AndroidHealthClinic

Holy shit piracetam

Je kunt piracetam ook op amazon.com kopen. Het is daar niet duur. Binnenkort komt er ook amazon.nl... en hopelijk wordt die daar ook verkocht.

3x per dag 1 gram tot 3x per dag 1,5 gram. Dosering schijnt belangrijk te zijn voor goed effect. Dat die website het heeft over ""'theelepeltje"""" ', .... snap ik niet.

Laatst bewerkt:
Net dat zakje genomen van piracetam.nl, één afgestreken teelepel in appelsap xD
Verschrikkelijke smaak, nu wachten op effect :p

hoe lang duurde het bij jullie dan voordat je het binnenhad?

ik heb het vorige week donderdag besteld.. en nog niks binnen.

Bestelde zaterdag, dezelfde dag nog verzonden, maandag toegekomen van Nederland -> België @Piracetam.nl :)
Verder moet ik nogmaals vermelden dat de smaak echt bitter is en je het best zo goed mogelijk wegspoelt :p
Ik heb 1 gram genomen (1 afgestreken teelepel volgens de verpakking) en ik voelde er weinig van... :( Morgen verhoog ik eens naar 1.5 g :p

Ik zou zeker voor 2.5 gram gaan...

Piracetam had alleen positieve effecten wanneer ik het nam in een dosis van 10 gram per dag verdeeld over 4 dosissen en een totaal van 10 gram visolie. Ben niet de enige die veel meer succes had met dit regime. Tolerantie ontwikkeld zich wel.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 15:44 ----------

Hoe kan het nou bij alcohol meer schade toebrengen en bij x verminderen???

Piracetam is ook neuroprotectief in het geval van alcohol, is onzin dat het de schade vergroot (ik denk wel niet dat alcohol zoveel schade gaat veroorzaken als je het normaal gebruikt.)

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 15:46 ----------

Nefiracetam zeker, is enorm beter dan de andere racetams, wel duur en toxiticiteit kan een probleem zijn (toxisch voor de nieren en je ballen) aangeraden is niet meer dan 100mg per dosis te nemen.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 15:47 ----------

Overzicht van suppliers, geen idee of ik het al gepost had.

http://users4.jabry.com/isochroma/Racetam Prices.htm

Ik had dinsdag besteld en die avond betaald en aangezien ik drie dagen nog niets binnen had (ik had het niet eerder dan donderdag kunnen hebben), het was inmiddels zaterdagavond, heb ik hem gemaild.
Zo net een mailtje terug gehad dat hij het vrijdag op de post had gedaan, en dat ik het eigenlijk zaterdag had moeten hebben, maar soms duurt het langer dus waarschijnlijk krijg ik het morgen.
Het gaat daar niet 'rete snel'.

Dus nog even wachten. Hopelijk morgen. :) Ik verwacht dat die van jou ook vrijdag op de post is gedaan en dat je die morgen ook krijgt.

Laatst bewerkt:
spul van piracetam.nl binnen
Theelepel spul in mn bek, water en doorslikken... GATVERDAMME die smaak :roflol:

Ik heb het nu ook binnen. :) De smaak is inderdaad niet lekker. Ben benieuwd of ik er vanavond al wat van ga merken.

Wordt vervolgd... ;)

Ik heb 1 gram genomen (1 afgestreken teelepel volgens de verpakking) en ik voelde er weinig van... :( Morgen verhoog ik eens naar 1.5 g :p

Dosering: Piracetam wordt geleverd in poedervorm, of in capsules of tabletten van 400mg of 800mg. De gangbare dosis is 2400 tot 4800 mg per dag, verdeeld over drie doseringen. Sommige literatuur raadt aan de eerste twee dagen een hoge “aanvalsdosis” in te nemen. Wanneer mensen voor het eerst piracetam innemen nemen zij vaak geen enkel effect waar totdat ze een hoge dosis innemen (ongeveer 4000 tot 8000 mg). Daarna is een lagere dosis vaak voldoende. Piracetam begint na 30 tot 60 minuten te werken.

Bron [Link niet meer beschikbaar]

Heb het ook binnen, ik begin met 2000mg per keer voor 2 dagen. Dat is dus 6000mg per dag. Ben benieuwd wat het me doet opleveren (of het echt de ogen opent zoals velen hier beweren).

spul van piracetam.nl binnen
Theelepel spul in mn bek, water en doorslikken... GATVERDAMME die smaak :roflol:

Smaak -1 :p

Ik heb het nu ook binnen. :) De smaak is inderdaad niet lekker. Ben benieuwd of ik er vanavond al wat van ga merken.

Wordt vervolgd... ;)

Dosering: Piracetam wordt geleverd in poedervorm, of in capsules of tabletten van 400mg of 800mg. De gangbare dosis is 2400 tot 4800 mg per dag, verdeeld over drie doseringen. Sommige literatuur raadt aan de eerste twee dagen een hoge “aanvalsdosis” in te nemen. Wanneer mensen voor het eerst piracetam innemen nemen zij vaak geen enkel effect waar totdat ze een hoge dosis innemen (ongeveer 4000 tot 8000 mg). Daarna is een lagere dosis vaak voldoende. Piracetam begint na 30 tot 60 minuten te werken.

Bron [Link niet meer beschikbaar]
Is die hoge dosis dan in één keer of verspreid over een hele dag? En zijn er nare bijwerkingen indien een "overdosis" werd genomen?

Is die hoge dosis dan in één keer of verspreid over een hele dag? En zijn er nare bijwerkingen indien een "overdosis" werd genomen?

Verspreid over de dag. Om gelijk 8.000 mg per dag te nemen lijkt me wat veel. 4.000 mg zou je kunnen proberen, of nog wat lager. Net wat je wilt.

Ikzelf heb al wat mogen ervaren, 20 a 30 min. na inname en op slechts 1 gram Piracetam. Namelijk een stuk betere concentratie en ik kan veel beter denken/herinneren. Ik moet er wel bij zeggen dat ik altijd al concentratie problemen heb gehad, bij mij werkt 't dan ongetwijfeld sneller (lagere dosis) en beter dan de gemiddelde persoon. Heb ooit eens Concerta geprobeerd maar daar ondervond ik meer nadelen dan voordelen.
So far so good met Piracetam. Morgen ga ik de dosis iets verhogen.

Laatst bewerkt:
Ik heb het zelf ook een tijd genomen, geen merkwaardig effect. Allerlei doseringen genomen, ook hoge. Snap de hype niet zo.

Piracetam werkt een stuk beter in dosissen van 10 gram met 10 gram visolie, geef het 8 dagen om in te slaan.

Nutraplanet heeft de hele stack bij elkaar voor 90 euro met verzending.
Iemand een beter of goedkoper bron?

Vandaag proefpakketje van €10,- besteld. Ben behoorlijk sceptisch wat betreft de werking aangezien de reacties van mensen zo ontzettend verschillen.

Ik zie hier velen het kopen, maar slechts weinigen posten een review. Ben zelf ook wel benieuwd

Terug
Naar boven