Fitness Seller

HondaDelsol, zomerkuur 1

Bezoekers in dit topic

Ik vind je redenering helemaal niet zo stom . Ik ben zelf ook niet voor dat bulken/cutten principe als je gewoon recreatief bodybuilding doet .
 
vind je argument van anders moet ik zoveel spuiten een beetje lafjes :P

spuiten=groei=lekker hahahaha
 
dennis999 zei:
vind je argument van anders moet ik zoveel spuiten een beetje lafjes :P

spuiten=groei=lekker hahahaha

Nee, elke spuit dat ik zet is dagen last, ik loop soms een week krom van een test-injectie. En aangezien ik maar 2 billen heb doe ik 2 injecties per week ;)

Heb trouwens bij m'n vorige kuur een serieuze ontsteking opgelopen, m'n ene been was bijna 2 keer zo dik als m'n andere.

Nee voor mij zo weinig mogelijk spuiten, om bovenstaande reden en nog vele andere redenen zoals, mogelijkheid tot verlamming bij raken van hoofdzenuw, longafsterving bij per toeval te injecteren in een ader, ...

Het is daarom dat er bijna geen intramusculaire injecties meer toegediend worden in de medische wereld, te gevaarlijk, nu probeert men zo veel mogelijk subcutane spuiten te geven, enkel bij gevallen waar ze niet anders kunnen passen ze nog intramusculair toe.

Gr.
 
HondaDelsol zei:
Het is daarom dat er bijna geen intramusculaire injecties meer toegediend worden in de medische wereld, te gevaarlijk, nu probeert men zo veel mogelijk subcutane spuiten te geven, enkel bij gevallen waar ze niet anders kunnen passen ze nog intramusculair toe.

Gr.

Waar heb je dat nou weer vandaan?
 
HondaDelsol zei:
Nee, elke spuit dat ik zet is dagen last, ik loop soms een week krom van een test-injectie. En aangezien ik maar 2 billen heb doe ik 2 injecties per week ;)

Heb trouwens bij m'n vorige kuur een serieuze ontsteking opgelopen, m'n ene been was bijna 2 keer zo dik als m'n andere.

Nee voor mij zo weinig mogelijk spuiten, om bovenstaande reden en nog vele andere redenen zoals, mogelijkheid tot verlamming bij raken van hoofdzenuw, longafsterving bij per toeval te injecteren in een ader, ...

Het is daarom dat er bijna geen intramusculaire injecties meer toegediend worden in de medische wereld, te gevaarlijk, nu probeert men zo veel mogelijk subcutane spuiten te geven, enkel bij gevallen waar ze niet anders kunnen passen ze nog intramusculair toe.

Gr.

als je na iedere im injectie pijn hebt kun je niet zetten, of kan de desbetreffende persoon niet zetten. en een onsteking/verdikking kan altijd voorkomen. en alle doemscenarios als lonafsterving ed....:rolleyes: kom op zeg..
en dat geneeskunde verhaal aangaande zo min mogelijk im injecties:rolleyes: geloof ik ook niet.
ps mijn vriendin is bijna afgestuurd geneeskunde student vandaar.

vind dat als je de injecties niet aankan je niet moet kuren.
 
Glenn GX zei:
Waar heb je dat nou weer vandaan?

Van m'n vriendin die verpleegkunde studeert, ik zei haar om veel te oefenen tijdens haar stage maar ze heeft geen enkele intramusculaire injectie moeten doen. De verpleegsters vertelden haar dat het bijna niet meer toegepast werd wegens te gevaarlijk en dat er zoveel mogelijk overgeschakeld word naar subcutaan en intraveneus indien mogelijk.
 
dennis999 zei:
als je na iedere im injectie pijn hebt kun je niet zetten, of kan de desbetreffende persoon niet zetten. en een onsteking/verdikking kan altijd voorkomen. en alle doemscenarios als lonafsterving ed....:rolleyes: kom op zeg..
en dat geneeskunde verhaal aangaande zo min mogelijk im injecties:rolleyes: geloof ik ook niet.
ps mijn vriendin is bijna afgestuurd geneeskunde student vandaar.

vind dat als je de injecties niet aankan je niet moet kuren.

