XXL Nutrition

Nieuws hoofddoekjes tegen Wilders

Vinden jullie het ook zo grappig dat deze discussie in elke topic gevoerd wordt waar ook maar enigszins allochtonen betrokken zijn?

Hoofddoekjes prima, maar niet in publieke functies, zoals docent, ambtenaar, welzijnswerker, etc.

En burka's verbieden, in deze tijd is anonimiteit veel te vrijblijvend...

Religie praktiseer je maar in je eigen tijd en prive omgeving, daar hoeft een ander niet mee te worden geconfronteerd.
Hoevaak heb jij een burka gezien? Waar maak je je echt druk om. Ik heb in de 18 jaar dat ik in Amsterdam west woon, zo een 2 keer een burka gezien. Echt stel je niet aan.

Wat lopen ze nou allemaal tegen die Wilders aan te schoppen. Die kerel moet je negeren en geen aandacht meer geven.

Echt een lomp wijf dus!
Klopt. Ze geeft hem echt precies wat hij wil: aandacht. Eigenlijk geeft ze hem gratis zetels nu.

Verder heeft KwarkMixer natuurlijk ook gelijk.

Alsof het dragen van een hoofddoek gelijk staat aan: niet geïntegreerd zijn, de taal niet kunnen spreken, straatcrimineel zijn, analfabeet zijn.

Wel weer onderhoudende stukjes van onze nieuwe boardretard.

Chizofrenie en dat gelijkstellen aan contradicties/gespletenheid is net de fout die je niet mag maken en best strak begrensd. Het is al erg genoeg dat er weinig geweten is over dat stoornis, maak het aub niet erger.

Succes nog met je leven.

Ik wil niet lullig doen, maar denk je nou echt dat iemand je zo serieus neemt?

Hoevaak heb jij een burka gezien? Waar maak je je echt druk om. Ik heb in de 18 jaar dat ik in Amsterdam west woon, zo een 2 keer een burka gezien. Echt stel je niet aan.

Ik maak me er niet druk over, ik vind gewoon dat hierover duidelijkheid moet zijn, zodat eenieder weet waar hij/zij aan toe is in deze kwestie.

• Topic Starter Topic Starter
pffff gaat weer helemaal nergens over.

Laatst bewerkt:
Haha, Robindev is uit het AAS hok gekomen omdat hij erachter is gekomen dat hij hier al zn anti-moslim berichten kan plaatsen.

Hij laat ook wel weer het steriotype kortzichtig rechtse mannetje zien.:roflol:

Dat krijg je omdat onze maatschappij ze grotendeels niet toelaat, waardoor ze terugvallen op hun oude princiepes, om hun statement te maken.

dat noem ik een vicieuze cirkel. ergens moet iets veranderen en ik ben het met wilders eens dat dat bij de allochtoon ligt. die komt immers hier heen.

Ach, een werkschuwe van de staat levende kunstenares die even aandacht wil. Het kan allemaal in Nederland. Zo dom als het achtereind van een onrein varken want iedereen weet dat Wilders een statement wilde maken tegen de belachelijke belastingen die in Nederland worden afgetroggeld.

En dan VVV vormen? Hahaha... alleen de gedachte al, vrijheid vormen met HET symbool van vrouwenonderdrukking.

vrouwen moeten dragen wat ze zelf willen. Dat ik het zelf krankzinnig vind en hilarisch is iets anders... maar dat vind ik van vrouwen met oranje zonnebank huidskleur ook. Ik zal wel hun recht verdedigen om die lap op hun hoofd te houden (of als je wilt de zonnebank in de legaliteit te houden).

Overings heeft Karla Visser geen punt: Christelijke vrouwen dragen in het dagelijks leven geen hoed/pet/lap, geen vergelijkingsbasis voor de hoofddoek dus

Inderdaad. Ik ben ook tegen de burka, je bent dan gewoon niet te identificeren wat ik wel belangrijk vind maar ik heb nog nooit iemand in een Burka gezien. Ja misschien op televisie. Ik leef in de Randstad en kom regelmatig in Dordrecht, Rotterdam en Utrecht en nog nooit één burka gezien.

Alsof het dragen van een hoofddoek gelijk staat aan: niet geïntegreerd zijn, de taal niet kunnen spreken, straatcrimineel zijn, analfabeet zijn.

Wel weer onderhoudende stukjes van onze nieuwe boardretard.

Als je een kopvod draagt, ben je niet geïntegreerd nee.

Inderdaad. Ik ben ook tegen de burka, je bent dan gewoon niet te identificeren wat ik wel belangrijk vind maar ik heb nog nooit iemand in een Burka gezien. Ja misschien op televisie. Ik leef in de Randstad en kom regelmatig in Dordrecht, Rotterdam en Utrecht en nog nooit één burka gezien.
In Utrecht lopen er wel een aantal hoor, helemaal in overvecht. Ik kijk toch altijd weer raar op als ik zo'n zwart spook zie langs lopen.

Als je een kopvod draagt, ben je niet geïntegreerd nee.

oke "gatespaaier".

Weinig animo 'Hoofddoeksjesdag' Rotterdam - Een weinig succesvolle demonstratie in Rotterdam, waar slechts een handjevol vrouwen met hoofddoeken actie voerden tegen de anti-hoofddoekjes politiek van PVV-leider Geert Wilders.

De hoofddoekjesdag is een initiatief van kunstenares Karin de Visser. Het was de bedoeling om zoveel mogelijk mensen te verzamelen en samen de letters VVV te vormen: Vrouwen Voor Vrijheid.

Wat een top demonstratie zal wel door de regen komen. Een beetje tegenwind of in dit geval regen en je komt niet opdagen.
Echt karakter.....

hoofddoekjes_663277d.jpg

:roflol:

Dat word dus wachten voor de dames tot hoofddoekjes weer "in" zijn :hahaha:

hahaha Geert lacht zich weer de tranen in zijn broek hij heeft weer aandacht en dat terwijl ie er niets voor hoeft te doen......

Maar is het niet zo dat ik Islamitische landen bv. Turkije er zelfs verboden gelden op het dragen van hoofddoekjes op verschillende plaatsen en zoja waarom gaan ze daar dan niet demonstreren ???

Terug
Naar boven