Fitness Seller

Homo’s medisch behandeld in Emiraten

Diabolic

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
De Verenigde Staten hebben zich uitgesproken tegen een beslissing van de regering van de Verenigde Arabische Emiraten om een groep gearresteerde homocoïtusuelen medisch te ,,behandelen".
In een hotel bij Abu Dhabi werden zondag 26 homocoïtusuele mannen gearresteerd, voor het merendeel inwoners van de Emiraten. Ze riskeren een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar. Ook kunnen ze in het kader van de sharia (islamitische wetgeving) tot stokslagen worden veroordeeld.

,,Als ze schuldig worden bevonden, zullen ze voor een parket en vervolgens voor het gerecht worden gebracht, waar zal worden besloten over een adequate medische en psychologische behandeling", aldus woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken Sean McCormack.

De Verenigde Staten veroordelen de arrestatie van een twaalftal homocoïtusuele koppels in de Verenigde Arabische Emiraten. ,,Washington spreekt zich ook uit tegen een verklaring van de woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken van Verenigde Arabische Emiraten dat (de gearresteerde mannen) op regeringsbevel een hormonale en psychologische behandeling zouden ondergaan", aldus McCormack.

,,Wij roepen de regering van de Verenigde Arabische Emiraten op iedere psychologische of hormoonbehandeling onmiddellijk te onderbreken en de internationale wettelijke normen te respecteren", zo luidt het nog.

sdg (belga)

Men dient homo's ginder hormonen toe in de hoop dat ze weer hetero zouden worden. Vreemd is dat, het is de eerste keer dat ik zoiets hoor. Zou het helpen?

Wat denk je nou zelf?

Wat zeikt usa nou? Zelf zijn ze expliciet tegen homo's in hun land...tenminste...ze mogen er niet trouwen van uberaep Bush

Ze worden steeds gekker, die Amerikanen.

Wetgeving in de VAE is lekker consequent. :rolleyes: Of je zegt dat het een misdrijf is (en dan kan je er dus gevangenisstraf en stokslagen voor geven), of het is een aandoening die behandeld moet worden. Het kan het natuurlijk niet allebei zijn.

Ik vind het niet erg dat er landen zijn die dingen doen waar ik het niet mee eens ben. Maar dit soort opzichtige fouten in denkwijzen is zo kinderlijk.

Begin de Amerikaanse regering ook spuugzat te worden met hun bemoeienissen en constante veroordelingen van andere soevereine staten!

Niet dat ik het goedkeur wat de VAE van plan zijn met die opgepakte homo's. Het boeit me niet eerlijk gezegd. Dat is gewoon de regelwetgeving in dat land en punt uit. En als die iemand niet bevalt dan moet ie maar gewoon emigreren naar een ander land, waar je zowat bevoorrecht bent als je homo bent, zoals in ons landje bijvoorbeeld.

Als je hier homo bent dan maak je carriere en breek je door. (Gerard Joling, Andre v Duin, Carlo en die gasten bij RTL boulevard, Jamai, Gordon en nog zo velen)

groetjes,
Testoman

p.s. well chill die hormonale behandeling.
Testo + Tren voor 10weken, dan kunnen ze mekaar nog vaker en lekkerder van achteren nemen!!! Even goed bij eten en trainen en dan is het helemaal top.

Ik denk wel dat het werkt. Slim bedacht van die emiraten!

Testoman zei:
Als je hier homo bent dan maak je carriere en breek je door. (Gerard Joling, Andre v Duin, Carlo en die gasten bij RTL boulevard, Jamai, Gordon en nog zo velen)
En waarom braken de bovenstaande mensen (op Van Duin na) door? Omdat de vrouwen massaal voor ze vielen. Makes you think...

dj_phreak zei:
Wetgeving in de VAE is lekker consequent. :rolleyes: Of je zegt dat het een misdrijf is (en dan kan je er dus gevangenisstraf en stokslagen voor geven), of het is een aandoening die behandeld moet worden. Het kan het natuurlijk niet allebei zijn.

Ik vind het niet erg dat er landen zijn die dingen doen waar ik het niet mee eens ben. Maar dit soort opzichtige fouten in denkwijzen is zo kinderlijk.

De mannen zijn toch opgepakt omdat het verboden is? Je zou het kunnen zien als een soort TBS in het kader van een gezonde terugkeer in de maatschappij. Wat is er nu precies zo inconsequent aan het stukje afgezien van de reactie van de VS ?