Het was een dokter die ze zette :rolleyes:
Maarja het was wel een oude kerel, ik zal zien wat het geeft als m'n vriendin ze zet...
En ik heb geen probleem met de injecties, ik wil het gewoon op zo weinig mogelijk injecties houden, is toch ergens normaal?? Er zijn natuurlijk altijd mensen die het aangenaam vinden in hun kont te prikken maar ik in ieder geval niet :D
 
Als je goed injecteerd voel je niet eens de naald naar binnen gaan, ik durf gewoon te zeggen dat het pijnloos is.
Maar heb je je spullen al binnen of ben je n og aan het overwegen wat je gaat doen.
Want ik heb bijna dezelfde kuur als jij gedaan begin Januari (test e,deca en d-bol) en ben ook 4% in vet omhoog gegaan.
En omdat ik mezelf moet prikken ga ik voor een test e, tren e en winstrol tabs lekkere lange esters om mee te cutten maar als je vriendin je toch prikt zou ik gaan voor een test prop en tren ace eod en winstrol.
 
Ja heb m'n spul al. Maar heb jij dan ook op je eten gelet? M'n vorige kuur was net dezelfde als die van jou, test e + deca + dianabol (en op het einde ook nog wat winstrol), ben ook omhoog gegaan qua vet% in het begin maar heb nadien de carbs wat teruggeschroefd en het vet zakte terug. Nu ben ik van plan van in het begin niet overdreven veel koolhydraten te nemen. Dus moet wel goed komen denk ik...

Gr.
 
HondaDelsol zei:
Van m'n vriendin die verpleegkunde studeert, ik zei haar om veel te oefenen tijdens haar stage maar ze heeft geen enkele intramusculaire injectie moeten doen. De verpleegsters vertelden haar dat het bijna niet meer toegepast werd wegens te gevaarlijk en dat er zoveel mogelijk overgeschakeld word naar subcutaan en intraveneus indien mogelijk.

Dat vind ik echt dom!

Er gebeuren veel ongelukken door die onoplettende verpleegsters die medicijnen IV gaan zetten ipv IM.

Laatst is er nog een patiënt doodgegaan doordat er kalium IV was toegediend door een verpleegster.:mad:
 
Glenn GX zei:
Dat vind ik echt dom!

Er gebeuren veel ongelukken door die onoplettende verpleegsters die medicijnen IV gaan zetten ipv IM.

Laatst is er nog een patiënt doodgegaan doordat er kalium IV was toegediend door een verpleegster.:mad:

:roflol: ja dat noemen ze bij ons euthanasie
 
Glenn GX zei:
Dat vind ik echt dom!

Er gebeuren veel ongelukken door die onoplettende verpleegsters die medicijnen IV gaan zetten ipv IM.

Laatst is er nog een patiënt doodgegaan doordat er kalium IV was toegediend door een verpleegster.:mad:

Ja kerel, het is spijtig maar waar hetgeen je nu zegt, hoe sommuige verpleegsters aan hun diploma geraakt zijn weet ik ook niet. Zij zijn immers ook verantwoordelijk voor de verspreiding van de ziekenhuisbacterie... (onvoldoende hygiëne). Ze zouden ze moeten opsluiten !!! Ik weet nu niet of dat één van de redenen zou zijn waarom subcutaan boven IM wordt verkozen maar het zou best wel eens kunnen...
 
