Fitness Seller

homegym 5 day split with 2 leg days

homegym

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Hoi.

Ben nieuw op dit forum en vroeg me af of iemand mij kan helpen.
Ik wil 5 dagen trainen in mijn homegym, en wil benen 2x per week aanpakken, maar ik weet niet precies hoe ik het moet indelen omdat ik met rug ook deadlift doe, en dan spreek ik me benen ook aan.

benen
borst
rug + voorkant schouders
armen + achterkant schouders
benen

En zou iemand mij kunnen vertellen welke oefeningen echt een must zijn voor mijn homegym?
heb alleen een powerrack, een bench bankje, dumbbells en barbells met gewichten liggen.

De benchpress, squat, deadlift, row, pull/chin-up, shoulder press ken ik al.

Groetjes en bedankt alvastt
ik hoop op n mooi antwoord.

groetjes

Hoi.

Ben nieuw op dit forum en vroeg me af of iemand mij kan helpen.
Ik wil 5 dagen trainen in mijn homegym, en wil benen 2x per week aanpakken, maar ik weet niet precies hoe ik het moet indelen omdat ik met rug ook deadlift doe, en dan spreek ik me benen ook aan.

benen
borst
rug + voorkant schouders
armen + achterkant schouders
benen

En zou iemand mij kunnen vertellen welke oefeningen echt een must zijn voor mijn homegym?
heb alleen een powerrack, een bench bankje, dumbbells en barbells met gewichten liggen.

De benchpress, squat, deadlift, row, pull/chin-up, shoulder press ken ik al.

Groetjes en bedankt alvastt
ik hoop op n mooi antwoord.

groetjes

Alleen een powerrack, bench dumbbells en barbells is toch voldoende? Is die bench van je verstelbaar?

Ben hier ook wel benieuwd naar. Wil zelf ook eens 2x per week legs pakken omdat ze toch wat achterlopen.

Ik zou ze dan denk ik verdelen in Upper/lower-legs. kuiten los, en quads / hams los

• Topic Starter Topic Starter
Alleen een powerrack, bench dumbbells en barbells is toch voldoende? Is die bench van je verstelbaar?

weet niet zeker of ik het zo goed doe, maar ja de bench is verstelbaar. kan incline/dicline en flat.

Maar ik zoek een paar goede oefeningen en vooral een mooi schema om 2x in de week benen te pakken in een 5 day split.

(het liefst maandag tot vrijdag omdat ik het weekend weinig tijd heb)

Alvast bedankt

Gegroetjes

Maandag: Benen
Dinsdag: Borst + triceps
Woensdag: Rug + biceps
Donderdag: Schouders + buik
Vrijdag: Benen

Voor oefeningen kan je met jouw inventaris van alles doen.

Terug
Naar boven