MuscleMeat

Nieuws 1 op 4 wil dat kinderen op school Chinees leren

ikwil en zal geen chinees leren punt! :D

belgen zijn een vooruitkijkend volk :D

puur omdat er veel chinezen zijn en zij een belangrijkere handelspartner gaan worden?
chinees is een k*t-taal met her en der dialecten, leer nou maar gewoon allemaal engels

Lijkt me veel handiger dat die Chinezen engels gaan leren samen met de rest van de wereld aangezien het een veel meer gesproken taal is, alleen omdat China economisch heel snel groeit betekent niet dat de hele wereld opeens Chinees moet gaan leren.

Chinezen moeten idd Engels leren zodat de rest van de wereld hun taaltje begrijpt, niet omgekeerd.

De Chinezen leren ook massaal Engels hoor jongens, geen zorgen maken. ;)

Zo'n bevraging onder slechts 500 Vlamingen dien je trouwens niet al te serieus te nemen. De meerderheid is gewoon sterk tegen een invoering van het Chinees in het lessenpakket, lijkt me logisch.

De Chinezen leren ook massaal Engels hoor jongens, geen zorgen maken. ;)

Zo'n bevraging onder slechts 500 Vlamingen dien je trouwens niet al te serieus te nemen. De meerderheid is gewoon sterk tegen een invoering van het Chinees in het lessenpakket, lijkt me logisch.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de Belgische of Vlaamse regering iets tegen de wil van de meerderheid beslist :rolleyes:

Terug
Naar boven