Fitness Seller

Hoger springen

naladoodle

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik wil graag hoger kunnen springen,
ik lees her en der wel op internet dat je dit kan doen door te gaan trainen,
dus ik vroeg me af wat jullie de beste oefening vinden om hoger te gaan springen

Heb gelezen dat (jumping)squats erg helpen, verder gewoon je benen trainen op explosiviteit?

plyometrisch trainen dacht ik ? google maar eens

Trap springen en tredes overslaan is een goede oefening.

Squats en deadlifts duhhhh

Had jezelf ook kunne bedenken...... Hmm?

Zoek even wat artikelen op over de methoden van Yuri Verkhoshansky. Hij is zo'n beetje de vader van plyometrics. Hij is in 2010 helaas overleden, maar heeft wel behoorlijk wat informatie achter gelaten. Misschien dat je een kopie van zijn boek te pakken kunt krijgen. Waarschijnlijk valt er op 't internet voldoende te vinden.

Ik heb zelf even gezocht, maar kon niet direct de juiste informatie vinden.

Zoek even wat artikelen op over de methoden van Yuri Verkhoshansky. Hij is zo'n beetje de vader van plyometrics. Hij is in 2010 helaas overleden, maar heeft wel behoorlijk wat informatie achter gelaten. Misschien dat je een kopie van zijn boek te pakken kunt krijgen. Waarschijnlijk valt er op 't internet voldoende te vinden.

Ik heb zelf even gezocht, maar kon niet direct de juiste informatie vinden.

Is achterhaald...

Google "the vertical jump bible" van kelly baggett op... Of "The vertical project" van Luke Lowrey...

Ik heb beide programma's gebruikt en heb uiteindelijk een vertical gekregen van 37,5 inch

Terug
Naar boven