AndroidHealthClinic

Nieuws Holleeder te gast bij College Tour

Wie zijn deze dbbers dan wel niet om te bepalen wie recht heeft om publiekelijk te spreken?

Lijkt me interessant, dus zal het zeker kijken.

Holleeder is een baas, ga dit zeker kijken!

• Topic Starter Topic Starter
Morgenavond is het zover!

Kijk liever niet, wordt een teleurstelling. Servie-Belgie veel interessanter.

Het is wachten tot Holleeder zijn geld gaat verdienen door in een film te spelen, blijf het vreemd vinden. Alles mag en kan in prinicpe (vrijheid) maar ik walg er wel van dat waarschijnlijk kijkcijfers weer baas boven alles zijn. Komt Twan Huys weer zeuren over 'interessante gast' en 'boeiende materie'.....

Deze man heeft toch weinig belangrijks te zeggen ? Dacht altijd dat dit soort praktijken alleen in Afrika of Zuid Amerika konden maar NL is ook doorgeslagen...

Hopelijk is men dan ook niet zo kritisch als Robert M. of Marc Dutroux hun relaas mogen doen. Maar dan zal de hypocrisie weer toeslaan....

Wat een drukte om niks eigenlijk. Ja, er zijn criminelen en die zullen er altijd zijn en ja dat zijn ook mensen met een verhaal en een mening. Of je het er nou mee eens bent of niet. Vind het ook totaal niet onverantwoord om hem die ruimte te geven in dit programma, want het leent zich er perfect voor.
En ik kijk tien keer liever naar een college met Holleeder waar je nog iets van opsteekt dan naar een IQ verlagend tokkie programma als 'Sterren springen op zaterdag' (die titel alleen al). Dat zou nou eens verboden moeten worden.

Ben benieuwd, interdasting.jpg

Nu net op DWDD ter sprake

Zin in

Ik heb begrepen dat hij op best veel vragen geen antwoord gaat geven, en dat hij zelfs boos op iemand word tijdens de uitzending, ik hoop dat ze dat gedeelte er niet uitgeknipt hebben.

Lawd
begint bijna

Ben benieuwd.

Boeiend, Holleeder is een held.
Dwaas.

Deze man heeft niets boeiends te melden (behalve voor het OM) en zou inderdaad géén podium moeten krijgen. Mensen die dit soort mensen verheerlijken en bewonderen zijn hebben waarschijnlijk een IQ van een fruitvlieg.

snitches gooien er ff 10 minuten reclame voor :roflol:

Documentaire van Theroux daarna is ook een aanrader voor mensen die hem nog niet hebben gezien.

Eigenlijk wel zielig, Holleeder die door alle media tot koning van de onderwereld is benoemd en nu vraagjes van studentjes aan het beantwoorden is.

:roflol: "we hebben eerst anderen geprobeerd"

iedereen lachen

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 20:52 ----------

Bijdehand studentje net met haar 3 sterren hotel, fl**ker toch op

Alles is verbrand op het strand. Riiiiggghht... Niet ergens begraven/ingemetseld ofzo. Neuh, verbrand.

Hahaha deze brutale aap
baas

Terug
Naar boven