Fitness Seller

Hondje doodgeschopt

Kan zo maar zijn dat je alleen een straf krijgt wegens mishandeling. Maar dan wel als je zelf al op vrij oude leeftijd bent of reeds in gebrekkige gezondheid was tijdens het voorval. De dood van een oud hondje hoeft in ieder geval niet gerelateerd te zijn aan de eerdere mishandeling, valt natuurlijk ook niet uit te sluiten dat het wel zo is.

spijtig, oude marokkanen in mekaar trappen geeft natuurlijk niet zo'n voldoening:(

dus als ik een marokkaan in mekaar schop en hij overlijdt een half jaar later in het ziekenhuis aan zijn verwondingen ben ik niet schuldig? cool:cool:

Dan wel, direct verband cause en effect.

Hier blijven ze zeer vaag of het beestje wel degelijk aan die verwondingen is overleden. Oude beestjes sterven nu eenmaal.

Daarom kun je die cause en effect niet trekken met deze gebrekkige informatie.
AKA questionable cause fallacy.

jij maakt trouwens een mooie false dilemma in je bewering.

Laatst bewerkt:
Toch typisch, altijd kiezen ze maar personen of dieren uit die bijna geen weerstand kunnen bieden. Je ziet nooit een krantenkop: "Marokkaanse jongeren schoppen bodybuilder/duitse herder/valse pitbull dood".

Eigenlijk zou er iemand voor vigilante moeten gaan spelen. Ik moet maar weer eens de Charles Bronson Death Wish boxset uit de kast gaan trekken. :D

Toch typisch, altijd kiezen ze maar personen of dieren uit die bijna geen weerstand kunnen bieden. Je ziet nooit een krantenkop: "Marokkaanse jongeren schoppen bodybuilder/duitse herder/valse pitbull dood".

Eigenlijk zou er iemand voor vigilante moeten gaan spelen. Ik moet maar weer eens de Charles Bronson Death Wish boxset uit de kast gaan trekken. :D

als je me een spandex uniform koopt dan zal ik die taak wel op me nemen:cool:

edit: en een utility belt

Bodybuilder @ 3% bodyfat = [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Och God gaan we nu opeens de moraalridder uithangen, hypocriet figuurtje dat je er rond loopt.

Hey ik zou dat nooit zeggen hoor. Die mong*len in west eens voor een jaar of 3 opsluiten, met weinig privileges en allemaal ergens anders, dat ze niemand kennen. Als ze vrij komen verplicht laten solliciteren (en streng controleren) en anders weer 2 jaar de cel in. Gaan ze überhaupt de fout weer in wordt de straf verdubbeld. Zulke gasten zijn nog kanslozer dan gangstarappers.

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Moet je ook niet in nieuw-west, beter bekend als Osdorp, gaan wonen...

J.v Galenstraat is niet Osdorp hoor...

Keer met een stel buffels van DBB en honkbalknuppels erheen. :D

Heeft het enig effect wat er in whale wars gebeurd dan? Vind het eigenlijk maar een nerd programma zonder aktie.

Nouja, ik heb de show nooit gezien. Ik hoorde alleen maar dat het wel bad ass was wat zij deden, en ik zag de southpark parodie erop maar nooit echt de show gezien

honden zien vies ? en wat zijn zij dan ? gelukkig hebben ze geen geld om in een spiegel te kijken

Hé er is niks mis hoor met Osdorp :D

Kwestie van je eigen houding. Het is hetzelfde idee als met honden, als je je bang opstelt en angstig doet, ben je het haasje.

Sinds ik rondloop met een no-mercy-attitude, maak ik ....

Hé er is niks mis hoor met Osdorp :D

Kwestie van je eigen houding. Het is hetzelfde idee als met honden, als je je bang opstelt en angstig doet, ben je het haasje.

Sinds ik rondloop met een no-mercy-attitude, maak ik ....

Jij bent 2 meter, is iets anders dan een oud oma'tje..

Jij bent 2 meter, is iets anders dan een oud oma'tje..

True, maar als je 2 meter bent en loopt als je bang hondje over straat langs een groepje hangjongeren pakken ze je alsnog. Je hebt duidelijk niet in Amsterdam op school gezeten. Wij Nederlanders (de echte) knokken nog altijd 1 vs 1, zo hoort het, vraag maar aan de oude garde. Die mietjes vechten altijd en overal 5 vs 1.

