MuscleMeat

Hoi.

meaantje

Colossal Veteran
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.991
Lengte
1m83
Massa
64kg
Hey,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik post al wel een tijdje op de engelstalige bodybuilding forums. Ik ben in begin November begonnen met liften. Ik begon op 72kg en ben nu ongeveer 78 maar ben nog steeds bij lange na niet groot genoeg. Ik train 3 keer per week een full body routine, een aangepaste stronglifts 5x5.

Dit ben ik nu:
voorkant ontspannen

TRWP4do.png

zie er beetje dik uit, maar ben eigenlijk best droog rond de 13-14% gok ik. Brede heupen van armoede

Ik lift meer voor kracht dan esthetica. Ik hoop in Mei naar het NK powerliften te gaan. Net nieuw PR op de deadlift neergezet, 170kg dit maal.

Squat video:

doei!

Welkom en mooie Squat!

Sterk!

Gvd, sterk kerel! Hoe zijn je andere lifts?

Goh je komt vast van de Misc.

Maar NK Powerliften in Mei?

• Topic Starter Topic Starter
Goh je komt vast van de Misc.

Maar NK Powerliften in Mei?

Ja, misc of teen misc is altijd wel leuk. Trollen van vrede.

Jep, het junior/subjunior NK is in Mei. Ik hoop dan een hoop sterker te zijn dan ik nu ben.

Ik zit nu op Sq/Dl/Bp 180/170/77.5. Ik hoop in mei op de 220/200/100 te zitten @83kg (will naar de 235kg Squat @83kg, het huide Nederlands record :p). Heb geen idee of dat haalbaar is, maar ik ga iig mn best doen.

Ja, misc of teen misc is altijd wel leuk. Trollen van vrede.

Jep, het junior/subjunior NK is in Mei. Ik hoop dan een hoop sterker te zijn dan ik nu ben.

Ik zit nu op Sq/Dl/Bp 180/170/77.5. Ik hoop in mei op de 220/200/100 te zitten @83kg (will naar de 235kg Squat @83kg, het huide Nederlands record :p). Heb geen idee of dat haalbaar is, maar ik ga iig mn best doen.

Je bench lijkt me wat achter te lopen? Maar zkr mooie squat. Veel succes nog !

Mooi swkat

Je bench lijkt me wat achter te lopen? Maar zkr mooie squat. Veel succes nog !

ja zeker bench loopt achter. Je kan ook zien dat mn borst achterloopt op die foto. Maar ik heb mn uitvoering verbeterd en bench nu 3 keer per week, en maak meer progressie nu.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow squat billetjes! Haha

Netjes zeg!

Wow, sterke stats! Succes man.

Begin november 2012 hoop ik, of ben je in 4 maanden tijd met dat lichaamsgewicht naar die stats gestegen? ;_;

Niettemin erg sterk, ambitieuze doelen ook :P Succes!

Laatst bewerkt:
Wow squat billetjes! Haha

Netjes zeg!

dat is de reden waarom ik squat

niet serieus.

Ik vind het af en toe vervelend dat mn glutes zo groot zijn, staat erg lelijk in normale kleding, broeken altijd strak.

Begin november 2012 hoop ik, of ben je in 4 maanden tijd met dat lichaamsgewicht naar die stats gestegen? ;_;

Niettemin erg sterk, ambitieuze doelen ook :P Succes!

Dank!

Ik ben in Augutus 2013 begonnen met roeien na een jaar niet sporten (was game junky). Was toen 68kg. In november 2013 gestart met liften en woog toen 72-73kg.

Ik heb inderdaag erg hoge ambities. Maar tot nu toe heb ik veel progressie geboekt, en heb geen idee hoeveel ik nog zal boeken de komende maaden, hoop heel veel ;)

Hoge ambitie, lage verwachtingen brah

lekker bezig man...!! Sterk

Hoi,

Goddammn, sicke squat man, erg netjes!
Wat meten je bovenbenen eigenlijk?

PS: Dat broekje zou ik als ik jou was de container inflikkeren haha..

Succes verder!

Doei,

Mirin hard man

Hoi,

Goddammn, sicke squat man, erg netjes!
Wat meten je bovenbenen eigenlijk?

PS: Dat broekje zou ik als ik jou was de container inflikkeren haha..

Succes verder!

Doei,

60 cm, 23.5 inch koud, rond het dikst van de dijen. Ik heb niet zulke grote bovenbeenspieren, maar wel grote dij spieren.

Dat broekje is mn roei broekje, moet je strak broekje voor hebben. Eigenlijk vind ik het ook fijner zitten tijdens het squatten. Zijn wel meer roeiers die dit dragen in mijn gym. Maakt me niet zo heel veel hoe ik er uit zie tijdens het liften.

Terug
Naar boven