Fitness Seller

Holy shit piracetam

Racetams activeren http://en.wikipedia.org/wiki/AMPA_receptor

Ei is 113mg, niet erg veel als je én racetams gebruikt én hard studeert/sport.

Maar waar staat er dat het acetylcholine sneller opgebruikt wordt door piracetam?
@Choline http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/choline.aspx
Choline is een zogenaamde halfvitamine die wordt toegevoegd aan babyvoeding. Het is van nature aanwezig in moedermelk. Pasgeboren baby's produceren deze stof zelf nog niet of in onvoldoende mate. Maar al vrij snel na de geboorte kan het lichaam zelf voldoende van deze stof aanmaken. Voor choline gelden daarom geen aanbevelingen.

Meh, nefiracetam owns all, spijtig van de toxiticiteit issues.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 23:29 ----------

Choline is een idiote myth dat je piracetam daarmee moet combineren, beter combineer je het met visolie. Heb piracetam, aniracetam, nefiracetam en noopept geprobeerd, pramiracetam and oxyracetam zijn onderweg.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 23:30 ----------

Hier bestellen:
Kg voor 40 dollar ofzo
[Link niet meer beschikbaar]

En andere racetams ook.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 23:36 ----------

Voor het eerst piracetam uitgeprobeerd en het is echt ongelooflijk.
Neem hetzelf ~1 gram 1 keer per dag.

Wat het theoretisch doet:
Vergemakkelijkt de communicatie tussen het linker en rechter hersenhelft.

Wat het voor mij doet:(neem het nu 3 dagen)
+Visie is veel scherper. Niet van SD naar HD, maar vergelijkbaar met 720p naar 1080P. Stoplichten zijn niet ''gewoon groene'' lichtjes, maar ik zie echt het patroon in de lichtjes.
+Verhoogde ''awareness''. Het ''voelt'' alsof je veel meer voelt en hoort. Muziek klinkt anders en je ''weet'' wat er om je heen gebeurt.
+Tekenen, Piano spelen en dingen visualiseren gaat iets beter.
+Onthoud meer van een boek, vooral diagrammen e.d.

-Verhoogd contrast, dwz, je wordt sneller verblind door licht. Normaal staat mijn lcd op maximaal brightness, maar nu staat hij op 50%.

Qua onderzoek:
http://en.wikipedia.org/wiki/Piracetam

PS: Het wordt aangeraden om Choline erbij te supplementeren, zelf gebruik ik het echter niet.

Had zelf en andere ook goede resultaten met 10 gram piracetam en 10 gram visolie verdeelt over 4 dosissen te nemen, de combo is heel anders dan die 2 dingen apart en veel hadden enorm positieve effecten met te gaan megadoseren met visolie.

Die combo voelde zowat aan als amphetamine.

**** nice :D

Phenylpiracetam en noopept zijn op pharmacy1010 te verkrijgen.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 02:07 ----------

De beste nootropics lijken methylene blauw en cerebrolysin te zijn, eerste is spotgoedkoop bij de apotheek te halen, de andere is duur en moet je IM'en maar zou wel de moeite zijn.

Weet niet ofdat aniracetam beter werkt dan piracetam...
Ik gebruik er hydergine(neem iets van 3mg per dag anders wordt ik er zwak van)& gingko bij.
(nu wel wat meer last van neusbloedingen)

In belgie is hydergine OTC, het meest ben ik van methyleen blauw onder de indruk hehe.

Zo super is volgens wiki niet, methyleen blauw>
Ben ook niet voor MAO inhibitoren.

In de nootropic dosissen is het geen maoi maar werkt het in op de mitochondria and het cholinergische systeem in de hersennen, hogere dossisen hebben ook niet dezelfde cognitief verbeterende eigenschappen.

(tussen 60 microgram and 2mg is de optimale dosis)
Prog Neurobiol. 2011 Nov 3. [Epub ahead of print]
Neurometabolic mechanisms for memory enhancement and neuroprotection of methylene blue.

Rojas JC, Bruchey AK, Gonzalez-Lima F.
Source

Departments of Psychology, Pharmacology and Toxicology, University of Texas at Austin, 1 University Station A8000, Austin, TX 78712, USA.

Abstract

This paper provides the first review of the memory-enhancing and neuroprotective metabolic mechanisms of action of methylene blue in vivo. These mechanisms have important implications as a new neurobiological approach to improve normal memory and to treat memory impairment and neurodegeneration associated with mitochondrial dysfunction. Methylene blue's action is unique because its neurobiological effects are not determined by regular drug-receptor interactions or drug-response paradigms. Methylene blue shows a hormetic dose-response, with opposite effects at low and high doses. At low doses, methylene blue is an electron cycler in the mitochondrial electron transport chain, with unparalleled antioxidant and cell respiration-enhancing properties that affect the function of the nervous system in a versatile manner. A major role of the respiratory enzyme cytochrome oxidase on the memory-enhancing effects of methylene blue is supported by available data. The memory-enhancing effects have been associated with improvement of memory consolidation in a network-specific and use-dependent fashion. In addition, low doses of methylene blue have also been used for neuroprotection against mitochondrial dysfunction in humans and experimental models of disease. The unique auto-oxidizing property of methylene blue and its pleiotropic effects on a number of tissue oxidases explain its potent neuroprotective effects at low doses. The evidence reviewed supports a mechanistic role of low-dose methylene blue as a promising and safe intervention for improving memory and for the treatment of acute and chronic conditions characterized by increased oxidative stress, neurodegeneration and memory impairment.
Copyright © 2011. Published by Elsevier Ltd.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 06:01 ----------

