MuscleMeat

Hoger ziekteverzuim door warmte

Jah, BMI, de mooiste berekening ooit

dj_phreak zei:
Nee, het werd bepaald aan de hand van BMI... :rolleyes:

Dus met een bloeddruk die te hoog is krijg je evengoed een goedkope levensverzekering? Je moet toch je medische dossier binnenbrengen veronderstel ik?

Ik wil maar zeggen dat het imo een systeem is dat met 2 maten en 2 gewichten werkt.

LOL :roflol:

Het lijkt hier wel of iedereen opgefokt is door de hitte. Heerlijke reacties! :D

Op mijn werk is nu de airco kapot...lekker dan. Er wordt echter aan gesleuteld en als het goed is, doet ie het over een paar dagen weer.

In belgie is er een dode gevallen op het werk door de hitte.
Vorig jaar ook al een.

Exige zei:
Het lijkt hier wel of iedereen opgefokt is door de hitte. Heerlijke reacties! :D
Pfff, na bijna 2 weken meer als 30 graden op kantoor en met zeer weinig slaap (+- 5uur per nacht) is mijn lontje behoorlijk kort ja. Ik heb zojuist een collega afgebekt. Hij zei dat ik de koffiemachine niet goed had schoongemaakt, waarop ik hem vroeg of ie soms zelf wat aan de handjes mankeerde. Dat zal 'm leren tegen mij te praten.

ik ben ook een paar dagen ziek thuis gebleven.. heb niet genoten van het weer... Ik trek die warmte echt niet zeg bah bah.. niet kunnen slapen, misselijk...

Ben blij dat het iets koeler gaat worden.

Nog maar een maandje of 5 a 6 en we krijgen weer de eerste threads over hoe koud het wel niet is. Alle watjes verzamelen!

EricR zei:
Nog maar een maandje of 5 a 6 en we krijgen weer de eerste threads over hoe koud het wel niet is. Alle watjes verzamelen!
Mij zul je niet horen klagen , ik ben een wintermens.
Werk s'winters in t-shirt en zo.
I love it.
heb wel een speklaagje ter bescherming:D

Terug
Naar boven