MuscleMeat

Nieuws Trend bij tieners: high worden van muziek op internet

wat zijn de risicos?

Bullshit (imo :))

Epic music.

Ongelooflijk. Door naar Britney Spears te luisteren verneem ik tenminste nog wat, want dan word ik geil. I-Doser is bullshit, en die trillende kinderen gaan ook trillen als ze een k*t zien, want ze bevinden zich op onbekend terrein (ja, ik ben niet gek)..

Geen bullshit maar je wordt er alleen niet high van. Wel een geest die gedesorienteerd raakt omdat je zintuigelijke waarneming op meerdere onderdelen wordt verstoord. Dan ga je wel eens rare dingen meemaken, in feite hetzelfde als je in een donkere kamer wordt gegooid die geluidsdicht is. Duurt niet lang voordat je gaat hallucineren. In feite is het dromen terwijl je wakker bent.

oud, kende dit 4 jaar geleden al, is ook bs je word wat dromerig door dat k*tgeluid, meer niet.

Die troep is al oud, minstens 3 jaar. En het werkt ook nog eens niet.

die eerste chick was lange tijd mn ava =)

BTW vind het maar BS!

Geen bullshit maar je wordt er alleen niet high van.

dat bedoel ik dus :)

Wel een geest die gedesorienteerd raakt omdat je zintuigelijke waarneming op meerdere onderdelen wordt verstoord. Dan ga je wel eens rare dingen meemaken, in feite hetzelfde als je in een donkere kamer wordt gegooid die geluidsdicht is. Duurt niet lang voordat je gaat hallucineren. In feite is het dromen terwijl je wakker bent.

Ik zag laatst (horizon @BBC) dat een nieuwe theorie is dat je hersenen 24 uur per dag "dromen" (ofwel random acties vuren en opgedane ervaringen een plaats geven in het groter geheel), alleen dat door alle zintuiglijke waarnemingen die onderbewustzijnsprocessen op de achtergrond gedrukt worden. Schakel de zintuiglijke waarnemingen uit en ze komen weer naar de voorgrond (ofwel je droomt weer).

Het niet optreden van zintuiglijke waarnemingen geeft trouwens wel vaker hallucinaties.. wij mensen kunnen ook niet continu naar een vast beeld kijken.. onze hersenen zijn continu bezig met het zoeken naar verschillen met het vorige plaatje.. is dat er niet, dan "verzinnen" ze maar wat. Ditto voor luisteren ?

(bijna dood ervaringen vallen hier waarschijnlijk ook onder vanwege een tijdelijk zuurstoftekort)

heb overigens wel eens muziek gedownload van http://somafm.com/play/dronezone als ik erg gestrest ben zet ik dat nog wel eens op en slaap dan echt binnen 5 minuten.

http://www.centerpointe.com/

Holosync is ook zoiets, heb wel wat verhalen gelezen van mensen die behoorlijk naar de klote raakten omdat ze een level te hoog begonnen met luisteren :d

Hahaha, grootste bullshit OOIT dit :P Dat zijn ook echt die fcking drama emo-kids die hier zogenaamd op spacen. Je zult geen enkel 'normaal' persoon tegenkomen die beweert hierop te gaan hallucineren of iets. Placebo effect.

Dat nummer van Tim.

Serieus word er best vrolijk van en toen ik mijn ogen op deed was het beeld wel anders als normaal.

Ik heb iets veel beters dan die PEOP muziek waar je eerst oordopjes voor moet zien te vinden, je kamer donker maken en 10min lang naar een k*tpiep te luisteren.

Deze is 100% succes verzekerd en je kan het gewoon NU doen, terwijl je naar je scherm kijkt.
http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M

(leuker wanneer dronken)

paar jaar terug was een topic op dbb. Half dbb was het aan het doen. Werkte voor geen reet.

Terug
Naar boven