HondaDelsol zei:
Ja heb m'n spul al. Maar heb jij dan ook op je eten gelet? M'n vorige kuur was net dezelfde als die van jou, test e + deca + dianabol (en op het einde ook nog wat winstrol), ben ook omhoog gegaan qua vet% in het begin maar heb nadien de carbs wat teruggeschroefd en het vet zakte terug. Nu ben ik van plan van in het begin niet overdreven veel koolhydraten te nemen. Dus moet wel goed komen denk ik...

Gr.
Ik kiepte lachend elke dag rond de 4500kc SCHOON! voedsel per dag naar binnen omdat je toch niet je kuur wilt vernken.
Voor veel mensen is dit net genoeg voor sommige zelf te weinig maar voor mij was het toch wel iets teveel maar je leert ervan en ik zal het met mijn volgende kuur beter aanvoelen wat ik kan eten.
 
Update Week 1

Ik ben nu een week ver in m'n kuur, eerste week was dus enkel halodrol, op deze week ben ik van 79 naar 80,5 gegaan. Volgens mij is die halodrol wel goed spul, en je wordt er ook "ripped" van. Op 1 week tijd verschil zien in de spiegel is niet mis vind ik.

Gisteren m'n eerste injectie gedaan, alles is vlot verlopen. Heb wel 2ml bold gespoten ipv 1,25, en dat ga ik woensdag ook doen (frontloaden dus omdat het zo lang duurt eer het begint te werken).

Gr.
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand of dagelijks een sauna nemen goed is voor het vocht tijdens een kuur wat laten weg te trekken?

Gr.
 
HondaDelsol zei:
Weet er iemand of dagelijks een sauna nemen goed is voor het vocht tijdens een kuur wat laten weg te trekken?

Gr.


mietek*tje ,ga na je kuur lekker op dieet en dan is alles weg vocht/vet
 
Update Week 2

2e week voorbij, alles gaat goed, weeg ondertussen 82, dus weer anderhalve kilo gewonnen in 1 week tijd. Denk wel dat er nu al een beetje vocht bijzit van de sustanon, maar echt veel zal het niet zijn want ik neem nolva en proviron om dit en gyno tegen te gaan. En kracht begint ook langzaam omhoog te gaan.

Heb wel na elke injectie enkele dagen serieuze zeer, kan er niet op slapen, maja zolang het niet begint te ontsteken hoor je mij niet klagen...

Heb m'n schema wel een beetje aangepast, normaal zou ik elke zondag en elke woensdag gaan injecteren, maar heb dit aangepast, ik injecteer nu om de 3 dagen, verschilt niet veel met 2 keer per week maar het zal wel stabieler zijn want nu is het telkens 3 dagen ipv eerst 3 en dan 4. En zo heb ik ook iets meer per week binnen...

Ik zag er eerst een beetje tegen op tegen al dat prikken maar m'n vriendin doet dit uitstekend, ik voel er niets van op het moment zelf (ze doet het beter dan de dokter). Dus volgende keer kan ik er gerust wat korte esters bijgooien :D

Gr.
 
sauna heeft geen zin. zou je wel kunnen doen voor wedstrijd om ff tijdelijk gewicht te verliezen. de hormonale dis-balans zorgt voor vocht. evt arimidex nemen tegen vocht en gyno, ipv nolva
provi tegen gyno is ook niet echt verstandig, daarmee niet gezegd hebbende dat provi zinloos is btw. ;)
 
dennis999 zei:
sauna heeft geen zin. zou je wel kunnen doen voor wedstrijd om ff tijdelijk gewicht te verliezen. de hormonale dis-balans zorgt voor vocht. evt arimidex nemen tegen vocht en gyno, ipv nolvadex
provi tegen gyno is ook niet echt verstandig, daarmee niet gezegd hebbende dat provi zinloos is btw. ;)


Provion zal nooit tegen gyno gaan werken gezien het vrij testosteron aanmaakt dus je kan er zelfs nog extra profijt van hebben.

En vocht hoort er gewoon bij als het maar niet TE word.
 
Back
Naar boven