- Waardering
- 73
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 123kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zouden door de legalisering zélf het slachtoffer worden van discriminatie, aangezien het afwijzen van homocoïtusualiteit in strijd met de mensenrechten zou zijn.
ik wijs gedrag af, dus je kunt het ook persoonlijk bekijken.

ik wijs gedrag af, dus je kunt het ook persoonlijk bekijken.
en wat als homo's perse hun geaardheid en regels wensen te volharden op een Antilliaans eiland, waar dat helemaal niet wordt gerespecteerd in die cultuur?
wie begint er dan met discriminatie?
zoals Nederlanders het zo goed weten te verwoorden: AANPASSEN of OPROTTEN!
![]()

Dus jezelf voordoen als hetero, terwijl je homo bent?
Jouw uitspraken zijn echt bizar en allemaal gebaseerd op een k*tboekje.
je begrijpt me verkeerd.
als je als mens in een ander land of op een eiland wilt gaan wonen, zul je je moeten aanpassen aan de loale cultuur en omgangsregels: wil je dat niet, dan had je er niet heen moeten gaan!
waarom denk je dat homofielen discrimineren op Aruba bijvoorbeeld, maar niet in een land als Arabie?
( Aruba is geen onderdeel meer van NL)
je begrijpt me verkeerd.
als je als mens in een ander land of op een eiland wilt gaan wonen, zul je je moeten aanpassen aan de loale cultuur en omgangsregels: wil je dat niet, dan had je er niet heen moeten gaan!
waarom denk je dat homofielen discrimineren op Aruba bijvoorbeeld, maar niet in een land als Arabie?

je begrijpt me verkeerd.
aanpassen of oprotten, stoere praat maar dat werkt dus echt nooit in de praktijk, helemaal niet met homo's die het niet kunnen veranderen dat ze kontenbonke willen

kontebonken doen ze dan maar prive, zolang ik het niet hoef te zien.........daar heb ik niets op tegen!
maar als ze de wet van een bepaald land willen gaan veranderen omdat ze zonodig dezelfde rechten willen hebben als getrouwde hetero's, dan pas ik even...
hoe zou je erover denken dat moslims in NL de voertaal willen veranderen in Arabisch.......of de Islam een vast onderdeel willen laten uitmaken van het dagelijks NL leven?
![]()

Dit topic is nog belachelijker dan het topic wat ik had geopend dat ik zogenaamd stoned was....
Wanneer krijgen we nu eens respect voor deze mensen en word er niet dagelijks over gesproken en dagelijks debielen topics over geopend?

je begrijpt me verkeerd.
ach ja, dat krijg je wanneer je oogluiken ophebt en niet wilt zien wat je zelf nog mankeert.
vanwaar alle agressieve topics over hoe marokkanen zich misdragen, en over homo's alleen maar lof?
![]()
indirect wel
je begrijpt me verkeerd.
nee hoor, ik zei INdirect.......blijkbaar begrijp je dat niet helemaal, dus ik leg het ff uit.