AndroidHealthClinic

Nieuws hoofddoekjes tegen Wilders

Als er iets is waar de termen door elkaar gebruikt worden, dan is het wel in de media bouwens.

Een sociologisch analyse geeft aan...terwijl het sociografie is.
Een psychotisch persoon heeft....terwijl het een psychopaat was.

Beetje dom om Wilders nu aandacht te gaan geven met deze protestactie, gewoon negeren zou het beste zijn.

Beetje dom om Wilders nu aandacht te gaan geven met deze protestactie, gewoon negeren zou het beste zijn.
Stel je voor dat iets wat voor jou van levensbelang is, in gevaar staat omdat iemand die een groot deel van het land achter zich heeft staan vind dat het van het straatbeeld af moet. Zou jij dat dan negeren? Ik snap niet wat het probleem met hoofddoeken is, hoeveel last heb je er nou van?

• Topic Starter Topic Starter
Stel je voor dat iets wat voor jou van levensbelang is, in gevaar staat omdat iemand die een groot deel van het land achter zich heeft staan vind dat het van het straatbeeld af moet. Zou jij dat dan negeren? Ik snap niet wat het probleem met hoofddoeken is, hoeveel last heb je er nou van?

Een hoofddoek van levensbelang? niet gaan overdrijven he.

Weet je, van al de blabla die al werd verkocht rond hoofddoeken bevat deze opmerking de werkelijke essentie van het onderwerp. Mij zal het eigenlijk ook een worst wezen of ze met die kopvodden rondlopen. Ik zal het riedeltje nog eens herhalen;

Ik vind ze gewoon belachelijk maar realiseer me dat dit over een andere cultuur gaat, en het is goed mogelijk dat ze zich daar ook rotlachen met bepaalde aspecten van onze cultuur. Daar gaat het ook niet over. Waar het hem wel over gaat is het feit dat zij zich vestigen in een ander land, om mee te genieten van de geneugten die deze cultuur door economische prestaties oplevert. Ik vind het niet kunnen dat ze enerzijds iets krijgen (dankzij de met andermans geld spelende Sinterklaas genaamd 'Overheid'), van onze cultuur, maar anderzijds wel weigeren om er zich te integreren, en zich hardnekkig blijven gedragen volgens hun afkomstcultuur.

Het enige dat moet gebeuren is de voormalige Turkse en Marokkaanse 'gastarbeiders' repatrieren, remigreren, aangezien je niet een kultuur en gedrag en gewoonten uit een volk kan halen, maar wel een volk kan wegrukken uit hun eeuwen oude biotoop (dat heeft men de 'gastarbeiders' aangedaan veertig jaar geleden, en men is weer in de herhaling gevallen met de Poolse loonslaven, die nu in de goot en criminaliteit belanden)

geert wilders heeft gelijk. hier lopen ze allemaal met doekjes terwijl in het thuisland de bikini's niet aan te slepen zijn......

Je herhaalt jezelf, maar op die andere topic had ik wel een reactie gegeven en die heb je zowat bewust genegeerd.

Ik zeg het kort nog eens: godsdienstvrijheid.

En je moet ook dringend eens wat info bijschaffen over 'in' vs 'uitgroepen'. Heb je hiervoor hulp nodig ? Zal ik je daarmee helpen als ik m'n delen van m'n cursus hier kopieer ?

• Topic Starter Topic Starter

Godsdienstvrijheid erkent de islam niet mijn liefste of heb je daar over heen gelezen het is islam of anders de dood "puntje 1, 3, 5, 7,8,10,24 ;

