercentages bepaald?
en hoe lang is het geleden dat je pro-hormonen hebt gebruikt? (niet dat het gek veel uit zal maken)

-bf percentages zijn zowel een keer door een professioneel begeleider gemeten alswel door een maat van me met een huidplooimeter. Zulke metingen zeggen mij ook niet alles btw, de spiegel en het oog zeggen imo meer.
-het éénmalig prohormoon kuurtje van 4 weken was vorig jaar februari. Toch zegt dat imo niks, omdat ik ook toen al qua omtrekken over mn berekende genetische grens zat (voor de kuur dus).

@Rob G: als je wat te zeggen hebt, dan zeg het dan bro. Kan wel wat hebben!

RubenSossa zei:
-bf percentages zijn zowel een keer door een professioneel begeleider gemeten alswel door een maat van me met een huidplooimeter. Zulke metingen zeggen mij ook niet alles btw, de spiegel en het oog zeggen imo meer.
-het éénmalig prohormoon kuurtje van 4 weken was vorig jaar februari. Toch zegt dat imo niks, omdat ik ook toen al qua omtrekken over mn berekende genetische grens zat (voor de kuur dus).

@Rob G: als je wat te zeggen hebt, dan zeg het dan bro. Kan wel wat hebben!

mja, je gaat toch wel uit van die percentages. in deze berekening heeft de mirror look weinig van doen.
de opmerking over de PH kuur was geen aantijging overigens!
de komende 3 jaar zullen we het zien :D

ik verwacht overigens dat RobG iets duidelijk wilde maken in de trend van mn vorige posts.

builderB zei:
mja, je gaat toch wel uit van die percentages. in deze berekening heeft de mirror look weinig van doen.
de opmerking over de PH kuur was geen aantijging overigens!
de komende 3 jaar zullen we het zien
:D

ik verwacht overigens dat RobG iets duidelijk wilde maken in de trend van mn vorige posts.

I know bro, no problem!

We zullen het idd zien wat de komende 3 jaar brengt! :D

moge het jaren vol compounds, kelders vol pasta en tonijn, DIKKE VETTE PR's en het overstijgen van je genetische max worden! :D

builderB zei:
wel toevallig dat de grootheden uit de pre-AS periode behoorlijk precies aan de berekening voldoen.

Niet als je naleest hoe deze "formules" tot stand zijn gekomen.

BTW, ik hect zelf ook totaal geen waarde aan dit soort zaken.

Ik wil zeggen dat als je begint met 96 kg bij 14-15% bf, je na cutten zeker niet uit komt bij 90 kg bij 8% bf maar er eerder een kg of 5 af kan trekken. Ik weet niet of je al eens eerder gecut hebt, maar dat kost je niet alleen vetmassa bro.

Terug
Naar boven