Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoevaak heb jij een burka gezien? Waar maak je je echt druk om. Ik heb in de 18 jaar dat ik in Amsterdam west woon, zo een 2 keer een burka gezien. Echt stel je niet aan.Hoofddoekjes prima, maar niet in publieke functies, zoals docent, ambtenaar, welzijnswerker, etc.
En burka's verbieden, in deze tijd is anonimiteit veel te vrijblijvend...
Religie praktiseer je maar in je eigen tijd en prive omgeving, daar hoeft een ander niet mee te worden geconfronteerd.
Klopt. Ze geeft hem echt precies wat hij wil: aandacht. Eigenlijk geeft ze hem gratis zetels nu.Wat lopen ze nou allemaal tegen die Wilders aan te schoppen. Die kerel moet je negeren en geen aandacht meer geven.
Echt een lomp wijf dus!
Chizofrenie en dat gelijkstellen aan contradicties/gespletenheid is net de fout die je niet mag maken en best strak begrensd. Het is al erg genoeg dat er weinig geweten is over dat stoornis, maak het aub niet erger.
Succes nog met je leven.
Hoevaak heb jij een burka gezien? Waar maak je je echt druk om. Ik heb in de 18 jaar dat ik in Amsterdam west woon, zo een 2 keer een burka gezien. Echt stel je niet aan.
Dat krijg je omdat onze maatschappij ze grotendeels niet toelaat, waardoor ze terugvallen op hun oude princiepes, om hun statement te maken.
Ik wil niet lullig doen, maar denk je nou echt dat iemand je zo serieus neemt?
Hoevaak heb jij een burka gezien? Waar maak je je echt druk om. Ik heb in de 18 jaar dat ik in Amsterdam west woon, zo een 2 keer een burka gezien. Echt stel je niet aan.
Alsof het dragen van een hoofddoek gelijk staat aan: niet geïntegreerd zijn, de taal niet kunnen spreken, straatcrimineel zijn, analfabeet zijn.
Wel weer onderhoudende stukjes van onze nieuwe boardretard.
In Utrecht lopen er wel een aantal hoor, helemaal in overvecht. Ik kijk toch altijd weer raar op als ik zo'n zwart spook zie langs lopen.Inderdaad. Ik ben ook tegen de burka, je bent dan gewoon niet te identificeren wat ik wel belangrijk vind maar ik heb nog nooit iemand in een Burka gezien. Ja misschien op televisie. Ik leef in de Randstad en kom regelmatig in Dordrecht, Rotterdam en Utrecht en nog nooit één burka gezien.
Als je een kopvod draagt, ben je niet geïntegreerd nee.

In Utrecht lopen er wel een aantal hoor, helemaal in overvecht. Ik kijk toch altijd weer raar op als ik zo'n zwart spook zie langs lopen.
oke "gatespaaier".