AndroidHealthClinic

Homoseksualiteit strafbaar? Vaticaan en VS zeggen geen nee

Ik vind het niet strafbaar, alleen als er fl**ker-gedrag wordt vertoond.

is afwijzing in essentie ook niet discriminatie ??
ik wijs gedrag af, dus je kunt het ook persoonlijk bekijken.

en wat als homo's perse hun geaardheid en regels wensen te volharden op een Antilliaans eiland, waar dat helemaal niet wordt gerespecteerd in die cultuur?

wie begint er dan met discriminatie?
;)

zoals Nederlanders het zo goed weten te verwoorden: AANPASSEN of OPROTTEN!
:D

ik wijs gedrag af, dus je kunt het ook persoonlijk bekijken.

en wat als homo's perse hun geaardheid en regels wensen te volharden op een Antilliaans eiland, waar dat helemaal niet wordt gerespecteerd in die cultuur?

wie begint er dan met discriminatie?
;)

zoals Nederlanders het zo goed weten te verwoorden: AANPASSEN of OPROTTEN!
:D

Dus jezelf voordoen als hetero, terwijl je homo bent? :roflol:

Jouw uitspraken zijn echt bizar en allemaal gebaseerd op een k*tboekje.

In India zie ik het nog niet echt ingeburgerd zijn. Ooit een prins daar die toegegeven had dat hij homo was.... direct zijn functie ontzegt, en riskeert levenslang

Dus jezelf voordoen als hetero, terwijl je homo bent? :roflol:

Jouw uitspraken zijn echt bizar en allemaal gebaseerd op een k*tboekje.

je begrijpt me verkeerd.

als je als mens in een ander land of op een eiland wilt gaan wonen, zul je je moeten aanpassen aan de loale cultuur en omgangsregels: wil je dat niet, dan had je er niet heen moeten gaan!

waarom denk je dat homofielen discrimineren op Aruba bijvoorbeeld, maar niet in een land als Arabie?
( Aruba is geen onderdeel meer van NL)

je begrijpt me verkeerd.

als je als mens in een ander land of op een eiland wilt gaan wonen, zul je je moeten aanpassen aan de loale cultuur en omgangsregels: wil je dat niet, dan had je er niet heen moeten gaan!

waarom denk je dat homofielen discrimineren op Aruba bijvoorbeeld, maar niet in een land als Arabie?

aanpassen of oprotten, stoere praat maar dat werkt dus echt nooit in de praktijk, helemaal niet met homo's die het niet kunnen veranderen dat ze kontenbonke willen

je begrijpt me verkeerd.

En wat dan met de Antilianen die op het eiland geboren zijn en homo zijn? :scratch:

je begrijpt me verkeerd.

hahaha

n*gers mogen dus ook niet naar texas, want daar worden ze niet geaccepteerd. of blank worden, of oprotten. ok, "henk".

aanpassen of oprotten, stoere praat maar dat werkt dus echt nooit in de praktijk, helemaal niet met homo's die het niet kunnen veranderen dat ze kontenbonke willen

kontebonken doen ze dan maar prive, zolang ik het niet hoef te zien.........daar heb ik niets op tegen!
;)

maar als ze de wet van een bepaald land willen gaan veranderen omdat ze zonodig dezelfde rechten willen hebben als getrouwde hetero's, dan pas ik even...

hoe zou je erover denken dat moslims in NL de voertaal willen veranderen in Arabisch.......of de Islam een vast onderdeel willen laten uitmaken van het dagelijks NL leven?
:rolleyes:

kontebonken doen ze dan maar prive, zolang ik het niet hoef te zien.........daar heb ik niets op tegen!
;)

maar als ze de wet van een bepaald land willen gaan veranderen omdat ze zonodig dezelfde rechten willen hebben als getrouwde hetero's, dan pas ik even...

hoe zou je erover denken dat moslims in NL de voertaal willen veranderen in Arabisch.......of de Islam een vast onderdeel willen laten uitmaken van het dagelijks NL leven?
:rolleyes:

Monster vergelijking. :roflol:

Dit topic is nog belachelijker dan het topic wat ik had geopend dat ik zogenaamd stoned was....

Wanneer krijgen we nu eens respect voor deze mensen en word er niet dagelijks over gesproken en dagelijks debielen topics over geopend?

Overigens, is het wel een goed topic met een juist artikel, maar er word weer op een verkeerde manier 'gediscussieerd'

Dit topic is nog belachelijker dan het topic wat ik had geopend dat ik zogenaamd stoned was....

Wanneer krijgen we nu eens respect voor deze mensen en word er niet dagelijks over gesproken en dagelijks debielen topics over geopend?

ach ja, dat krijg je wanneer je oogluiken ophebt en niet wilt zien wat je zelf nog mankeert.

vanwaar alle agressieve topics over hoe marokkanen zich misdragen, en over homo's alleen maar lof?
:roflol:

klusmier weet wat ie zegt.

100% mee eens (ook al heb ik liever marokkanen :D)

je begrijpt me verkeerd.

Het is eerder jij die je niet aanpast. Homo's zullen altijd in de minderheid zijn, dus aanpassing aan 'lokale cultuur' is bullshit argument. Aanpassing is ook niet nodig als het sterk biologsch is.

je begrijpt me verkeerd.

Arabie? welk land is dat?

Verder kan ik begrijpen dat het vaticaan tegen legalisatie is van homofilie.. prioriteit is voor hun dat pedofilie niet meer strafbaar is.. je moet prioriteiten stellen.

Terug
Naar boven