AndroidHealthClinic

Hoi Brad, heb net je starcraft mail gelezen...

starcraft 2>>chix

hahaha ze laat de key zien in de youtube video hoe dom kan je zijn :rolleyes:

ethan1el That stupid b*ch didn't know, that she's showing the key, if you pause the video. Thanks for the key. b*ch.

nou ho ho ho big fkng deal zeg :roflol:

wel slim om het in HD te zetten je kan de key gewoon lezen :D

die gast kan gewoon blizzard mailen zijn gegevens voor verificatie doorgeven en zijn key opnieuw gestuurd krijgen. Die wijf staat lekker voor lul op internet. Plus ze had net zo goed die key kunnen verkopen voor 200 dollar ongeveer.

Zonde van die beta key.. :(

man man man, je zou maar zo een ex hebben. dan heb je er echt spijt van dat je haar toen der tijd niet verkocht heb voor een kratje bier en een blik knakworsten aan een vrouwenhandelaar.

Snap nog steeds niet dat mensen hun partner negeren voor een pixelwereld...

Best weer typisch voor DBB, de kerels beginnen te klagen als een vrouw haar ex ervan langs geeft. Maar als een vrouw iets verkeerd doet dan is ze een vieze h**r, slons etc....

Laatst bewerkt:
Guess what, this is fake. Of dat wijf komt gewoon over als fake maar het doet nou niet echt aan alsof het echt is.

Fake of niet, het is iig wel een vage chick!

ze ziet er toch niet slecht uit. zo fake vind ik het er niet uitzien, vond die papierversnipperaar wel goed eigenlijk hahaha

en starcraft 2 is niet zo spectaculair vind ik.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

1.Snap nog steeds niet dat mensen hun partner negeren voor een pixelwereld...

2.Best weer typisch voor DBB, de kerels beginnen te klagen als een vrouw haar ex ervan langs geeft. Maar als een vrouw iets verkeerd doet dan is ze een vieze h**r, slons etc....

1. jij kent niet veel vrouwen denk ik hé? :D

2. uiteraard. dit is een ultra macho bastion, geen vrouwen boekske à la Flaire

ze ziet er toch niet slecht uit. zo fake vind ik het er niet uitzien, vond die papierversnipperaar wel goed eigenlijk hahaha

en starcraft 2 is niet zo spectaculair vind ik.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

1. jij kent niet veel vrouwen denk ik hé? :D

2. uiteraard. dit is een ultra macho bastion, geen vrouwen boekske à la Flaire

Haha, denk je ;) .

Een relatie is een kwestie van geven en nemen, maar alles heeft zijn grenzen. Ik vertoef toch liever het merendeel van mijn tijd offline door ;) .

Haha, in het mailtje dat je toegestuurd krijgt staat niet eens een key... Stom k*twijf... :roflol: Het enige wat er in staat is dat je bent uitgekozen door blizzard en dat je via je battlenetaccount het spel kan downloaden.

Die kerel wist het niet, z'n mail was immers gehackt door dat wijf, maar weet het nu wel dankzij haar filmpje en kan gewoon via zijn battlenetaccount het spel downloaden. Beetje jammer van haar... :roflol:

Starcraft 2?
Gay ass spel zoals WoW zeker?

Zou ze ook pittig zijn in bed?

Geil wief heey fuuuuuuu

Wtf, dat kan niet echt zijn :p

Damn.. ze word steeds beter !

Op het laatst ook echt "oh shit.."

Terug
Naar boven