Deze shit met nefiracetam en amfetamine en het kan niet beter haha.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 06:03 ----------

Weet niet ofdat aniracetam beter werkt dan piracetam...
Ik gebruik er hydergine(neem iets van 3mg per dag anders wordt ik er zwak van)& gingko bij.
(nu wel wat meer last van neusbloedingen)

Aniracetam is beter voor een bepaalde subgroup, de enige echt betere varianten zijn pramiracetam, nefiracetam, phenylpiracetam en noopept.

Prami valt goedkoop van smartpowders te bestellen.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 06:05 ----------

Ik heb erge last van ADD, in tegenstelling tot de meeste mensen wordt het bij mij slechter naarmate ik ouder kom.

Heb al verschillende medicijnen geprobeerd maar heb teveel last van bijwerkingen.
-Ritalin ( hartkloppingen/hartritmestoornissen )
-Concerta ( totale verlies van eetlust/ zeer droge mond/ en terug de hartkloppingen,.. )
-Strattera ( erge buikpijn, krampen,...)

Volgens de pyscholoog zijn mijn opties ten einde.
Lijkt me sterk dat er niets anders mogelijk is voor mij.

Zou piracetam of iets in die lijn een uitkomst kunnen bieden voor me?

Karma zal vloeien.

Probeer dexedrine of wellbutrin (laatste nam ik ook een tijdje valt nog goed mee)

Van nootropics enkel nefi of noopept dat potent genoeg zijn

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 06:06 ----------

heb ook beetje zitten lezen over dit goedje, vind het wel goed klinken. Veel mensen die het gebruiken zijn er tevreden over. En kan ook niet echt slechte bijwerkingen vinden? zou misschien wel iets voor mij zijn, vooral voor het onthouden/verbanden/concentratie leggen etc. voor mij studie want mijn hoofd zit soms zo vol met shit dat ik niks meer op kan nemen of gewoon lui wordt haha. kan alleen niet echt vinden waar je het kan halen, hoorde dat je het in Nederland alleen op dokters recept kan krijgen.

Voor de prijs van een voorschrift kan je een kilo bestellen online haha.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 06:08 ----------

Pyritinol is hier trouwens ook OTC, nog nooit gebruikt zelf, en wilde ik nog zeggen hydergine is rot voor chronish gebruik kan fibrosis aan het hard veroorzaken.

Heb nog een site gevonden waar je het op kan bestellen.

http://www.pharma2go.be

Staat zowel piracetam als nootropil.

Net even de 10 gram testverpakking besteld op die Nederlandse site. Ik wacht op reactie...

Piracetam heb ik ook besteld. :)

Laatst bewerkt:
Vorige week donderdag besteld, vrijdag mail dat het verzonden is. Tot op heden nog niks ontvangen.... hopelijk geen scam die piracetam.nl site. Ik wacht nog ff af

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week donderdag besteld, vrijdag mail dat het verzonden is. Tot op heden nog niks ontvangen.... hopelijk geen scam die piracetam.nl site. Ik wacht nog ff af
Ik heb het daar ook vandaan, tis dus geen scamsite. Hij kan wss gewoon de plotselinge vraag niet aan.

Cerebralhealth.com is goedkoper dan die Vosunchem, door de ongelooflijke hoge shipping prijs van de laatste.

Aniracetam is beter voor een bepaalde subgroup, de enige echt betere varianten zijn pramiracetam, nefiracetam, phenylpiracetam en noopept.

Prami valt goedkoop van smartpowders te bestellen.

Welke vind jij de beste?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 19:13 ----------

ik nog zeggen hydergine is rot voor chronish gebruik kan fibrosis aan het hard veroorzaken.

Bron?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 19:14 ----------

Heb nog een site gevonden waar je het op kan bestellen.

http://www.pharma2go.be

Staat zowel piracetam als nootropil.

Met voorschrift ;)

Welke vind jij de beste?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 19:13 ----------

Bron?

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 19:14 ----------

Met voorschrift ;)

Damn niet gezien. Jammer. Prijzen daar vind ik ook wel meevallen.

Dit had ik ook, toen heb ik een mailtje gestuurd. Ik kreeg als antwoord dat het vaker gebeurt dat een bestelling niet aankomt. De bestelling zou opnieuw verstuurd worden. Je krijgt snel antwoord, dus ik zou zeker even mailen.

Postbode was erg laat vandaag, netjes ontvangen dus! morgen de eerste test, ik laat het jullie weten

Ondertussen al mensen die de pirecatam van piracetam.nl getest hebben? :p

Is goed...

Terug
Naar boven