MuscleMeat

Hoi effe voorstellen

welkom kerel... vette stats voor 2 jaar

wat is dat toch met ik train anderhalf jaar, en ik train 2 jaar en dat je dan zoon inmens beest tevoorschijn ziet komen? Doe ik dan iets compleet verkeerds? OF geloof ik die korte trainingsduur gewoon niet... Als dit echt het resultaat van 2 jaar trainen is, petje af!

wat is dat toch met ik train anderhalf jaar, en ik train 2 jaar en dat je dan zoon inmens beest tevoorschijn ziet komen? Doe ik dan iets compleet verkeerds? OF geloof ik die korte trainingsduur gewoon niet... Als dit echt het resultaat van 2 jaar trainen is, petje af!

Kan ook aan je bouw liggen natuurlijk, als je van jezelf al aanleg heb om breed te worden dan gaat t een stuk sneller, bijv veel afrikanen gaan 3x naar de sportschool en zijn gelijk paar kilo zwaarder ;)

zeer dikke onderrug man

dat komt omdat veel mensen "vergeten" te melden dat ze daarvoor "ook nog wat hebben aangekloot" ... wat meestal neerkomt een jaar of 5, 2x in de week fitness.

Of dat ze al 10 jaar aan judo of polo of karate of wat ook maar doen. en dan bouw je vanzelf wel een mooi fysiek...;)

OT
Dikke rug en zeer nette stats! wat is je leeftijd, en BF?

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad heb een verleden van thai box en zo al wat spieren bijgekweekt !!!

Juice ;)

haha, ja dat zal het wel zijn;)

Hey Sven,
Die gym herken ik :p zit er namenlijk zelf ook. Train je er nog? Nette fysiek wel :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ja train er nog steeds 5 dagen van de week

Mooi mooi !

Ook een leuek thuisgym ?

nice !!!

welkom

puike fysiek heb je al

Terug
Naar boven