De VS moet eerst naar haar eigen kijken. Homo's in Amerika worden erg achtergesteld, gediscrimineerd en uitgekotst. Maar NATUURLIJK zijn er in Amerika geen problemen, want dat is het land van de ongekende mogelijkheden.

Homo-paren gaan bijna altijd naar Nederland op vakantie omdat men hier gewoon homo kan zijn. Dat zegt voldoende.

En nu andere landen ervan betichten zich niet aan de mensenrechten te houden?

Laat me niet lachen.

Dé bom op de VAE en USA, wat een achterlijke culturen zijn het toch!!

Grijpwijk zei:
De mannen zijn toch opgepakt omdat het verboden is? Je zou het kunnen zien als een soort TBS in het kader van een gezonde terugkeer in de maatschappij. Wat is er nu precies zo inconsequent aan het stukje afgezien van de reactie van de VS ?
Vergelijk het eens met de Nederlandse situatie: kan je hier in de gevangenis komen puur omdat je gestoord bent? Nee. (praktijk is soms anders, maar dat terzijde) Ofwel je bent toerekeningsvatbaar en kan dus bestraft worden, ofwel je bent het niet en kan dus niet bestraft worden (maar wel eventueel dwangverpleging krijgen). Er zijn ook combinaties mogelijk natuurlijk, maar dat terzijde.

Als homocoïtusualiteit behandelbaar zou zijn, dan is het een afwijking. Gaan we hier dan ook mensen stokslagen geven omdat ze mong**l zijn? Een waterhoofd hebben? Want die afwijking kunnen we toch ook strafbaar stellen? Ik erger me op straat meer aan hinderlijke mong*len dan tongende mannen. Dus dan liever de mong*len straffen -- ook al hebben ze er zelf niet voor gekozen om mong**l te zijn.

De amerikanen moeten zich er niet mee bemoeien, stelletje idioten.

Testoman zei:
p.s. well chill die hormonale behandeling.
Testo + Tren voor 10weken, dan kunnen ze mekaar nog vaker en lekkerder van achteren nemen!!! Even goed bij eten en trainen en dan is het helemaal top.

ik denk niet datze TEsto en Tren krijgen bro:D...anders had ik wel gedaan alsof ik homo was om voor honderden euris aan roids te spuiten:D

dj_phreak zei:
Ja, ik vind je ook heel lief, vooral als je mijn haar doet...

:D

Ontopic:
Hmmm... homoseksueelzijn is dus een misdaad? Dat snap ik niet...
Als je iemand vermoord of verkracht, is dat een misdaad, want je doet iemand pijn of ontneemt hem het leven.
Als je steelt of oplicht, is dat een misdaad, omdat je iets (voorwerp of geld) van iemand afpakt.

Als je coïtus hebt met iemand van hetzelfde geslacht (met zijn toestemming), wie doe je daarmee kwaad? Wat is daar misdadig aan?

26 homocoïtusuele mannen gearresteerd…
… een twaalftal homocoïtusuele koppels
Aha! Er zaten dus singles of zelfs triootjes tussen!

kuch
Het uitvoeringsorgaan van het Amerikaanse congres heeft in haar nieuwe richtlijnen laten opnemen dat het testen van chemische stoffen in bestrijdingsmiddelen op kinderen is toegestaan. De EPA (Environmental Protection Agency) is verantwoordelijk voor de handhaving en uitvoering van de Amerikaanse milieuwetten. Recent zijn de regels voor het testen van chemische stoffen opnieuw op papier gezet.

Tot woede van milieuorganisaties, wetenschappers en zelfs congresleden blijken er enorme hiaten in de regelgeving te zitten. Zo is het testen van mishandelde of verwaarloosde kinderen toegestaan zonder toestemming van ouders of voogd en mag er getest worden op gehandicapte kinderen. Ook mag er meer dan normaal gezondheidsrisico genomen worden met het testsubject als er een direct voordeel voor het geteste kind kan ontstaan.

De regelgeving moest worden aangepast omdat al eerder naar buiten was gekomen dat sommige mensen tijdens tests bloot waren gesteld aan chemische stoffen. De slachtoffers hadden meestal geen flauw idee waarom de tests werden uitgevoerd. Volgens de organisatie zijn de regels nu juist aangescherpt om kinderen en zwangere vrouwen beter te beschermen. Een van de regels beschrijft echter specifiek dat "het testen met chemische stoffen is toegestaan op kinderen waarvan is aangetoond dat ze zijn misbruikt of verwaarloosd".

http://frontpage.fok.nl/nieuws/59799

Terug
Naar boven