Heerutosen
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Niet om moeilijk te doen van waar heb je het stukje?
Erowid
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet om moeilijk te doen van waar heb je het stukje?
Bestelde zaterdag, dezelfde dag nog verzonden, maandag toegekomen van Nederland -> België @Piracetam.nlhoe lang duurde het bij jullie dan voordat je het binnenhad?
ik heb het vorige week donderdag besteld.. en nog niks binnen.

Morgen verhoog ik eens naar 1.5 g 
Hoe kan het nou bij alcohol meer schade toebrengen en bij x verminderen![]()
hoe lang duurde het bij jullie dan voordat je het binnenhad?
ik heb het vorige week donderdag besteld.. en nog niks binnen.
Ik verwacht dat die van jou ook vrijdag op de post is gedaan en dat je die morgen ook krijgt.
De smaak is inderdaad niet lekker. Ben benieuwd of ik er vanavond al wat van ga merken. 
Ik heb 1 gram genomen (1 afgestreken teelepel volgens de verpakking) en ik voelde er weinig van...Morgen verhoog ik eens naar 1.5 g
![]()
spul van piracetam.nl binnen
Theelepel spul in mn bek, water en doorslikken... GATVERDAMME die smaak![]()

Is die hoge dosis dan in één keer of verspreid over een hele dag? En zijn er nare bijwerkingen indien een "overdosis" werd genomen?Ik heb het nu ook binnen.De smaak is inderdaad niet lekker. Ben benieuwd of ik er vanavond al wat van ga merken.
Wordt vervolgd...
Dosering: Piracetam wordt geleverd in poedervorm, of in capsules of tabletten van 400mg of 800mg. De gangbare dosis is 2400 tot 4800 mg per dag, verdeeld over drie doseringen. Sommige literatuur raadt aan de eerste twee dagen een hoge “aanvalsdosis” in te nemen. Wanneer mensen voor het eerst piracetam innemen nemen zij vaak geen enkel effect waar totdat ze een hoge dosis innemen (ongeveer 4000 tot 8000 mg). Daarna is een lagere dosis vaak voldoende. Piracetam begint na 30 tot 60 minuten te werken.
Bron [Link niet meer beschikbaar]
Is die hoge dosis dan in één keer of verspreid over een hele dag? En zijn er nare bijwerkingen indien een "overdosis" werd genomen?
I........ Sommige literatuur raadt aan de eerste twee dagen een hoge “aanvalsdosis” in te nemen. .......