1.De moslims mogen niet twijfelen aan de koran (koran 2:1)
2.Het is toegestaan om andere gelovigen als coïtusslaven te hebben (koran 4:23-25)
3.Anders gelovigen worden principieel als gezworen vijanden van de islam beschouwd (koran 4:101)
4.Moslims mogen geen anders gelovigen als vrienden hebben (koran 5:51)
5.Het is de heilige taak van de moslims om anders gelovigen te doden (koran 9:5)
6.De enige zekere, GEGARANDEERDE weg om in de hemel te komen, is voor een moslim anders gelovigen te doden (koran 9:111)
7.Moslims moeten anders gelovigen TERRORISEREN (koran 8:12)
8.Moslims moeten liegen tegen anders gelovigen om de islam te helpen en ze mogen anders gelovigen niet in vertrouwen nemen (koran 3:28, 16:106)
9.Anders gelovigen moeten voor een van deze mogelijkheden beslissen:
a.Sterven;
b.Zich bekeren;
c.Jizya betalen, opdat ze in leven worden gelaten (koran 9:29)
10.Anders gelovigen zijn slechte mensen, die geen genade verdienen (koran 98:6)
11.Lijfstraf voor vrouwen is toegestaan (koran 4:34)
12.Het kinderhuwelijk is toegestaan (koran 65:4)
13.Verkrachting is toegestaan, men heeft 4 mannelijke getuigen als bewijs nodig (koran 24:13)
14.Roof en diefstal tegen anders gelovigen is een goede daad (koran, het hele hoofdstuk 8 heet De buit)
15.Als er tegenstrijdigheden in de koran staan, dan gelden de latere verzen (koran 2:106)
16.Mohammed trouwde op 51-jarige leeftijd met de 6-jarige Aïsja
17.Mohammed voltrok het huwelijk met haar toen hij 54 en zij 9 jaar oud was
18.Mohammed liet 600-900 joden van de stam Banoe Qureiza van Medina in het jaar 627 na Chr. vermoorden (koran 47:4, 8:12)
19.Alleen Mohammed mag met net zoveel vrouwen trouwen als hij wil. De anderen mogen vier vrouwen hebben (koran 33:50)
20.Een vrouw heeft 4 mannelijke getuigen nodig om te bewijzen dat ze werd verkracht (koran 24:13)
21.De koran bevat 114 hoofdstukken genaamd soera’s en deze staan niet op chronologische volgorde, maar op lengte
22.Veel verzen in de koran spreken zichzelf tegen, daarom wordt het concept van nietigverklaring toegepast (koran 2:106). Dat betekent dat bij tegenstrijdige passages de latere verzen gelden
23.Het laatste hoofdstuk van de koran, hoofdstuk 9, is extreem gewelddadig en doet ALLE eerdere vreedzame passages teniet
24.Moslims die de islam verlaten, MOETEN worden vermoord. (Boukhari 4:52:260) citeert Mohammed: …”als een moslim zijn religie verlaat, dood hem

Een hoofddoek van levensbelang? niet gaan overdrijven he.

Weet je, van al de blabla die al werd verkocht rond hoofddoeken bevat deze opmerking de werkelijke essentie van het onderwerp. Mij zal het eigenlijk ook een worst wezen of ze met die kopvodden rondlopen. Ik zal het riedeltje nog eens herhalen;

Ik vind ze gewoon belachelijk maar realiseer me dat dit over een andere cultuur gaat, en het is goed mogelijk dat ze zich daar ook rotlachen met bepaalde aspecten van onze cultuur. Daar gaat het ook niet over. Waar het hem wel over gaat is het feit dat zij zich vestigen in een ander land, om mee te genieten van de geneugten die deze cultuur door economische prestaties oplevert. Ik vind het niet kunnen dat ze enerzijds iets krijgen (dankzij de met andermans geld spelende Sinterklaas genaamd 'Overheid'), van onze cultuur, maar anderzijds wel weigeren om er zich te integreren, en zich hardnekkig blijven gedragen volgens hun afkomstcultuur.

Het enige dat moet gebeuren is de voormalige Turkse en Marokkaanse 'gastarbeiders' repatrieren, remigreren, aangezien je niet een kultuur en gedrag en gewoonten uit een volk kan halen, maar wel een volk kan wegrukken uit hun eeuwen oude biotoop (dat heeft men de 'gastarbeiders' aangedaan veertig jaar geleden, en men is weer in de herhaling gevallen met de Poolse loonslaven, die nu in de goot en criminaliteit belanden)
Wat een trieste opmerking. Dat over "ze" praten, er zijn genoeg immigranten die harder werken dan jij en ik bij elkaar, en die betalen meer mee aan de uitkeringen van immigranten waar jij je zo druk over maakt.

En over intregeren, hoe erg zou jij daar voor je best doen als half het land je liever kwijt dan rijk is. Mensen als Wilders zorgen er juist voor dat die intrigratie maar niet opschiet en dat immigranten zich nog steeds niet thuis kunnen voelen hier. Hoe harder jij ze kwijt wilt, hoe minder snel hun zich aan gaan passen aan jou regeltjes.

Nee maar dat is verkeerd vertaald of je moet niet alles zo letterlijk nemen.

zeggen ze dan altijd. :roflol:

De bijbel bevat net zulke domme teksten, en een groot deel autochtonen gelooft daar ook in, maar daar hebben we het dan nooit over.