Nouja, ik heb de show nooit gezien. Ik hoorde alleen maar dat het wel bad ass was wat zij deden, en ik zag de southpark parodie erop maar nooit echt de show gezien

ik denk niet dat south park ze zo de grond in zouden boren als ze echt badass waren, volgens mij zijn ze even grote pussys als in south park aangegeven wordt:)

Wat ik niet snap he, dat niemand wat doet. Mensen zijn zo bang dat ze wat gebeurd dat ze er niet iets tegen durven te doen of te zeggen.

Ik zou me echt niet meer in de hand kunnen houden als iemand dat zou doen, of het nou Marokkanen of Nederlanders zijn.

Rotvolk.

Wat ik niet snap he, dat niemand wat doet. Mensen zijn zo bang dat ze wat gebeurd dat ze er niet iets tegen durven te doen of te zeggen.

Ik zou me echt niet meer in de hand kunnen houden als iemand dat zou doen, of het nou Marokkanen of Nederlanders zijn.

en het ergste van al is dat je dan wss ook nog eens een mes in je ribben krijgt

Ik zou wel hulpdiensten bellen maar no way dat ik zou ingrijpen als het gaat over een groep van minstens 3.

En je kan wel zeiken over lafheid bij mensen, maar doen alsof dat ooit anders is geweest vind ik ook onzin. Mensen zijn van nature egoïstisch wanneer er gevaar is en hun eigen leven belangrijker wordt dan andermans leven.

Het verleden heeft ook al vaak genoeg aangetoond dat het slecht met je afloopt als je tussen twee vechtende honden komt.

moesten het ectos zijn zou ik er wel tussenkomen(hopelijk doen ze wel niet aan kickbox)

Ik zou wel hulpdiensten bellen maar no way dat ik zou ingrijpen als het gaat over een groep van minstens 3.

En je kan wel zeiken over lafheid bij mensen, maar doen alsof dat ooit anders is geweest vind ik ook onzin. Mensen zijn van nature egoïstisch wanneer er gevaar is en hun eigen leven belangrijker wordt dan andermans leven.

Het verleden heeft ook al vaak genoeg aangetoond dat het slecht met je afloopt als je tussen twee vechtende honden komt.

Je ziet niet vaak dat er iemand ingrijpt bij zulke situaties.

ik zelf zou meer een toon aanslaan van ey jongens kom op rustig nou.
ookal zijn ze heel erg verkeerd bezig.
Dat is denk ik de enige manier om echt normaal in te kunnen grijpen zonder dat het nog meer uit de hand loopt.

Ik heb in het verleden al een keer meegemaakt dat 3 jongens intrapten op 1 jongen langs de weg.
Ik was met een vriend van mij,
We hebben wel ingegrepen maar we wisten natuulijk niet wat er aan de hand was, en ja het kon natuurljk wel zien dat het geen eerlijk gevecht was,

we zijn toen op hun afgelopen met de reactie : he wat is er aan de hand.
om zo alvast even de boel te sussen.
en van kom op nou is genoeg je hebt de jongen al genoeg toegetakeld,
Dit is nergens voor nodig.
Mijn aanpak werkte wel.

De jongens bleven eerst maar roepen : HIJ MOET NIET ZO STOER KIJKEN, NU IS HIJ NIET MEER ZO STOER! :S

als ik er meteen op af was gegaan en zei he wat moet DAT,dat het heel anders was afgelopen daar.

je kan wel ingrijpen maar doe het wel verstading.
ga er niet als een dolle op af.

Laatst bewerkt:
Wij hebben zelf ook een hond die altijd last heeft van die kleine k*thondjes die grommen en nooit gecorrigeerd worden. Ik zou er soms ook wel 1 een trap willen geven. Mensen vinden een kleine hond altijd snel zielig, alleen zijn kleine honden veelal valser door hun opvoeding. Ik ben benieuwt hoe dit echt is verlopen. Een hond doodschoppen zie ik niet als iets goeds, maar er zal wss meer aan de hand geweest zijn. Het komt gewoon weer in het nieuws omdat het over mocro's gaat, dit gebeurt zo vaak.

Terug
Naar boven