nee hoor, ik zei INdirect.......blijkbaar begrijp je dat niet helemaal, dus ik leg het ff uit.
wanneer homofiele echtparen hier op Curacao de wet willen aanpassen heb ik daar indirect last van.
Wat een ****ing load of crap; hoe kan jij in godesnaam 'last' hebben van het feit dat homo's zouden trouwen? Omdat het de 'status' van het huwelijk aantast? Jouw huwelijk zou minder waard zijn als homo's ook mogen trouwen? Lekker huwelijk, als het zijn waarde moet halen uit de status die het ontleent aan welke coïtusuele voorkeur zich binnen de toekenning van 'eeuwige liefde'
kan manifesteren. Een huwelijk dat zijn waarde daar aan denkt te 'moeten' aflezen, is een bijzonder zielig huwelijk, dat eigenlijk het predikaat huwelijk niet waardig is. Wat er nog over is van het rudiment 'huwelijk' is verworden tot een persoonlijke bekenning van grote liefde jegens een ander; je belooft elkaar trouw. Dat christenen dan het zieke idee hebben dat coïtus alleen binnen het huwelijk hoort creërt voor hen zelf een probleem, dat ze op belachelijke wijze ventileren, door het een probleem van de ander te maken.
Ik snap bijvoorbeeld niet dat christenen zich niet keren tegen het 'wettelijke' huwelijk, dat boven het kerkelijke huwelijk staat dat in formeel aanzien gewoon niets meer waard is dan een sentimentele bedoeling. DAT is pas een 'ontwaarding' van het huwelijk, waar het homohuwelijk maar kinderspel bij is.
In die zin snap ik écht niet dat evangelisch gelovigen voor de wet trouwen. Wat een walgelijke afbreuk van hun geloof in de verbintenis die voor god zoveel betekenis heeft.
Maar goed, het wordt helemaal belachelijk als je de christelijke gemeenschap bekijkt als één grote homocoïtusuele bedoeling, wat heel goed mogelijk is; Gij zijt immers de bruid van christus, klusmier! Het is duidelijk wie de broek aan heeft en wie de rok... You're Jesus' b*ch.
Of is het huwelijk dan toch meer dan de mogelijkheid tot vleselijke botviering van lusten? Als ik de christelijke antihomo kliek mag geloven niet. Hun anale fixatie heeft hun gedachten versluierd, de satan heeft zich in hun gedachten gevestigd, door op kousevoeten de naastenliefde te vernietigen.
Er zijn weinig dingen waar ik zo gruwelijk allergisch voor ben als de hetzé die een zielige kliek christenen voert tegen homocoïtusualiteit. Het is walgelijk, onmenselijk, onnatuurlijk en bovenal:
gedachtenkanker. Een losgeslagen areaal aan gedachten dat zonder enige vorm van geestelijke apoptose (in de vorm van rationaliteit) diep in de zinnigheid van de mens woekert en het van binnenuit vernietigt.