XXL Nutrition

Nieuws Holleeder te gast bij College Tour

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Heinekenontvoerder Willem Holleeder is volgende week te gast in het televisieprogramma College Tour van de publieke omroep NTR. Het is het tweede optreden van de veroordeelde crimineel in de media na zijn wekelijkse column in weekblad Nieuwe Revu.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ben wel benieuwd hoe hij 'in het echt' is.

Zwaar bizar dat iemand met zo'n strafblad ineens zo in de media komt.

Nice, interessant

Haha hilarisch dat die man als een held/bn'er wordt behandeld.

• Topic Starter Topic Starter
Sowieso een van de betere programma's op tv.

Idd zeg, een teken van de gestaag ingezette mentale aftakeling van de bewoners in dit land.
Die kl***zak verdient 0 aandacht, behalve die van justitie.
Ja juist..We zullen hem lekker een podium gaan geven in de maatschappij..Kom op zeg.

Cool, ff checken.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 20:34 ----------

Idd zeg, een teken van de gestaag ingezette mentale aftakeling van de bewoners in dit land.
Die kl***zak verdient 0 aandacht, behalve die van justitie.

Wa bende gij vor unnun homo?!

Holleeder ondanks dat het een zware jongen is, heb ik altijd het id dat het meer een kwajongen is ofzo. Geen id waarom. Ik ga dit zeker kijken!

Holleeder ondanks dat het een zware jongen is, heb ik altijd het id dat het meer een kwajongen is ofzo. Geen id waarom. Ik ga dit zeker kijken!

Zware jongen was.. Nederlandse onderwereld is vrijwel helemaal overgenomen door het oostblok. Hij kan lekker zorgenloos touren op z'n Vespa :o Die man stelt geen drol meer voor

Cool, ff checken.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 20:34 ----------

Wa bende gij vor unnun homo?!

Ook een teken van jouw mentale aftakeling helaas. Weet niet of het in je mogelijkheden ligt om van iemand te houden maar als dat wel zo is hoop ik voor je dat die persoon nooit ontvoerd wordt.

Ook een teken van jouw mentale aftakeling helaas. Weet niet of het in je mogelijkheden ligt om van iemand te houden maar als dat wel zo is hoop ik voor je dat die persoon nooit ontvoerd wordt.

Ach ik hoop ook niet dat de personen waarvan je houdt worden afgeperst en in elkaar gemept, dat wil niet zeggen dat ik geen maffiafilms meer ga kijken. Een interview met een top crimineel is nog altijd boeiender dan de gemiddelde onzin op TV.

• Topic Starter Topic Starter

Tuurlijk valt er wat over te zeggen. Maar goed, als iemand zijn straf heeft uitgezeten. Is deze persoon weer volwaardig lid van de samenleving. Ondanks het strafblad. Moeten we die mensen dan in een verdomhokje zetten van 'jij bent slecht' en ze in hun sop laten gaar koken? Daardoor is er weer een verhoogde kans op recidive.

Tuurlijk valt er wat over te zeggen. Maar goed, als iemand zijn straf heeft uitgezeten. Is deze persoon weer volwaardig lid van de samenleving. Ondanks het strafblad. Moeten we die mensen dan in een verdomhokje zetten van 'jij bent slecht' en ze in hun sop laten gaar koken? Daardoor is er weer een verhoogde kans op recidive.
Eens.....+3

Ook valt er een punt te maken dat over deze man boeken zijn geschreven en films zijn gemaakt zonder zijn directe toestemming en hij als de godfather is gepresenteerd door de media.
Vind het persoonlijk dan niet heel gek dat als hij dan zelf behoefte heeft iets te zeggen hij die ruimte krijgt.

Hier heb jij wel een punt ja.

Terug
Naar boven