Robindev, ga je nu iedere keer zaken herhalen? Die standaarverhaaltjes geplukt van andere sites dragen niet echt veel bij aan de discussie, zeker niet als je die stukjes in diverse threads neerplempt.

geert wilders heeft gelijk. hier lopen ze allemaal met doekjes terwijl in het thuisland de bikini's niet aan te slepen zijn......
Dat krijg je omdat onze maatschappij ze grotendeels niet toelaat, waardoor ze terugvallen op hun oude princiepes, om hun statement te maken.

Dat krijg je omdat onze maatschappij ze grotendeels niet toelaat, waardoor ze terugvallen op hun oude princiepes, om hun statement te maken.

Nee, het uitschot komt hier naartoe.

En over de teksten in de bijbel. De mensen die daarin geloven zie je niet op straat rellen

Hoofddoekjes prima, maar niet in publieke functies, zoals docent, ambtenaar, welzijnswerker, etc.

En burka's verbieden, in deze tijd is anonimiteit veel te vrijblijvend...

Religie praktiseer je maar in je eigen tijd en prive omgeving, daar hoeft een ander niet mee te worden geconfronteerd.

Godsdienstvrijheid erkent de islam niet mijn liefste of heb je daar over heen gelezen het is islam of anders de dood "puntje 1, 3, 5, 7,8,10,24 ;

1.De moslims mogen niet twijfelen aan de koran (koran 2:1)
2.Het is toegestaan om andere gelovigen als coïtusslaven te hebben (koran 4:23-25)
3.Anders gelovigen worden principieel als gezworen vijanden van de islam beschouwd (koran 4:101)
4.Moslims mogen geen anders gelovigen als vrienden hebben (koran 5:51)
5.Het is de heilige taak van de moslims om anders gelovigen te doden (koran 9:5)
6.De enige zekere, GEGARANDEERDE weg om in de hemel te komen, is voor een moslim anders gelovigen te doden (koran 9:111)
7.Moslims moeten anders gelovigen TERRORISEREN (koran 8:12)
8.Moslims moeten liegen tegen anders gelovigen om de islam te helpen en ze mogen anders gelovigen niet in vertrouwen nemen (koran 3:28, 16:106)
9.Anders gelovigen moeten voor een van deze mogelijkheden beslissen:
a.Sterven;
b.Zich bekeren;
c.Jizya betalen, opdat ze in leven worden gelaten (koran 9:29)
10.Anders gelovigen zijn slechte mensen, die geen genade verdienen (koran 98:6)
11.Lijfstraf voor vrouwen is toegestaan (koran 4:34)
12.Het kinderhuwelijk is toegestaan (koran 65:4)
13.Verkrachting is toegestaan, men heeft 4 mannelijke getuigen als bewijs nodig (koran 24:13)
14.Roof en diefstal tegen anders gelovigen is een goede daad (koran, het hele hoofdstuk 8 heet De buit)
15.Als er tegenstrijdigheden in de koran staan, dan gelden de latere verzen (koran 2:106)
16.Mohammed trouwde op 51-jarige leeftijd met de 6-jarige Aïsja
17.Mohammed voltrok het huwelijk met haar toen hij 54 en zij 9 jaar oud was
18.Mohammed liet 600-900 joden van de stam Banoe Qureiza van Medina in het jaar 627 na Chr. vermoorden (koran 47:4, 8:12)
19.Alleen Mohammed mag met net zoveel vrouwen trouwen als hij wil. De anderen mogen vier vrouwen hebben (koran 33:50)
20.Een vrouw heeft 4 mannelijke getuigen nodig om te bewijzen dat ze werd verkracht (koran 24:13)
21.De koran bevat 114 hoofdstukken genaamd soera’s en deze staan niet op chronologische volgorde, maar op lengte
22.Veel verzen in de koran spreken zichzelf tegen, daarom wordt het concept van nietigverklaring toegepast (koran 2:106). Dat betekent dat bij tegenstrijdige passages de latere verzen gelden
23.Het laatste hoofdstuk van de koran, hoofdstuk 9, is extreem gewelddadig en doet ALLE eerdere vreedzame passages teniet
24.Moslims die de islam verlaten, MOETEN worden vermoord. (Boukhari 4:52:260) citeert Mohammed: …”als een moslim zijn religie verlaat, dood hem

Godsdienstvrijheid erkent nederland wel. Islam is een godsdienst. Ergo, islam mag vrij beleden worden. Hoofddoek is daar een onderdeel van.

Teksten zijn zwaar uit de context gerukt. Maar dan ook echt zwaar uit de context. Welke idioot gelooft nou ook dat je iets van een boek kan kennen als je simpelweg one liners eruit pikt ?

Terug
Naar boven