Japie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 119
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 19%
Sta er elke keer weer van te kijken dat ik zulke gekke dingen nog niet zeg!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sta er elke keer weer van te kijken dat ik zulke gekke dingen nog niet zeg!Misschien een idee voor de brandweer, om daar hun spuitgerei te testen.
![]()
Stel je voor dat iets wat voor jou van levensbelang is, in gevaar staat omdat iemand die een groot deel van het land achter zich heeft staan vind dat het van het straatbeeld af moet. Zou jij dat dan negeren? Ik snap niet wat het probleem met hoofddoeken is, hoeveel last heb je er nou van?Beetje dom om Wilders nu aandacht te gaan geven met deze protestactie, gewoon negeren zou het beste zijn.
Stel je voor dat iets wat voor jou van levensbelang is, in gevaar staat omdat iemand die een groot deel van het land achter zich heeft staan vind dat het van het straatbeeld af moet. Zou jij dat dan negeren? Ik snap niet wat het probleem met hoofddoeken is, hoeveel last heb je er nou van?
dit is dus een goed teken, nu weten we precies waar we een bom moeten laten vallen![]()
Wat een trieste opmerking. Dat over "ze" praten, er zijn genoeg immigranten die harder werken dan jij en ik bij elkaar, en die betalen meer mee aan de uitkeringen van immigranten waar jij je zo druk over maakt.Een hoofddoek van levensbelang? niet gaan overdrijven he.
Weet je, van al de blabla die al werd verkocht rond hoofddoeken bevat deze opmerking de werkelijke essentie van het onderwerp. Mij zal het eigenlijk ook een worst wezen of ze met die kopvodden rondlopen. Ik zal het riedeltje nog eens herhalen;
Ik vind ze gewoon belachelijk maar realiseer me dat dit over een andere cultuur gaat, en het is goed mogelijk dat ze zich daar ook rotlachen met bepaalde aspecten van onze cultuur. Daar gaat het ook niet over. Waar het hem wel over gaat is het feit dat zij zich vestigen in een ander land, om mee te genieten van de geneugten die deze cultuur door economische prestaties oplevert. Ik vind het niet kunnen dat ze enerzijds iets krijgen (dankzij de met andermans geld spelende Sinterklaas genaamd 'Overheid'), van onze cultuur, maar anderzijds wel weigeren om er zich te integreren, en zich hardnekkig blijven gedragen volgens hun afkomstcultuur.
Het enige dat moet gebeuren is de voormalige Turkse en Marokkaanse 'gastarbeiders' repatrieren, remigreren, aangezien je niet een kultuur en gedrag en gewoonten uit een volk kan halen, maar wel een volk kan wegrukken uit hun eeuwen oude biotoop (dat heeft men de 'gastarbeiders' aangedaan veertig jaar geleden, en men is weer in de herhaling gevallen met de Poolse loonslaven, die nu in de goot en criminaliteit belanden)
Dat krijg je omdat onze maatschappij ze grotendeels niet toelaat, waardoor ze terugvallen op hun oude princiepes, om hun statement te maken.geert wilders heeft gelijk. hier lopen ze allemaal met doekjes terwijl in het thuisland de bikini's niet aan te slepen zijn......
Dat krijg je omdat onze maatschappij ze grotendeels niet toelaat, waardoor ze terugvallen op hun oude princiepes, om hun statement te maken.
Ja maar als ze de vliegtuigen horen dan stellen ze zich snel op in POW

Godsdienstvrijheid erkent de islam niet mijn liefste of heb je daar over heen gelezen het is islam of anders de dood "puntje 1, 3, 5, 7,8,10,24 ;
1.De moslims mogen niet twijfelen aan de koran (koran 2:1)
2.Het is toegestaan om andere gelovigen als coïtusslaven te hebben (koran 4:23-25)
3.Anders gelovigen worden principieel als gezworen vijanden van de islam beschouwd (koran 4:101)
4.Moslims mogen geen anders gelovigen als vrienden hebben (koran 5:51)
5.Het is de heilige taak van de moslims om anders gelovigen te doden (koran 9:5)
6.De enige zekere, GEGARANDEERDE weg om in de hemel te komen, is voor een moslim anders gelovigen te doden (koran 9:111)
7.Moslims moeten anders gelovigen TERRORISEREN (koran 8:12)
8.Moslims moeten liegen tegen anders gelovigen om de islam te helpen en ze mogen anders gelovigen niet in vertrouwen nemen (koran 3:28, 16:106)
9.Anders gelovigen moeten voor een van deze mogelijkheden beslissen:
a.Sterven;
b.Zich bekeren;
c.Jizya betalen, opdat ze in leven worden gelaten (koran 9:29)
10.Anders gelovigen zijn slechte mensen, die geen genade verdienen (koran 98:6)
11.Lijfstraf voor vrouwen is toegestaan (koran 4:34)
12.Het kinderhuwelijk is toegestaan (koran 65:4)
13.Verkrachting is toegestaan, men heeft 4 mannelijke getuigen als bewijs nodig (koran 24:13)
14.Roof en diefstal tegen anders gelovigen is een goede daad (koran, het hele hoofdstuk 8 heet De buit)
15.Als er tegenstrijdigheden in de koran staan, dan gelden de latere verzen (koran 2:106)
16.Mohammed trouwde op 51-jarige leeftijd met de 6-jarige Aïsja
17.Mohammed voltrok het huwelijk met haar toen hij 54 en zij 9 jaar oud was
18.Mohammed liet 600-900 joden van de stam Banoe Qureiza van Medina in het jaar 627 na Chr. vermoorden (koran 47:4, 8:12)
19.Alleen Mohammed mag met net zoveel vrouwen trouwen als hij wil. De anderen mogen vier vrouwen hebben (koran 33:50)
20.Een vrouw heeft 4 mannelijke getuigen nodig om te bewijzen dat ze werd verkracht (koran 24:13)
21.De koran bevat 114 hoofdstukken genaamd soera’s en deze staan niet op chronologische volgorde, maar op lengte
22.Veel verzen in de koran spreken zichzelf tegen, daarom wordt het concept van nietigverklaring toegepast (koran 2:106). Dat betekent dat bij tegenstrijdige passages de latere verzen gelden
23.Het laatste hoofdstuk van de koran, hoofdstuk 9, is extreem gewelddadig en doet ALLE eerdere vreedzame passages teniet
24.Moslims die de islam verlaten, MOETEN worden vermoord. (Boukhari 4:52:260) citeert Mohammed: …”als een moslim zijn religie verlaat, dood hem